timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Fórum - Hazai gyorsulási versenyzés



 

összesen 711 bejegyzés
Előző  1  2  3  4  5  6  7  8  [...]   Következő  

Ez most egy szűkített nézet
az összes hozzászolás
válasz erre előzmények 2012.11.01. 12:27:54 (73739
Felhasználói profil
8.42 @ 268
Ahhoz erő is kéne Széles vigyor Széles vigyor Széles vigyor  
Re: szabyk RST (73738)
válasz erre előzmények 2012.11.01. 10:27:16 (73737
Felhasználói profil
8.42 @ 268
Fertőszentmiklóson pont nem rajtam múlik, Rábaringen viszont én döntöttem így, hogy legyen OB kategória mindig.
A helyzet az, hogy a  Tibi a főnök, hisz én csak belecsöppentem , Ő meg dolgozik közel 10 éve a fsztm-i rendezvényekért. Rám marad a kellemetlen döntések meghozatala és végrehajtása, sok konfliktussal, utálnak is sokan érte. Ő óvatosabb, és kerüli a konfliktusokat, engedékenyebb.
A rábaringen kezelt pályán jobban kiéleződnek a különbségek, ezért is gondoltam esélyt adni jobban az utcaiaknak is!
Az adottságok miatt Fertősznentmiklós egy jó buli lesz mindig, show, jó hangulat, kellemes környezet, de a gyenge tapadás, és a biztonságot is nehéz megteremteni.
Rábaringen tereprendezés után egy kellemes környezetet próbálunk teremteni, egy tiszta és jól tapadó pályával, nézők számára biztonságos, és kiváló láthatósággal. Itt lehet fejleszteni, van benne potenciál. 
Re: Braun (73733)
válasz erre előzmények 2012.10.31. 21:07:21 (73727
Felhasználói profil
8.42 @ 268
Egy csapásra semmi sem megy.
Most anélkül váltunk kategóriát Écsen, hogy bármelyik versenyző szólt volna.
Hidd el nehéz ügy. Én pár éve versenyzek már, lassan elfogytak azok, akikkel 5 éve együtt nyomtuk.
De mindig jönnek újak, lelkesek, kevés az ilyen hardcore barom, mint én.
Az a hiba, hogy mindenki olyan kategóriát álmodik, amiben jó lenne.
Hogy ne személyeskedjek itt, a ropogósokat említeném inkább.
Vannak öten, de három kategóriát akarnak...............
Én az öt év alatt egy, azaz egy autóval tudtam csak versenyezni, akivel valóban egy súlycsoportba tartozunk, pl évekig alázott az Erdős Csabi a csőrössel, mégis túléltem, nem szegte kedvem. Most promod és altered az ellenfelem, ami fényévekkel más kategória, mint a Novám.
Ugyanezt élem meg, több száz kilóval könnyebb, és kétszer akkora motorerővel bíró vasak(???)a kategória társaim, Mások ugyanezt élik meg a többi kategóriákban is.
Pont nekem nem kell elmagyaráznia senkinek.
Az biztos, hogy egy utcai autótól a 11-es idő űridő, és kurván tisztelem is!
Kiforrja magát a kategória rövidesen, de ne találjuk fel a meleg vizet, más már gyártja.
A gyengébb autóknak csak az időalapú versenyzés hoz babérokat mindenhol a világon.
Valamikor nálunk is ez lesz szerintem, profi heads up és időalapú kategória a streetnek.
Nincs más lehetőség, mert sosem lesz 30 kategória, mint Madarason a kétkerekűeknek, és így esélytelenek a kisebb, de jól menő autók.
Az én kedvemet ez nem szegte eddig, de sokszor kiborultam már miatta hidd el.

 
Re: Braun (73717)
válasz erre előzmények 2012.10.28. 21:13:35 (73711
Felhasználói profil
8.42 @ 268
Elárulom a titkot, bár gondolom nem új keletű.
16 profi versenyző van az országban, akiknek több mint a fele nem fog eljönni 200 kilométerre Pesttől, egy gyenge tapadású pályára főleg nem.
Tehát eddig is a street versenyzőké volt a pálya, ezek után is az marad. Beesik egy-kettő profi talán nem zavaró Mosolyog  
Re: Braun (73710)
válasz erre 2012.09.25. 20:34:21 (73668
Felhasználói profil
8.42 @ 268
2012. évi Westdragrace kupa pontverseny végeredménye:
http://www.westdragrace.com/pontverseny-2012/ 
válasz erre előzmények 2012.09.23. 22:20:26 (73642
Felhasználói profil
8.42 @ 268
Nem, nem csodagyerek, csak van tapasztalata, nem először megy vele.
Igen, emlékszem a Chevelle féltengelye tört ketté. Azt láttuk, hogy valami házi volt, nem Strange, vagy hasonló.


 
Re: ave (73640)
válasz erre előzmények 2012.09.23. 22:01:59 (73638
Felhasználói profil
8.42 @ 268
Akkor nézd meg, kellően óvatos?
Szerintem Te nem tudnál vele így menni, minden bántás nélkül:
http://www.youtube.com/watch?v=M0KIrAkaBbI&feature=share 
Re: Crybaby (73634)
válasz erre előzmények 2012.09.23. 21:57:21 (73637
Felhasználói profil
8.42 @ 268
Szabályozva van, felelősségvállalási nyilatkozattal lehet menni.
2 dolgot ehhez, 9 éves kora óta vezet, van saját autója is, amivel versenyzik rendszeresen, a másik, az én autóm nitro nélkül kezes bárány, az egy 8-as autó, 10 teteje csigatempó, nem tud kitörni.
Tudom, ez sokaknak űridő, de ez egy komoly autónak csak sétakocsi.
A sajátjával driftelt már rendesen többször is, mindig megfogta.
Nyugodt, és megfontolt, és ügyes gyerek, büszke vagyok rá.
Az, hogy mi történt a kis Novával láthattad a videón, egyszerű vezetési hiba volt, nem megfogta, hanem elbaszta kicsit, aztán még jobban. Ennyi. 
Re: ave (73636)
válasz erre előzmények 2012.09.23. 14:25:20 (73625
Felhasználói profil
8.42 @ 268
Ez nagyon jo felvetel.Tisztan latszik mi tortent. Koszi!!! 
Re: handbrake23 (73624)
válasz erre előzmények 2012.09.23. 12:59:09 (73621
Felhasználói profil
8.42 @ 268
Ezt a LOL-t nem értem, de mindegy is.
Ha érdekelne téged a drag, nem csak a billentyűk előtt, tudhatnád, hogy nekem a vesszőparipám a biztonság.
A Te érzésed szerint az az autó, ami kívülről is egy hányás, milyen a kaszni alatt?
Pont ezt rinyálom mindig okoska, hogy arra is kell gondolni, aki a gyerekével a kordon mellett áll!
Az, hogy az én autómban van pár dolog az én pénzem, fontos, hogy mindig maximális műszaki állapotban legyen, ne essen szét a gumimelegítéskor, rajtban, vagy futam közben. Neked sincs fogalmad, meg másnak sem sok, hogy fegyver egy ilyen versenyautó a kezedben, és ha szar az egész technika, akkor pláne felelőtlenség vele emberek közé menni. Az, ami napi szinten szétesik, szar, azt hiszem ez nem vita tárgya.
Ezt magyarázom, persze neked hiába, mert Te mindig megtalálsz az okoskodásoddal, hogy ez nem egy játszótér már hülye gyerekeknek, hogy na kimegyek, és kipróbálom sikerült-e az autómat összerakni egy futamra.
Sajnos én láttam már baleseteket, és hidd el van fogalmam a dolgokról, ellentétben Veled, aki egy MEGA LOL itt!!


 
Re: hobizoli (73620)
válasz erre előzmények 2012.09.23. 11:51:36 (73619
Felhasználói profil
8.42 @ 268
Jovore erositeni kell a gepatvetelt. Fel kell vallalni valakinek, hogy ez mar nem jatek, sok a szedett vedett auto, otletszeruen osszerakva. Kellemetlen elkuldeni barkit is, de ez mar nem a vicc kategoria.  
Re: ave (73614)
válasz erre előzmények 2012.09.20. 09:26:27 (73593
Felhasználói profil
8.42 @ 268
Van az a pénz, amiért elviszem neki Mosolyog Széles vigyor Széles vigyor Széles vigyor  
Re: Fapuma8 (73591)
válasz erre 2012.09.18. 07:14:20 (73574
Felhasználói profil
8.42 @ 268
Számomra a hétvégi legjobb kép:
15 és fél éves fiam 11,4-es timeslipje a Novával:
 
válasz erre 2012.09.17. 08:34:52 (73565
Felhasználói profil
8.42 @ 268
Szeretném megköszönni minden versenyzőnek, és nézőnek a remek versenyt!
Úgy érzem sikerült kezelni a rengeteg nevezőt, és a 33 döntő kategóriát. Sikerült épp sötétedésre befejezni az utolsó futamot is!
A pálya tapadásának javulását mindenki érezhette. Sikerült az eddigi kasznis pályacsúcsot 9,8-at, amit még 2005-ben Shenk futott a Jeepel javítani 9,2-re.
Gratulálok mindenkinek, és még egyszer köszönöm, hogy megtiszteltetek bennünket!
 
válasz erre előzmények 2012.09.15. 21:18:01 (73558
Felhasználói profil
8.42 @ 268
Ha jól tudom, még nem készült gyorsulási versenyről 3D videó. Holnap a Rábaringen 3D-ben is forgatnak! 
Re: v8drag (73556)
válasz erre 2012.09.15. 20:55:00 (73556
Felhasználói profil
8.42 @ 268
Holnap, vasárnap Rábaring OB!
Pálya kész, ragacs tapad, de kemény gumival ne próbálkozzon senki természetesen!
Pár jó tanács:
- felvezető út elhanyagolt, erősen behajolnak gazok, bokrok, lassan és figyelmesen, szembe is jöhetnek! Fent egésznél nagyobb gödrök vannak az út végén!
Bejárat után jobbra, majd balra kell fordulni, ez levezet al alsó útra, onnan lehet lehajtani a depo felé.
Gépátvétel lent a pálya mellett, nevezés szintén.
OB versenyzők kategória száma pirossal lesz jelezve!
Ha valaki mindkettő kupán nevez, mindig az erősebb szabályok a mérvadóak, tehát nincs olyan, hogy akkor teszek fel slikket, és csak a westdragrace kupán megyek egy időmérőt, ezt nem tudjuk elfogadni.
A döntőkre mindenki jelenjen meg, illetve jelezze, ha nem jön, így nem kell várni rá feleslegesen!
Visszatérőn tartsuk be a 30km/ órát, van pár ugrató az aszfalton!
Az OB-s depo korlátozott, tehát aki 2 kor jön, tuti nem fér oda.
Nevezés 15 óráig!
Bármi kérdés esetén keressetek!
Időjárás tökéletes lesz, 24 fok, szélcsend, napsütés!
Jó szórakozást, és sok sikert mindenkinek!
Köszönöm, hogy megtiszteltek bennünket!
Várunk mindenkit! 
válasz erre előzmények 2012.09.14. 08:16:17 (73548
Felhasználói profil
8.42 @ 268
Profi kategóriákban van biztosítás, mindig volt, de majd Zoli, vagy Robi mondja! 
Re: rambustibi (73547)
válasz erre előzmények 2012.09.14. 07:29:19 (73546
Felhasználói profil
8.42 @ 268
Belépő 1800.-Ft / fő.
Nevezés 2000.- Ft
OB-n 2012.-ben pontot szerzett versenyzőnek nevezés 2 Ft, azaz grátisz!
Westdragrace kupán 09.09. nevezett versenyzőknek nevezés szintén grátisz!
OB-n a biztosítás kategória szerint fizetendő szokás szerint!
 
Re: rambustibi (73545)
válasz erre 2012.09.14. 07:21:29 (73544
Felhasználói profil
8.42 @ 268
 
válasz erre előzmények 2012.09.13. 20:43:29 (73537
Felhasználói profil
8.42 @ 268
Na megvetted a Malibut Orgyi!
Fejlődsz!!! Mosolyog  
Re: orgyi (73533)
válasz erre előzmények 2012.09.13. 20:28:30 (73531
Felhasználói profil
8.42 @ 268
Természetesen MNASZ OB.
Mérés dragracing.hu 
Re: rambustibi (73529)
válasz erre előzmények 2012.09.13. 10:11:40 (73526
Felhasználói profil
8.42 @ 268
Bármikor mehetsz autósban, viszont OB-s alatt csak OB-s versenyző mehet!
 
Re: szilvi5 (73525)
válasz erre 2012.09.13. 06:47:29 (73524
Felhasználói profil
8.42 @ 268
Rábaringi menetrend: (2012.szeptember 16)

FIGYELEM!
Nagyon sok nevező várható ( utolsó versenyen is 300 körül volt )
Külön motoros depó fent a büfé vonalban, motoros gépátvétel szintén fent!
Autós OB depó közvetlenül a rajt mögött két oldalon!
Visszatérőn van több úthiba, feltétlen szükséges a 30km/h óra sebesség betartása!
Beérkezés a visszatérő mellett, nevezés szintén itt. Autós gépátvétel a nevezés előtt.
Távozás kizárólag a hátsó kijáratnál, a nézői parkoló feletti úton!
A depózási és közlekedési szabályokat megsértő versenyzővel szemben eljárunk, az aznapi versenyeredményét töröljük!

08.00 kapunyitás
09.00 Motoros edzés
09.30 Autós edzés
10.00 Motoros edzés
10.30 Autós edzés
11.00 Autós OB edzés
11.30 Motoros edzés
12.15 Autós edzés
13.00 Motoros edzés
13.30 Autós OB edzés
14.00 MOTOROS DÖNTŐ
14.30 Autós edzés
15.30 AUTÓS OB edzés
16.00 Autós edzés
16.30 OB Profi döntő, közben Westdragrace elődöntő
17.30 OB Street döntő közben Westdragrace döntők 
válasz erre 2012.09.12. 21:05:57 (73522
Felhasználói profil
8.42 @ 268
 
válasz erre 2012.09.12. 21:05:21 (73521
Felhasználói profil
8.42 @ 268
A Rábaring már ragad! 
válasz erre előzmények 2012.09.12. 20:46:12 (73520
Felhasználói profil
8.42 @ 268
Való igaz.
A profi kategóriákkal nincs gond.
A Street kategóriákra fogunk figyelni, Robi lesz a gépátvevő, a rajnál pedig külön rajtszám szerint fokozottan figyelünk.
Itt kel elmondanom, teszt kategória nem lesz.
Mindenki belefér valamelyik westdragrace-s kategóriába, ha akar, és még döntőzhet is!
 
Re: spinyo (73508)
válasz erre előzmények 2012.09.12. 20:42:21 (73519
Felhasználói profil
8.42 @ 268
Kerestünk is, de gondoltuk, hogy meguntad.
Kissé elegem lett a motorosokból, nem igaz micsoda tökölés volt a döntőjük. 
Re: hori (73518)
válasz erre előzmények 2012.09.11. 11:06:49 (73502
Felhasználói profil
8.42 @ 268
4.-ig lehet nevezni, 5 től döntők
Részletesen hamarosan! 
Re: Fapuma8 (73501)
válasz erre 2012.09.11. 07:15:35 (73499
Felhasználói profil
8.42 @ 268
Jól telesz@rom ezt a topicot, de még valami fontos!

Nevezések az écsi Rábaringes versenyen:

OB nevezés díjtalan mindenkinek, aki már 2012-ben futott OB-n!

Westdragrace nevezés szintén ingyenes mindenkinek, aki most vasárnap nevezett Fertőszentmiklóson. ( 280 versenyzőnek! ) 
válasz erre 2012.09.11. 07:05:19 (73498
Felhasználói profil
8.42 @ 268
A Westdragrace Kupa pontverseny állása, ha valaki hibát lát, írjon rám, éjjel csináltam, lehet benn hiba!
http://www.westdragrace.com/wp-content/uploads/2012/01/kupa_pontver_2012.09.09.pdf 
válasz erre 2012.09.11. 07:00:04 (73497
Felhasználói profil
8.42 @ 268
 
válasz erre előzmények 2012.09.11. 06:59:05 (73496
Felhasználói profil
8.42 @ 268
Kicsit még szét van csúszva, mint én, de javítom!!!
A 60 láb még kivehető! 
Re: v8drag (73495)
válasz erre előzmények 2012.09.11. 06:57:50 (73495
Felhasználói profil
8.42 @ 268
Re: hori (73494)
válasz erre 2012.09.07. 06:18:30 (73485
Felhasználói profil
8.42 @ 268
 
válasz erre 2012.09.06. 20:58:38 (73481
Felhasználói profil
8.42 @ 268
Rábaringről pár szót!

Tehát OB, a szokásos OB kategóriákkal, külön időben kizárólag OB futamok.
Westdragrace kupa kategóriák természetesen maradnak.
Mindenki tetszés szerint nevezhet ide- oda, vagy mindkettőre.
Gépátvétel OB - Robi - hasonló szigorral és elvárásokkal, mint máshol.
Westdragrace kupa gépátvétel szokás szerint Zsoltival.
Időtervet hamarosan feltesszük.
Külön depo lesz az OB versenyzőknek, természetesen korlátozott számban, érkezési sorrendben.
Mérés Dragracing Kft.
MNASZ sportbírók és megfigyelők.
Pálytest:
800 méterig letakarítva az idén mindig.
150 méterig ugyanazzal a szerrel és géppel kezelve, mint KKL-án, innen is köszönet érte Kohári Zolinak!
Tapasztalat: eddigi legjobb 60 lábam 1,9s, kezelés után 1,5s. 1-2 tizeddel gyengébb, mint Lacházán.
Belépő 1800.-Ft/fő
Nevezés OB-ra díjtalan, aki eddig 2012-ben futott már OB-n.
Nevezés egyéb esetben, illetve Westdragrace kupára 2000.-Ft.
Kérek mindenkit, a szabályzatban foglaltak betartására, sisak, cső, overáll stb.
A helyszínen, vagy előtte mindenkinek szívesen adok bármilyen segítséget, mint mindig.
Minden problémát orvoslunk!

Köszönjük Hori, nem csalódtunk benned.

Káldy Péter
 
válasz erre 2012.09.05. 07:03:46 (73462
Felhasználói profil
8.42 @ 268
Vasárnap Fertőszentmiklós:
 
válasz erre előzmények 2012.09.02. 16:01:34 (73450
Felhasználói profil
8.42 @ 268
Igen, de nem Cry miatt, ez előfordul bárkivel, ez egy technikai sport. Valaki elfelejtette rendesen feltakarítani sajnos Szomorú  
Re: rambustibi (73448)
válasz erre 2012.09.02. 16:00:14 (73449
Felhasználói profil
8.42 @ 268
Következő, és egyben utolsó OB forduló 16.-án a Rábaringen!
Addig lehet melegíteni 9.-én Fertőszentmiklóson is!

A WESTDRAGRACE által rendezett Rábaringes OB fordulóra nevezési díj 0 Ft.
 
válasz erre előzmények 2012.09.02. 15:57:00 (73447
Felhasználói profil
8.42 @ 268
9,15-re emlékszem a legjobbjára, 4*75 lovat tolt bele. 
Re: hori (73445)
válasz erre 2012.09.02. 15:55:37 (73446
Felhasználói profil
8.42 @ 268
http://youtu.be/6ccUUxUAOEM

Eltévesztettem a pályát, azt hittem van drift, aztán meg nincs. 
válasz erre előzmények 2012.09.02. 13:23:10 (73441
Felhasználói profil
8.42 @ 268
Nagyon ügyes a Mexx, szinte mindent maga csinált, üvegszáltól a hegesztésen át a fényezésig. Irigylem is a türelmét és a kitartását.
Megérdemelten nyert, hazavágta a motort, de tolta neki végig.
Ami külön jó dolog,hogy stabil és irányítható az autója, amit valljuk be sokan nem hittünk, de bebizonyította. 
Re: zsolap406 (73440)
válasz erre 2012.08.29. 10:52:36 (73426
Felhasználói profil
8.42 @ 268
Ezt a lámpás történetet Kunmadáron én kezdtem most, de kicsit kisiklott.
Szóval, semmi bajom a startmarsallal, kezében a döntés, ha az egyik bestagelt, a másik oldalon pre-stage már nem világít, joga van indítani, FIA szabálykönyv egyértelmű.
Én egyszerűen nem láttam csak a felső lámpasort mindkétszer a bal oldalon, csak a pre-stage látszott.

Nálunk már nem lehet nagyon összejátszani a startmarsallal, a gomb lenyomásától véletlen szerűen jön le a lámpa 0,5-1,5 másodpercen belül. Volt rossz tapasztalat, ezért kértük a módosítást.
 
válasz erre előzmények 2012.08.23. 14:11:22 (73369
Felhasználói profil
8.42 @ 268
A bal pálya minősége egyértelműen a 3. versenynapnak tudható be.
Lámpa ügyletet igazából nem értem. 
Re: Thomas73 (73368)
válasz erre előzmények 2012.08.23. 06:40:32 (73367
Felhasználói profil
8.42 @ 268
Igen, sajna lassan a 4-es tábla is sok a profi kategóriákban.
Én könnyíteni nem akarok, nekem ez az autó így jó, így tetszik, meg semmi értelme, akkor inkább vennék egy Promod kasznit, ott nagyobb a kerék is, abban van potenciál, mint a Zoliéban.
Már majdnem kész a nagyobb motor, majd azzal lejjebb megyünk, picit.
Az a baj, hogy a következő lépcső már horror költség és munka versenyenként, amit nem tudok bevállalni.
Hangsúlyozom, nekem külön öröm, ha végre van verseny, mentem már egyedül eleget. 
Re: Fapuma8 (73366)
válasz erre 2012.08.22. 07:45:29 (73361
Felhasználói profil
8.42 @ 268
Kunmadaras! Jó kis verseny volt, a hőség ellenére kitett magáért mindenki!
Gratulálok Erdős Csabinak a 7-es időhöz, fel van adva a lecke mindenkinek, vagy könnyítünk 500 kilót, vagy növelünk 500 lovat, hogy utolérjük!
Kohári Zoli is kinyomta a Camaro szemét,szép időket futott.
Kis Nova, alias Fenstermen is belement a kilencbe, órákig szereltük a nitrót, de megérte, volt egy 9,9, aztán a döntőben 9,6 Fapuma ellen.
Részemről a jó dolog a 9,90 szívóban, ami 5 tizeddel jobb, mint a másik motorral.
A nitrómat szereltük egész nap, nem volt olyan alkatrész, amit nem cseréltem, mégis folyamatos szopóág volt. Sikerült egy féltiszta futamot menni 8,6-al, de félpályától már nem akart menni a nitró rendesen ekkor sem.
Nagyot hibáztam napközben, mindig a jobb pályán mentem, nem próbáltam a balt.
A döntőben Kohári Zoli ellen mentem, nem indult be az autó, tesók 10 percig küszködtek, mire végre be tudták bikázni. Áh, nem voltam ideges.....
Gumimelegítés, aztán gurulás a rajtba. Lámpát meg nem látni, csak a pre stage látszik, mire észbe kaptam, már nem is világított. Most mifasz van? vonal nincs felfestve, fogalmam sem volt, hol állok. gurultam picit előre, semmi, aztán hátra, közben Zoli már elindult, az én lámpasorom kitudja mit mutatott. Na mindegy.
Utána Erdős Csabival lebeszéltük, megyünk egyet egymás ellen, mondtam a Csabinak álljon nyugodtan a jobbra, kíváncsi voltam, hogy az előbb voltam balfasz, vagy most se látni semmit. Kihajolva jobbra, ami nálam nagyon nehéz, csövek, ventilátor stb útban, be tudtam stegelni, viszont a jobb lámpasoron láttam csak a sárgát.
A bal pálya minőségéről ne beszéljünk, Peti is csúszkált a Caprice-szel, Gigford is amiatt tört tengelyt, mert elment a tapadás egyik oldalon.
Eddig sokkal jobb volt a minőség Kunmadáron, bár lehet a 3. napon volt már csak viseletes a baloldal.
Ott állt a sok angol a rajtban, nem hiszem el, hogy Santa Podban ott a lámpa, és olyan magasságban, senki sem látná a bal oldalról, pedig ott vannak magas scoopok.
Volt minden aznap, kitiltás, óvás. Kicsit egyértelműsíteni kellene a szabályrendszert a viták elkerülése érdekében. Engem nem zavar, ha egy kaszni nélküli, 500 kilóval könnyebb csővázas autó megver, örülök, hogy egyáltalán van verseny. Nem lehet mindenkinek külön kategória. Én kifejezetten szeretek más, hasonló időket futó autó ellen menni, ha kikapok, ez van, de meccseltünk egyet, és iszonyat jó érzés! Ezért sajnálom a Zolival is a döntőt, nem az eredmény miatt, az úgy is tudott volt előre.
Ezen a pályán a motorosokra vannak ráhangolódva, nincs képben autós dolgokban érthető okokból a csapat.
Azért egy OB-nél alap dolog lenne persze, hogy legalább a karácsonyfát látni lehessen, legközelebb viszek periszkópot. Érdekes módon a Hernyóék mértek nálunk évekig, és nem volt gond. Itt a lehasalt, lehajtott fejű motorosoknak volt szemmagasságban a lámpa, az Ő hétvégéjük volt, megértem ezt is.
Jól éreztük magunkat, tanulságos és eredményes nap volt.
Soká lesz a következő Kunmadár, de már most várjuk! 
válasz erre előzmények 2012.07.19. 07:21:44 (73283
Felhasználói profil
8.42 @ 268
Mintha ezek mérföldes versenyen mennének "gigalol" százmisis autókkal, gondolom nem egy leharcolt slikkel, itt egy abroncs áráért kapna két hazai "versenyautót".
Nem akarok én okoskodni ezen, nem egyformán látjuk a dolgokat.
Az utcai autómmal én is merek 200 felett menni esőben.
Összkerekes, utcai gumis autónak nem lehet gond az eső.
Itt pont nem erről volt szó, de mindegy is.
Nem bántás, és lekezelésként mondanám, de olvasd el azok posztjait, akinek egy számjegy van az avatarja alatt. Nekik van fogalmuk a tapadásról.
Én csak annyit tennék hozzá, saját tapasztalatból, hogy a 15 éves fiamat engedtem menni esőben az autójával, utcai, és 170 lovas, jó gumikkal, kicsit driftelt, de tudta kezelni, magyarul egy utcai autóval gyerekjáték.

Nem itt kellene erősködnöm a fizikáról, meg a vízre felfutásról.

Ha vinnélek egy kilenc alját az autómmal, kicsit változna a világképed a témában, de nem teszem, mindkettőnknek így a jobb.
 
Re: hobizoli (73278)
válasz erre előzmények 2012.07.17. 12:25:12 (73245
Felhasználói profil
8.42 @ 268
Akkor egyet értünk, mert ez történt, megnyugodtam, már idegességemben Hondákat nézegettem a hahun Mosolyog  
Re: oioio-1 (73244)
válasz erre előzmények 2012.07.17. 12:09:32 (73243
Felhasználói profil
8.42 @ 268
Most akkor az a baj, hogy meghallgattunk benneteket, vagy az, hogy miért hallgattunk meg benneteket?
Ekkora vihar azért nincs a biliben.
Egyszerű:
Döntők kezdetén szemerkélt az eső, majd fokozatosan rákezdett zuhogni, Én az A1 lemente után mondtam állj, egy barom aki ilyenkor megy slikkel. Jött mindenki, persze kinek szájíze szerint, menjünk, ne menjünk, közben lefutottátok az A2 két futamát, ezután álltam oda, hogy vége, nem érdekel kinek van esőgumija, kinek nincs.
Elmondtam, a nyert futamok érvényesek, a többi a kvalifikáció alapján.
Az  A2 tekintetében, Te mentél az első helyért egy By-t, a többiek a 2.-3 helyért. Bonyolult?
A Tibit sikerült jól megkevernetek, ezért tévedett a kiosztásnál, de javította is.
Egyet jó tudni, a versenyszervező dönt, és vállalja is a döntését.
Azért, mert kikérjük közben a versenyzők véleményét, én kérek elnézést, sajnos nincs tapasztalatom se motorokkal, se Hondákkal kapcsolatban, ezért érdeklődöm.
Én elő sem vettem vasárnap az autót, eszembe sem jutott.
Egy dologban egyeztünk meg a Tibivel, ha esik is, nem fújjuk le, aki akar az megy, kivéve a döntőket, mert akkor hamar elborul az elme, és csak a győzelem lebeg szem előtt, a többi nem számít.
Tehát  A1 döntők alatt nem zuhogott, szögezzük le.
Azt külön ne nagyon feszegessük, hogy nemzetközileg mi a helyzet, kb egy magyar autó sem mehetne ( beleértve a Novámat is ), itt lazábbak a szabályok, ezért is lehet kis költségvetésből versenyezni. Ha lesz pénz a sportban, minden ponthoz és vesszőhöz ragaszkodunk a FIA szabálykönyvből, és a gépátvételnél a versenyzőnek fel kell mondani a kért részeket szó szerint Mosolyog )) Kacsint Kacsint Kacsint
Összességében örülök, hogy több mint 120 versenyző volt, és a szar idő ellenére voltak jó futamok.
Az eredményeket még ma felteszem, a pontversenyt kb csütörtökön.
 
Re: Smug (73242)
válasz erre előzmények 2012.07.16. 21:19:01 (73238
Felhasználói profil
8.42 @ 268
Hát miért nem mondtad, hogy barmok, most 3 centi víz van a pályán, ömlik az eső, de 2 óra, és kisüt a nap? Hallgattunk volna rád Mosolyog
Mindenki szarrá ázott, mire kellett volna várni?
Utólag ne osszuk már az észt.
Ha tudod vasárnap a lottószámokat, akkor mi van?
Ha odavágta volna valaki slikkel a vízen az autóját a korlátnak, most itt sírna, és jogosan, mert a rendező felelőssége a biztonságos pálya biztosítása.

Természetesen a döntő közepén lett lefújva minden, amit addig bárki is elért, érvényes.

 
Re: hori (73237)
válasz erre 2012.07.13. 21:41:55 (73212
Felhasználói profil
8.42 @ 268
Most szombat vasárnap!
 

összesen 711 bejegyzés
Előző  1  2  3  4  5  6  7  8  [...]   Következő  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!