Idő alapján? Mondjuk a 14sec kategória,hasonló autók mennek,valaki viszont többet fektet be (pénzt,munkát,időt),és belefut a 13-ba.Átkategorizálják,és máris komolyabb autók között kell helytállnia,csak azért,mert jobb a többi hasonló autónál.Így kulloghat az utolsó helyeken.
Szerintem ez így nem megoldás.Mindenképp ccm,feltöltés és hajtás szerint kell kategorizálni.
Anno volt bracket race,nem volt szerintem nagy sikere.
Ha jól tudom először 170 lóra sikerült a c20xe a mérnököknek,de hogy alul nyomatékosabb legyen,kisebb átmérőjű leömlőt raktak rá,így lett 150...Remélem ez mindent elárul.
Yah egy Guy Croft nevű tag ilyenből csinál bárkinek 280 lovast,persze nem kis pénzért
Csak azért,mert itthon mindenki stock szívókkal áll ki street kategóriában,pedig itt se tilos a tuning.A direktszűrőt nem nevezem tuningnak.Pl astra gsi,2.0 16v 150 ló.Legjobb esetben is powercap+chip van benne.Soha nem láttam ilyen utcai autón vastagabb 4 leömlőt (170ló csak ezzel),hengerenkénti pillangót,stb.
Nézem a szabályzatot:AS3 1600-2500 turbó.Ha jól rémlik 1550 volt a határ,de ez 2009-es szabályzat.Majd jön a Zoli és elmagyarázza.Szívó hondák is as2-ben mentek szerintem.
Idén az volt a szabály,hogy gépkönyvezve ugyanaz a besorolás,gépkönyv nélkül meg nem indulhatott volna.Idén a 2010-es szabályok szerint jó helyen volt.
Majd kiderül,ha kötelező lesz,akkor kötelező lesz.Személy szerint nem tartom olyan veszélyes sportnak a dragot,mint mondjuk a rally,ahol nagyobb a tűz veszélye,még egy gyengébb autóval is.
Szerintem ez így nem megoldás.Mindenképp ccm,feltöltés és hajtás szerint kell kategorizálni.
Anno volt bracket race,nem volt szerintem nagy sikere.