Köszönöm! Igen igen...ez jogos....a gumimelegítés látványosabb volt... lett is belőle 13.1 neki!
A döntőben én is 2szer dúrván elrúgtam....és nekem is 13.1 sikerült...fasse tudja...majd még ki kell tapasztalni..hogy mi a tök van vele!
Nagyon jó idő ígérkezett, készültünk is rendesen! Itt szeretném megköszönni Kutasi Ricsinek a munkáját, még csütörtökön este 10 kor vezérműtengelyt cserélt, nyomást állított, hogy minden a legoptimálisabb legyen a szombati versenyre!
A pálya mint mindig most is kiválóan tapadt, ezt az 1.9es 60láb is mutatja, de a 2.0xx stabilan jött szinte egész nap, kivétel a döntő 2.13x picsába Sajnos 1 apró hiba...a gázolajszűrőn lévő 2db kis ó gyűrű mellett engedett egy picit...és valószínüleg nem volt 100%os állapotban az üzemanyagnyomás...így 2km/h val kisebb sebességeket futottam, aztán féktisztító hegyek...ideiglenesen helyreállt a dolog...jott is a 174km/h ás beérkezési! Ricsi...ezt is köszönöm!
Az időrekordért pedig köszönetet kell mondjak a büféssrácnak is...mivel mikor beálltam a stage be..már éreztem, hogy valami nem teljesen okés....és hát mit mondjak.... kitapostam a tűzfalat, hogy időben visszaérjek... nem volt természetes a mosolyom mikor jöttem visszafelé ( Itt BuliJoe is választ kapott, illetve remélem megérti, szükség nagyúr )
Napközben dúrva volt látni a sok dögdragot! 10500ccm.. Nagyon dúrva ...és azok a rajtok ezeknél a drag autóknál....félelmetes!
Nagyon jó társaság gyűlt össze! Remélem ez jövőre is megmarad és egyre többen fognak kilátogatni a rendezvényekre!
Köszönöm az összes szervezőnek és segítőinek az egész éves munkáját, DE még 1 díjátadó hátra van Jövőre, ha minden terv szerint alakul....akkor folyt. köv.
Akkor most mondom a tényeket neked barátom! Az Én 1.4 D4D m papíron 950kg volt... anno versenyre kipakoltam a hátsó üléssort...ami tényleg 2db baszottnagy csavar hátul...és annyi.. már villogott az üzemanyagszintmérő...mikor mentem méretne a MÉH telepre....és nélkülem 950Kg ot mutatott.....és akkor hol van a teletank és hol van a hátsó üléssor? Én is meglepődtem rajta! Érdemes ráálni a méh telepen...bácsinak adsz 200Ft to...leméri pikk pakk! ;-)
+ + + Ha egy 4 tengelyes KRAZ al akarok versenyezni...akkor azon lehet könnyíteni..mert azon gyárilag 8db fék van + kézi + nem tudom még milyen....és akkor abból le lehet szedni 4et!
Én szeretnék Top methanol fuel carral utcán járni.... csőrös draggal...ami 8 9 ezer Le... és 4.5 alatt gyorsul 460km/h ra....de nem tehetem.... MERT TÉNYLEG ARRA GYÁRTOTTÁK! Mármint dragra!
Vizen nagy érzés volt a slickkel 165el menni FWD vel... Szartam be a gatyába..mert mozgott az eleje ...
Megértem mostmár miért nem áltál ki a vizen pályán a döntőbe.... Köcsög eső...
Tényleg óriási dolog! 8.6....mikor láttam a kijelzőt...jó magyarhoz híven... "bazdmeg ez dúrva"
Amúgy hidd el..14.5 öt is komoly 14re javítani....ez az alaptól függ.... kérdezd meg pl Buxyt...sárga Switf gti...hogy pl 15.8ról mi mindent kellett tennie a 15.2 höz!
Mindenki aki halad ebben a sportban lefelé(időben persze) az a maga szintjén komoly áldozatokat hoz!
A pályának külön jót tehetett az eső...mert mikor felszáradt, sztem nem volt rajta por...nagyon jóóól ragadt, legalábbis ez volt a személyes tapasztalatom!
Én eldöntöttem, hogy hol a határ és meg lett húzva! Ezzel a konfiggal simán járhatok utcán is...mivel bírja a technika!
Megértek én mindent... írtad, hogy nem sérteni akarsz minket..(de mégis sikerült) de eleged lett abból amit itt írogatunk....ez is okés..
DE azt is írtad...hogy nem írsz ide többet nem?
Olvass vissza a kommentjeid szépen lassant, mielőtt feleslegesen pálcát törsz mások felett, érzésem szerint jogtalanul!
+++ Ne tegyél olyan kijelentést vagy ígéretet, amit nem tartassz be( "addig ide nem írok" ) mert akkor hiteltelen lesz a szavad!
Hatalmas köszönet előre is!!! Adok egy msn címet! Örülnék...ha átküldenéd... masterd@freemail.hu Fel teszem majd Youtube ra... Remélem Október 2án is ott leszel...mert ott már stabil 12őket szeretnék..sajnos most mostoha körülmények és sok sok sorbanállás miatt, csak ennyire fuotta lett volna másik 12es is...csak leállítottak a ragacsról..mert elfelejtettem levenni a kipuffvéget De október 2án sztem lesz ez jobb is..ha helyre lesz téve végre a nyomás.
Technika bírja...sajnos 3tizeddel kevesebb a töltőnyomás...mint ami kunmadarason volt a 13.1nél... de ez látszik a célsebseeégen is... majd talán talán legközelebb!
Köszönöm Norbi! Rohadtul örültem neki! Szarul indult a nap...nem gondoltam volna, hogy sikerülhet... de megvan...kell még az a 0.3 tized+nyomás...és meg lehet célozni jobb időt is..mondjuk 180al! ...de az már a jövő titka..
Neki a blokk tőcsavarozva van...nah ezek adták meg magugít...azt hiszen 2 db tört el neki....és ezt a problémát nem tudták már semilyen erőfeszítés áán megoldani!
Igen..12.98...174el... nem sikerült tökéletesen beállítani a vasat... mer csütörtökön beszart a nyomásos labdába a membrán... kaptam PD Gabitól egyet...és be is építettük, sajnos nem tudtam tesztelni utcán az időjárás miatt, ezért "csak" 2.4es nyomásom volt a versenyen a Kunmadarasi 2.7el szemben...amikro 177ket húztam... 2.0 60lábak sikerültek a ragacsról...
Amúgy szarul kezdődött a nap...nem vette a 2est...esett az eső... aztán felszáradt a pálya... kialakult...
Rekordok amiről tudok:
Káldy Peti 8.6
VTG Corvette 8.5
Jómagam 12.98
Egyéb idők amikret láttam:
Csőrös drag by Erdős Csaba..vagy nem tudom ki vezette: 7.7
F1Pisti 9.5
Szabyk 9.8
Breki SAJNOS 10.2 ...
ex "kék" audi 9.9
Pelyvitől láttunk 11.4et.. nem tudom rekordja e vagy sem... de 11.4
PD Gabi 11.9
Maki esőben még reggel 11.8..( nem tudom hova tette a csónakmotort..de senki nem óvat meg )
Első körben ezek jutnak eszembe!
A döntőben én is 2szer dúrván elrúgtam....és nekem is 13.1 sikerült...fasse tudja...majd még ki kell tapasztalni..hogy mi a tök van vele!