Szia!
A kategória versenykiírásonként változik.
Fertőszentmikin szeretek kocsikázni, jó a hangulat, sok ismerősöm el szokott jönni velem.
Ha jól emléxem ott nincs kitétel a gumikra.
Tökölön és KKL-án, ha jól rémlik limit idővel van a special kategória.
Egyébként meg szeretek minél nagyobb vasak ellen menni, hogy ne mondhassa senki, hogy könnyű nekem az egyedi építés miatt.
Tehát nekem mindegy a kategória. A gépátvételnél majd megmondják.
A gumis beruházást egyébként a Te behatásodra választottam.
Az áttételek módosulását csak hozzávetőlegesen tudtam számolni, mert nem tudom az új váltóm pontos áttételeit.
Az biztos, hogy a kis gumival nagyon rövidek voltak a fokozatok, így már talán érvényesülni fog a 450Nm-es (gyári) nyomaték.
A súlypont változása ellen sajnos nem tudok mit tenni, sőt így is túl van ültetve, emelnem kell rajta kb 30mm-t.
Lehet, hogy hülyén fog kinézni, de ez van.
Vagy majd egyedi futóművet csinálok 2011-re…
A Barkason nézett volna ki igazán ütősen...
A merev falat azért választottam, mert nem szeretnék úgy járni, mint Turboá, hogy kitör oldalra, igaz, hogy kicsit más a donor (E21), de akkor is BMW. A célvonal után gázelvételkor a "spéci" (IFA) féltengelyek miatt kicsit ráz a hátulja (a csuklók szögkiegyenlítési hibája miatt).
A kemény keverék mellett az szólt, hogy talán nem kopik olyan gyorsan.
Na majd meglátjuk!
Turboá! Sehol sem találtam meg a váltóm áttételeit, nem tudsz utána nézni?
$
A mérete: 32x14x15, merev oldalfal, D5-ös.
4 futamot ment vele egy Corvette.
Remélem elbírja a motorom (max egy kicsit túlfújom), a 24X12,5X15-el kettes fokozatban rajtoltam (0,5baros gumival), még harmadikban is elforgott.
Szóval bízok a gumiban, csak jókat hallottam róla.
Tényleg, véleményed szerint használhatok munkagéphez gyártott belsőt?
Én is zuhantam néhányat, hetekig mankóval sétáltam..., de pont akkor nem szabad abbahagyni, mert örökre para lenne. Pedíg ez az igazi: két keréken a száguldás.
Ha a két "izé"-re gondolsz, akkor az ajándék.
Vagy vehetjük előlegnek, mert jövőre kipróbálom a nitro-t, és előfordulhat, hogy sírva fogok rohanni hozzád alkatrészért
A számomat egyébként valamelyik korábbi hozzászólásomban megadtam.
A váltó kicsit rövid, mármint áttételileg, 2-ből indulok, még szokni kell. A pneumatikát még nem sikerült ráfaragni, majd talán télen...
A kuplung állat. Most történt meg először, hogy a teljes gázt elbírja a hajtáslánc.
1000 köszönet érte!!!
Most írkálok néhány chipet, aztán próba élesben.
A két "izé"-t, amit ígértem elküldjem postán, vagy idén valamelyik versenyen kint leszel, és ott odaadjam?
Még1x köszi a kuplungot, és örülök, hogy jobban megismerhettelek Téged és a csapatodat!
A 2009.07.11-i fertőszentmiklósi versenyen a döntőben felcserélhették a rajtszámokat az A7-ben.
Én a második lettem. Javítsd ki légy szíves, csak a rend kedvéért.
Ha az időm és az időjárás engedi, szeretném kipróbálni a ragacsot Kiskunlacházán.
Érdeklődni szeretnék, hogy tudsz-e nekem majd egy mérést csinálni szeptember 26-án?
Turboá, ismét hozzád lenne kérdésem:
Szombaton egy ismerősöm vett egy E21-est M30-as motorral (3.5l).
Én szállítottam haza, és szóba került, hogy volt Nálad ez az autó, vagy valami közöd volt hozzá.
Különleges ismertetője a tetején lévő kannabis festés.
Azt szeretném kérdezni, hogy tudsz-e valami problémájáról az autónak, ill. az átépítése mennyire szakszerű. Nem reklamáció kiatt, tetszik az autó, csak mire számítsunk.
Szlalomra akarjuk használni, de szeretnénk forgalomban is tartani. Ehhez szeretném még megtudni, hogy az olcsóbb biztosítás miatt, ha klubtag szeretne lenni a tulaj, ill. pártoló tag, kivel vegyük fel a kapcsolatot?
Más: Az "autómat" még nem volt időm szétkapni a kuplung miatt, de erre a hétre tervezem, majd kereslek ez ügyben.
Az "univerzális dragautomatákról" megtudtál valamit, mert a jövő 7-en megyek L.A-be, és komolyan foglalkoztat a dolog. (Esetleg, ha a fórumozók közül bárki tud ezzel kapcsolatban segíteni, jelezzen! Köszi!)
Köszi a hozzászólásokat.
A szerkezet gyári, azt szeretném megerősíttetni (a nyomólap mögötti rugókat).
Ezt már nem merem házilag barkácsolni, mert félek, hogy széthullana.
Ha tudsz segíteni, vagy ismersz valakit, aki bevállalja, a 30-7670313-as számon bármikor hívhatsz.
Előre is köszönöm!
Ja, a V8-as lendkerék az osztókör miatt kellene (9 furatos), azt nem tudtam, hogy a szerkezet ugyanaz.
Nekem hidraulikus a kuplungom, elvileg önbeálló. A holtjáték is megvan, a munkahenger zsír új.
Tavaly csinálták, már az első alkalommal gyanús volt, a motor gyárilag 450Nm, most az isten tudja mennyi, de nem bírja. Nitrózni is szeretnék majd, de így nincs értelme.
Telefonon kerestelek többször is, nem tudtalak elérni.
Az M30-as szinter kuplung csúszik, mint a takony.
V8-as lendkerék+ szerkezet kellene, ill. szakmai segítség.
Köszönöm szépen a múlt 7-en telefonon felajánlott lehetőséget, de szerencsére nem élek vele!
Sikerült tákolnom saválló lemezből egy V-tér fedelet, hihetetlen, de működik.
Segítséget szeretnék kérni.
Kb 2-3 hete elvittem a Whistlerracing-hez két BMW kuplungot (+lendkerekeket) szinterezésre.
Ígérték, hogy visszaszólnak, de még semmi, napok óta próbálom hívni őket, de ki van kapcsolva a honlapjukon lévő telefonjuk.
Tud valaki másik elérhetőségről, esetleg kapcsolatban áll közületek valaki velük, mert mostanában nem tudok fölmenni hozzájuk a "nagyfaluba" emberi időpontban.
Lassan már össze kellene rakni a szekeret...
Ha Tökölön leszel, szeretnék egy mérést készíttetni veled.
Majd keress meg légy szíves, mert nem biztos, hogy felismerlek, bár már biztos találkoztunk.
Örülök, hogy így állsz a dolgokhoz, és hogy csak félreértés volt a szombati eset.
Augusztus 17-én szeretnék Kunmadarason gurulni pár métert. Legkésőbb ott találkozunk.
Oioio-1!
A 2007-es évben special kategóriában 3-ik lettem Nálad. A díjkiiosztóra nem tudtam elmenni.
A videón hallottam, hogy kupa, pro-racer kártya, 10 000 pénz, rádió… a díj.
Tudom, hogy néhányan úgy gondolják, hogy sokat nem tettem annak érdekében, hogy helyezést érjek el, egyszerűen kevesen voltak a kategóriában. Ezért nem is nyújtottam a markom.
A Rába-Ringes versenyeiden mindig szívesen részt vettem, most is így szándékoztam tenni, és a bejáratnál elmondtam a kínomat, a kártyával kapcsolatban.
A válasz az volt, hogy vegyek belépőt! Nem a pár forint, hanem az elveim miatt megfordultam és elmentem inkább a győrújbaráti motorostalálkozóra.
Azt szeretném kérdezni, hogy jár, vagy nem jár a pro-racer kártya?
Remélem nem veszed sértésnek a hozzászólásomat, hiszen becsüllek a sportág iránti elszántságod miatt!
A 7végi tököli versenyen hívta fel a figyelmemet egy jóakaróm, hogy ezen a fórumon igencsak cikizik az autómat. Három hozzászólást találtam (nincs időm végignézni ennyi oldalt).
Ha megengeditek reagálnék az "autómat" és majd a végén engem ért támadásra:
Ave!
"A V12 drag borzaszto, en nem tudom hogy lehet ilyen rosszakat menni BMW motorokkal. Volt ez mar sor6 szivo, sor6 turbo, most V12 szivo es kb. ugyanaz a produkcio. En nem ertem ezt."
Teljesen igazad van!
Az első motor nagyon öreg volt tettem rá turbót szétnyomta a mocit. Ennyi.
A második motor egy M30-as 3,5-ös karburátorosnak átépítve, szintén öreg, kipróbáltam rajta a nitrót, szintén behalt.
A harmadik motor V12-es (M70) azon a versenyen indultam vele először, két havi munka után sikerült indítható állapotba hozni.
Az elektronika kereste a kipörgésgátlót (és még sok egyebet) úgy gondolta, hogy kipörög és folyamatosan visszavette a gázt.
Nézd meg légy szíves a 2007.04.29-i versenyt, az szerintem javulás, legalábbis én örültem neki.
Firewall!
"Én megnéztem közelről mert kiváncsi voltam hogy mi lehet az oka. Nem vagyok nagy bmw szakértő de egyszer azt mondták nekem állítólag nálam okosabbak hogy a v12 már pl elektromos gázpedállal megy. namost ebbe ilyet nem láttam. 2 a gyújtást néztem és felismertem a csodaszép lada elektr. gyújtásnak a trafóit. aztán jobban inkább nem mélyedtem bele, de igy ha a teljesítménye töredékét tudja az is csoda."
A hozzászólásoddal semmi bajom, építő jellegű, és úgy érzem, kicsit a védelmemre is keltél (?).
A Samara trafókat illetően igazad van, tudom, hogy a primer oldali ellenállásuk (impedancia, mielőtt valaki belekötne) nem megfelelő. Pár száz forintért jutottam hozzájuk, pillanatnyilag ez nem befolyásolja az eredményt, idővel természetesen lecserélem.
Igen, jól tudod, elektromos gázpedállal építették, és én is így használom. Pont ez volt a bibi, mert max 30%-ot nyitottak a folytószelepek, a kipörgésgátló eleketronika hiánya miatt.
Egyébként higgyétek el, nem egyszerű egy ilyen elektronikát átverni, egy ilyen motort az eredeti autótól függetlenül szóra bírni.
Hori!
"Nem akarok senkit megsérteni, de szerintem ez a bmw-s faszi nem teljesen normális.Végig kisértem én is hogyan nem fejlődik évről-évre. De a turbós motor az kemény konstrukció volt."
Ha így kezded a mondanivalódat (írnivalódat), hogy nem akarsz megsérteni, akkor így is folytasd!
Mert igenis megsértettél. Fertőszentmiklóson lett volna alkalmad közölni, velem ezt szemtől szembe, de úgy látszik ehhez gyökér vagy.
Nem hiszem, hogy az elmeállapotomat meg tudod ítélni anélkül, hogy ismernél.
Apropó 0,1másodperccel jobb az időd az enyémnél, ez szerintem nem jogosít fel Téged velem szemben semmire, sőt a célvonalim 160 km/h fölött is volt, Te pedíg meg sem közelítetted azt.
A Te futamaid között is van ciki: 32.359@26,250. Ezek természetes dolgok, hiszen technikai sportról van szó.
Szóval Gábor, Te meg vagy hívva a fertőszentmiklósi díjkiosztóra?
Ez hogy lehet?
Nekem szólsz be, köcsög?
Én első lettem a kategóriámban, pedíg két versenyre el sem tudtam menni, az átépítés miatt.
Ez nem az a Speciál kategória, amiben alig van nevező, itt Corvette-k, Camaro-k… az ellenfelek.
Tehát kedves sporttársaim! Az autómat szidhatjátok, de engem nem!
Egyébként a nézők eldöntik. Minden versenyen folyamatosan legalább 5-10ember nézegeti az autómat, volt, hogy szinte alig fértem oda. Nyilván sokan megmosolyogják, de a többségük látja benne azt a rengeteg munkát, néhány jó ötletet, és szívesen beszélgetek mindenkivel.
Nem az illető háta mögött, aljas módon kifigurázom…
Ja a tököli versenyen nem bírta a kuplung, de nem is vártam mást.
Az kiderült, hogy az elektronika átverése sikerült, már benne kell, hogy legyen a 300 ló.
Azután esetleg nitró…
Csak lefaragom azt a 0,1 sec-et valahogy
Ui.: Üdv a soltvadkerti BMW-seknek, a verseny végén csak azért nem mentem oda hozzátok, mert szilánk fúródott a szemembe, és siettem a szemklinikára.
Fszmiki "Start: Szombat: 09.00h" ???
Aug. 29 az vasárnap!
Vagy csak elírás?
Üdv:$