timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Fórum - Hazai gyorsulási versenyzés



 

összesen 854 bejegyzés
Előző   [...]  4  5  6  7  8  9  10  11  12  [...]   Következő  

Ez most egy szűkített nézet
az összes hozzászolás
válasz erre előzmények 2010.10.25. 19:03:01 (69125
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Idő alapján? Mondjuk a 14sec kategória,hasonló autók mennek,valaki viszont többet fektet be (pénzt,munkát,időt),és belefut a 13-ba.Átkategorizálják,és máris komolyabb autók között kell helytállnia,csak azért,mert jobb a többi hasonló autónál.Így kulloghat az utolsó helyeken.

Szerintem ez így nem megoldás.Mindenképp ccm,feltöltés és hajtás szerint kell kategorizálni.
Anno volt bracket race,nem volt szerintem nagy sikere. 
Re: Crybaby (69108)
válasz erre előzmények 2010.10.25. 10:03:24 (69079
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Tavaly ez még csak bepapírozva lehetett. 
Re: RT_ (69078)
válasz erre előzmények 2010.10.25. 09:10:27 (69075
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Trolipályát ne csináljanak? Széles vigyor
Kellene még pár aggregátor... 
Re: Atommanó (69074)
válasz erre előzmények 2010.10.25. 09:00:36 (69073
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Nekem szerintem már 2000 körül megvan,és épp ez a bajom.Inkább lenne 4000től 600nm Széles vigyor  
Re: Master3v (69072)
válasz erre előzmények 2010.10.25. 08:46:44 (69071
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Vajon hány kg lehet,ha 500 lóval 12.1-et megy? Ugye itt 0 rpm-től max a nyomaték,szar lehet elindulni vele Széles vigyor  
Re: MarcoR5 (69070)
válasz erre előzmények 2010.10.24. 20:37:36 (69053
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Szóval semmi akadálya,hogy túrósítsd a kocsid Széles vigyor  
Re: Belfegor (69052)
válasz erre előzmények 2010.10.24. 20:29:11 (69051
Felhasználói profil
10.97 @ 200
de 0-1100 turbó és 1100-1450 turbó az AS kategória. 
Re: Belfegor (69050)
válasz erre előzmények 2010.10.23. 22:07:30 (68990
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Na az már bebaszna,ha azt se lehetne! Mi ez,stock challenge,vagy mi? Széles vigyor  
Re: orgyi (68988)
válasz erre előzmények 2010.10.23. 22:01:40 (68987
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Yah látom,h nem kategória emelő,bocs. 
Re: radics1 (68986)
válasz erre előzmények 2010.10.23. 22:01:17 (68986
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Hát az cumi lenne nekünk.4x4 miatt nem asf2??? 
Re: oioio-1 (68985)
válasz erre előzmények 2010.10.23. 21:56:45 (68983
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Nagyon jó a feltöltött külön kat ötlet,és a szívóknak se megy el a kedve. 
Re: oioio-1 (68982)
válasz erre előzmények 2010.10.23. 21:50:25 (68981
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Tavaly is az volt a szabály,hogy nincs stroker,vagy csak papíros,vizsgás. 
Re: Thomas73 (68980)
válasz erre előzmények 2010.10.23. 20:21:14 (68967
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Ez mindenkit motivalna a fejlesztesre! Széles vigyor  
Re: v8drag (68965)
válasz erre előzmények 2010.10.23. 19:49:13 (68961
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Nem attol tartok,hogy gyenge lesz,hanem hogy nem tudom lerakni a palyara. 
Re: radics1 (68959)
válasz erre előzmények 2010.10.23. 19:42:41 (68960
Felhasználói profil
10.97 @ 200
De neked nem is sir a szad,teszel erte,hogy legyen eselyed!
 
Re: Castor (68952)
válasz erre előzmények 2010.10.23. 19:38:33 (68959
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Mar elkezdtem,hogy legyen valami komolyabb dolog a motorterben. A dieselekre ugy latszik mashogy hat a gravitacio.
 
Re: Master3v (68948)
válasz erre előzmények 2010.10.23. 16:05:48 (68929
Felhasználói profil
10.97 @ 200
1225,de most már leméretem valamikor,szerintem ennél is nehezebb Zokog  
Re: ozoli (68924)
válasz erre előzmények 2010.10.23. 15:01:33 (68916
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Régen az volt,lehet minden,de kategóriát ugrik minden egyes power adder.Tehát turbó+ nitró=+2 kat. 
Re: tommyt (68914)
válasz erre előzmények 2010.10.23. 15:00:07 (68915
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Kiderül.

Fel kellene vennem veletek a versenyt,de nem tudom hogy viszem le ha erősebb lesz a kocsi.Neked hány kg? 
Re: ozoli (68913)
válasz erre előzmények 2010.10.23. 13:59:17 (68911
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Mennyit ment? Szemforgató  
Re: Atommanó (68906)
válasz erre előzmények 2010.10.23. 13:58:15 (68910
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Persze hogy katot emel,mert feltöltött. Utólagos 2.0 turbósítva as3. 
Re: Atommanó (68908)
válasz erre előzmények 2010.10.23. 13:13:50 (68902
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Akkor csak kiderült,hogy rosszul értelmezték a többiek,utólagos turbó ugyanolyan elbírálás alá esik,mint a gyári turbó. 
Re: oioio-1 (68899)
válasz erre előzmények 2010.10.23. 12:46:36 (68896
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Könnyebb mint az SX ha jól tudom,de FWD,utcai gumival mit tudok csinálni? Vagy felteszek előre én is 255-ös gumikat,ha nem lóg ki Széles vigyor  
Re: GMalma (68892)
válasz erre előzmények 2010.10.23. 12:44:58 (68895
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Ha jól tudom először 170 lóra sikerült a c20xe a mérnököknek,de hogy alul nyomatékosabb legyen,kisebb átmérőjű leömlőt raktak rá,így lett 150...Remélem ez mindent elárul.

Yah egy Guy Croft nevű tag ilyenből csinál bárkinek 280 lovast,persze nem kis pénzért Széles vigyor  
Re: NISSAN (68891)
válasz erre előzmények 2010.10.23. 12:42:37 (68893
Felhasználói profil
10.97 @ 200
2010 akkor 1550 volt,nem? 
Re: Pelyvi (68889)
válasz erre előzmények 2010.10.23. 12:17:50 (68887
Felhasználói profil
10.97 @ 200
1550 a korlát,nézd meg a nevezetteket.AS1-be mentek volna a vti-k minden más kicsi szívóval? 
Re: pista200sx (68885)
válasz erre előzmények 2010.10.23. 12:13:58 (68884
Felhasználói profil
10.97 @ 200
ha én is gyári kocsival baszakodnék,sose mentem volna 16.5-nél jobbat.Ez van:gyenge motor-nehéz kasztni gyárilag. 
Re: NISSAN (68882)
válasz erre előzmények 2010.10.23. 12:13:05 (68883
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Csak azért,mert itthon mindenki stock szívókkal áll ki street kategóriában,pedig itt se tilos a tuning.A direktszűrőt nem nevezem tuningnak.Pl astra gsi,2.0 16v 150 ló.Legjobb esetben is powercap+chip van benne.Soha nem láttam ilyen utcai autón vastagabb 4 leömlőt (170ló csak ezzel),hengerenkénti pillangót,stb. 
Re: NISSAN (68882)
válasz erre előzmények 2010.10.23. 11:59:41 (68881
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Nézem a szabályzatot:AS3 1600-2500 turbó.Ha jól rémlik 1550 volt a határ,de ez 2009-es szabályzat.Majd jön a Zoli és elmagyarázza.Szívó hondák is as2-ben mentek szerintem. 
Re: pista200sx (68879)
válasz erre előzmények 2010.10.23. 11:52:31 (68878
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Idén az volt a szabály,hogy gépkönyvezve ugyanaz a besorolás,gépkönyv nélkül meg nem indulhatott volna.Idén a 2010-es szabályok szerint jó helyen volt. 
Re: pista200sx (68876)
válasz erre előzmények 2010.10.23. 11:49:51 (68875
Felhasználói profil
10.97 @ 200
fasza,akkor ki fogja a nissanokat fejlesztésre ösztönözni? Széles vigyor  
Re: pista200sx (68874)
válasz erre előzmények 2010.10.23. 11:46:39 (68873
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Magyarul thomas a clioval nem ellenetek fog menni? 
Re: pista200sx (68870)
válasz erre előzmények 2010.10.23. 11:40:32 (68868
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Ugyanúgy mint a gyári turbósok,nem? Magyarul 2.0 utólag turbós egy gyári ellen,ugyanaz a kat. 
Re: Atommanó (68866)
válasz erre előzmények 2010.10.23. 11:01:12 (68861
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Összességében jónak tűnik a dolog.Nem kell licenc,ellenben kicsit drágább a nevezés,teljesen jó,mivel a nevezéssel el is van intézve a dolog.

Könnyítés streetben továbbra sem engedélyezett? Illetve a slick gumi használata? 
Re: oioio-1 (68849)
válasz erre előzmények 2010.10.22. 22:53:50 (68847
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Kiváncsian várjuk mik a fejlemények
 
Re: Bandi (68846)
válasz erre előzmények 2010.10.22. 20:24:30 (68845
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Nem hiszem,hogy ma érdemben értesülni fogunk mindenről,szerintem is elhúzódik. 
Re: NISSAN (68844)
válasz erre előzmények 2010.10.22. 20:17:55 (68843
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Na mindenki a gyűlésen van? Széles vigyor  
Re: radics1 (68842)
válasz erre előzmények 2010.10.22. 15:01:25 (68842
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Én leírtam a meglátásom,de nem vagyok egy honda guru,nem tudom a többiek hogy csinálják. 
Re: hori (68841)
válasz erre előzmények 2010.10.22. 14:29:11 (68837
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Mekkora egy darázs gyorsulása? Széles vigyor

Ez baromság,egy full utcai autóba is berepülhet még a stage előtt,megilyed a gyorsulástól,és jól leszúr... Nyelvet ölt  
Re: Pelyvi (68836)
válasz erre előzmények 2010.10.22. 14:23:15 (68835
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Na mindegy.Inkább a lendkerék köré rakok 15cm szélességben egy 4-5mm-es lemezt,mint tűzfalnak 3mm-est...Mármint középmotoros autónál. 
Re: tommyt (68833)
válasz erre előzmények 2010.10.22. 14:22:01 (68834
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Egy opel kadettről láttam ilyen videót,hogy a lendkerék egy darabja úgy átment a váltóház-motorháztető combo-n,mint a papíron... 
Re: tommyt (68833)
válasz erre előzmények 2010.10.22. 14:19:04 (68832
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Egy alulemez a pilóta mögé ilyen esetben? Vagy az már nehéz? Széles vigyor  
Re: szabyk RST (68831)
válasz erre előzmények 2010.10.22. 14:13:55 (68829
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Ezért van a lemez a pilóta mögött,nem? 
Re: tommyt (68828)
válasz erre előzmények 2010.10.22. 14:10:04 (68827
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Van most olyan kocsi itthon,ahol a pilóta frédi-béni stílusban rá tud segíteni a 60 lábra még 2-vel? Széles vigyor  
Re: szabyk RST (68826)
válasz erre előzmények 2010.10.22. 14:08:35 (68825
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Pl RWD hosszmotornál minek lefedni a váltót? A pilótát nem fogja agyonütni.Street kocsiban is csak a tűzfal véd meg,mégse kell pajzs rá. 
Re: tommyt (68823)
válasz erre előzmények 2010.10.22. 14:05:42 (68824
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Ez is igaz,mivel ezek utcai autók,csak profiban indulnak.Viper meg ráadásul cabrio...

Nehéz úgy definiálni,hogy mindenkinek jó legyen és biztonság is adott legyen. 
Re: Crybaby (68820)
válasz erre előzmények 2010.10.22. 12:39:22 (68819
Felhasználói profil
10.97 @ 200
10 vagy 11 alatt? 
Re: ave (68817)
válasz erre előzmények 2010.10.22. 12:24:04 (68816
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Hát a bukócsőben van valami,de itt se fixre kellene definiálni,szerintem jó idő alapján,ahogy van most is.

A kordonnal igazad lehet,mikor F1pisti indul,mindig hátrébb lépek egyet. Széles vigyor  
Re: LacUS (68813)
válasz erre előzmények 2010.10.22. 11:11:39 (68811
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Majd kiderül,ha kötelező lesz,akkor kötelező lesz.Személy szerint nem tartom olyan veszélyes sportnak a dragot,mint mondjuk a rally,ahol nagyobb a tűz veszélye,még egy gyengébb autóval is. 
Re: ave (68810)
válasz erre előzmények 2010.10.22. 10:55:33 (68808
Felhasználói profil
10.97 @ 200
ezt pl nem tudtam.Olyan tüzekre én nem számítok,mint amilyet egy felrobbant top fuel szokott produkálni. 
Re: ave (68807)

összesen 854 bejegyzés
Előző   [...]  4  5  6  7  8  9  10  11  12  [...]   Következő  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!