szokott kint lenni tábla. ha jó helyet akarsz korán indulj. a pálya mellett a visszatérő sávban tudsz eljutni a depóba, erre is fognak irányítani, régen ez sem így volt. hozzáteszem így sokkal szarabb.
Fertőszentmiklós és Écs is aszfalt.
Fertőszentmiklóst nem kezelik. Écsen eddig 2 szer kezelték. Az első kezelésnél nekem nagyon szar volt yoko a048, második versenyen meg végig esett az eső.
Olyan tapadást ne várj mint Kiskunlacházán. Depó kicsi. De ha jól rendezetten megszervezik a versenyt még jó is lehet, régen szerintem nagyon jó versenyek voltak, de már akkor is sokan panaszkodtak a tapadás végett. nincsen használva a pálya, de észre fogod venni a cél után brutálisan koszos. Asszem szokták takarítani, remélem most is fogják.
A múlt hétvégi écsi versenyen én utcai gumival voltam ami esőben tökéletes, amikor teszteket olvastam a gumiról is ez derült ki és tényleg jó. De olyan volt mint a jégen és az én autóm teljesítménye nem nevezhető soknak. Itthon pedig nincsen védve a néző, asszem csak Kunmadarason és a Hungaroringen. Semmi értelme nincsen. Vannak már sokan (szerenécsre) olyan komoly és gyors autók amivel száraz kezeletlen pályán is nagy kihívás menni!!!
nem láttam értelmét szombaton 10 fokban esőben sátrazni, szállást keresni meg nem volt se kedvem se időm. így alakult a vasárnap, készültünk mindkét napra.
te mit mondtál amikor megkérdezték legyenek e döntők?
én azt hogy igen, nyaralásra volt felkészítve az autó és full új utcai gumival indultam.
gondolom a többség is ezt mondta ezért ment tovább. akkor meg szerintem jogos volt a 2. helyem. de énvégettem lehetek 4. is. de azt meg én nem érzem jogosnak
megértelek.
de elkezdődött a döntő és ott lefutottunk egy középdöntőt, amit megnyertem. (utána fújták le)
ha szar volt az idő ha nem, nem volt lefújva a verseny. még szép hogy szóltam miatta.
mert nekem ez kedvezett. atom vizes pályán nem tudtam volna, max 3. helyre kvalifikálni, a kocsit meg nem nyírtam feleslegesen, olyan volt a rajt mintha jégről indultam volna.
szerintem te is ezt tetted volna.
engem meg az zavart hogy miért nem vártunk egy kicsit és napsütésben ledöntőzhettünk volna.
de én gratulálok az első helyedhez, megérdemelted, főleg úgy hogy lent voltatok két napot, úgy hogy tudtátok fos idő lesz!
nem osztottunk ki mi senkit!
megbeszéltük a dolgokat. regisztráció alapján akartak díjazni.
az nekem nagyon nem lett volna jó mert 4. ként kvalifikáltam.
mivel elkezdték a döntőket és én ott már futottam, így 2. lettem.
ezért szóltam is hogy ezt vegyék már figyelembe, így is lett.
sajnálom hogy nem mentek végig a döntők, kicsit kellett volna szüneteltetni vagy én nem tudom.
sose fikáztam! csak érdeklődtem másnak mi a véleménye és megkérdőjeleztem a lóerő adatot és gyorsulási adatot és ez is feléd, mint az autóra irányul, szerintem.
az autómról meg szart se tudsz. én legalább utánajárok mi van a tiedben megnézem versenyen és kérdezek.
az autóm utcai állapotban kicsivel tonna felett is ment 13.9 161km/h célvonalit.
az autót saját magam építettem. 1.6 szívó gyárilag 150 lóerő.
csupán azt akartam tudni mennyi volt a célvonali sebességed. abból kiderül milyen erős.
nagyon félreértetted ezt az egészet és te irkálsz olyanokat mint egy kisfiú.
nem negatív dolgokról van szól! hanem itt mindenki azért faragja a szarát hogy gyorsabb legyen és erősebb. akkor még szép hogy megkérdőjelezi a 4.6os százra gyorsulást, főleg úgy hogy láttam versenyen is. miért kell nagyot mondani? kurva szép autó és gyors is!! legyen elég ennyi.
ez a gyerek nem tudta vezetni azt az autót, ráadásul állítólag több mint 300 lovas volt gyárilag. (bár én nem tudom, nem értek hozzá)
hideg aszfalton nagyon örültem ennek az időnek.
nézd meg ezt a futamot, ez nagyon szoros volt!!! http://www.youtube.com/watch?v=TzrZkpaoiLg
de ez az autó annó ment 11 elejét is. akkor már gondolom valamennyire vissza van butítva. de egy ilyen méretű utcai autótól is brutális szép eredmény lesz a 12-es idő.
majd a héten talán lesz videóm a kettőnk futamáról. majd akkor felrakom ide is.
komoly lett így kikönnyítve az evo, most szombaton láttam. milyen gumikkal mentél? úgy emlékszem hogy valami utcai inkább mint valami verseny. ott még lehet fejleszteni nem?
akkor nem egyre gondoltunk, én a pályára felvezető kis szakaszra gondoltam.
nem tudom mennyire lehetett hallani leghátul, én elöl voltam, valamiért én sem halottam és ezzel rengetegen így voltak, ami döntőzés alatt látszott is, mert rengetegen jöttek reklamálni, hogy miért nem hívták őket.
kár hogy a kanyar után állt majdnem minden autós.
ha reggel vagy napközben neveznek a versenyzők. mondjátok el külön mindenkinek hogy ha bekerülnek a 8 as táblára regisztrálni kell a döntőre. legalább ezt tudják azok, akik nem tudnak semmit.
az hogy én elsőként kerültem döntőbe a kategóriámban és regisztráltam és így se hívtak be az más tészta.
de ezen nap végére már nem tudtam meglepődni, csak nevetni.
Frenki még jó hogy nem volt, nagy mázlista, mert Pannonhalma felé elfutott volna sírva szerintem
Nem tudom miért nem azok mérték az időt akik eddig. de szerintem jobb ha nem is tudom.
Azt se értem hogy a kétnaposon miért csak vasárnap lesz időmérés. de szerintem jobb ha ezt se tudom. csak tippem van, de remélem nem a spórolás az.
Remélem következő versenyre nem ezek a majmok jönnek időt mérni.
Mert akkor a szervezők hamar elvesztik azt amit kitűztek célul. a színvonalas versenyt.
A kemény hogy lehetett volna az, nagyon komoly mezőny volt. jobb lenne nem elkergetni őket!!!!!!
még döntőkre kitérve:
regisztráció értem hogy kell. de rengetegen maradtak akik nem tudtak róla. hátul se hangfal se semmi. azok álmodják meg vagy honnan szopják ki? erre kéne megoldás.
emiatt nem kis keveredés volt, nem véletlen hogy ennyire elhúzódott az egész.
motorosoknak meg szerintem hátul legyen a depó mert amikor az autók döntőznek ők akkor mennek el. közöttük.
annyi egyértelmű és egyszerűen megoldható kis probléma volt, remélem ti is látjátok. Hajrá!!!
Tegnapi écsi versenyről egy kis saját szemszög.
korán indultunk (7) szerelés miatt hogy 9-re kész legyen az autó. kész is lett.
regisztráltam 9-9:30 körül. idő is kedvezett egy kis szembe szél kivételével, egy kis probléma volt hogy nem volt verseny. egészen kb. délig. akkor azt mondták 402 méteren elindul egy sávon, utána kiderül 201 méter lesz, engem ez sokkolt, el is ment a kedvem az egésztől, főleg hogy 3 órát vártunk rá. Utána elindult két sávon 201 méteren a verseny. se timeslip se külön kijelző a versenyzőknek. 2 futamot mentem nem tudtam hova rakni magam. 13:30 kor odamegyek a mérős arcokhoz, aszt mondja mikor regisztráltam. mondom reggel 9 körül, azt mondja nem ott itt a gépen. mondom azt nem te regisztrálod? mondja:de. akkor faszér tőlem kérdezed. kiderül amikor ezt a kettőt futottam még nem regisztráltak. ezeket sajnos nincsenek sehol. de közölte velem van még időm menni nyugodjak meg. a kocsim is biztos ezt gondolja. jó mentem még. 10.1 mondom pfff. sajnos magas fordulatról egyáltalán nem tapadt be. utána próba alacsonyról 8.8 haverom nézi kijelzőn. de gépbe sehol nincsen. mondom ezt nem hiszem el. megyek még egyet 8.8 kategóriában 1 hely, de 334 es rajtszámmal írták be. én 332 voltam. odamegyek azt se tudják mivan. mondom azér az durva hogy a számokat se ismeritek. végül a 334 es rajtszámosat elfogatták úgy hogy haverom igazolta. még jó hogy más nem ment oda a haverjával. pfff. szóval 5 futamból volt 2 mért időm. ez igen. alig vártam a döntőket!!!!!!!! mi jöhet még és lássanak csodát első helyről nem hívtak be. sajnos nem vettek észre a papíron aztakurva. gyerek mondja még jó hogy regisztráltam. és még sorolhatnám, de unom, mert sírok, ez egy rakat szar volt