timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2012.09.23. 22:01:59 (73638
Felhasználói profil
8.42 @ 268
Akkor nézd meg, kellően óvatos?
Szerintem Te nem tudnál vele így menni, minden bántás nélkül:
http://www.youtube.com/watch?v=M0KIrAkaBbI&feature=share 
Re: (73634)
 ave
válasz erre 2012.09.23. 21:39:18 (73636
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Ez sincs szabalyozva, nemigaz?
 
Re: (73634)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2012.09.23. 21:09:07 (73634
Felhasználói profil
10.72 @ 207
látni nem láttam, de úgy hallottam a 15 éves fiad is ment tegnap

minden kötekedés nélkül:
A Nova-s srác ügyesen megfogta a gépet (mondjuk szerencse is kellett hozzá), de ugyanezt meg tudta volna oldani a te fiad is a te Nováddal???

A Calibrás sráchoz csak annyi:
rajtnál tényleg veszélyesen közel volt a diffi a földhöz, de úgy gondolom ezt gépátvételnél megjósolni lehetetlen

Ha már biztonság azt azért még megemlíteném, hogy voltak olyan profi versenyzők is akik a depó végén bőszen gyorsulgattak. Értem én hogy uccsó verseny ami nem úgy lett vége ahogy kellett volna, meg a "kötelező" mesekörök, de ezt akkor sem kellett volna, oldalt emberek sétálgattak. Ráadásul egyikőjüknek még másnap ott lett volna az egész Honda nap is.
 
Re: (73621)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!