Hatalmas poén volt, hogy 1 percen keresztül Frenky nem ismerte fel Suszit, pedig több évig kommentálta. Az tény, hogy sokat fogyott Suszi, de jó volt látni.
Gratulálok mindenkinek!
Jó rendezvényre sikeredett ismét. Melóból mentem, így csak délutánra értem ki, de megérte
Jó volt a hangulat. A családnevemről megint lehagyták az ékezetet, sebaj legközelebb Rambus Tiborként regisztrálok versenyre
Sajnálom, hogy Norbinak behalt a váltója (így is megvert) . Jót versenyeztünk, célba érés után sportszerűen megálltam és előrehúztam.
Ez volt a kedvenc autóm, kár hogy már nem lehet látni, Áronnal is mi lehet....?
Szóval egy kis nosztalgia, gondolom emlékeznek rá páran: http://www.youtube.com/watch?v=I2EY0B-Utes
Köszi a videót, tényleg jól lehet hallani
Vissza van alakítva üzembiztosra az autó, már nem olyan erős, mint fénykorában. A hajtás és váltó ugyanaz az erősített, amivel a Szili 11.0-át ment
A turbóvonyásom 0.9-1.0 bar , de így is mocskosul megindul.
Amikor nem állórajtoztam múltkor 2.1-2.2 60 láb volt ha jól emlékszem, az idó 14.1, de a végsebességem pedig 166km/h volt
Nézd meg a cetlidet, ott is látszik, hogy veszítek a kuplung miatt, az elődöntőben is ezért kaptam ki a Skyline-tól, pedig a táv feléig vezettem
Sebaj, orvosolva lesz és mindenki boldog
Egymás ellen mentünk. Köszönöm az elismerést, de igazából Istinek és Szilinek köszönhető, hogy gyors és szép. Az autó marad ebben az állapotában, de azért kap egy normális kuplungot, hogy végre azt tudjam futni, amit valójában tud . Én úgy érzem, hogy az autó tudja a 12 tetejét, talán a 12 közepét, remélem ez majd látható is lesz...
Jó versenyek voltak szombaton az biztos.
Most én is húztam egy 1.7-es 60lábat a nyári utcai gumikkal (Bridgestone Turanza 215/45 R17), de utána végig csúszott a kuplung sajnos már nem jó állórajtozni, cserélnem kell hamarosan Erővel nincs gond, az van a Professzorban
Szia!
Köszönöm a gratulációt. Nagyon patent az autó, tette a dolgát. Kár, hogy nem tudtál eljönni a versenyre. Neked mennyi volt a legjobb időd ezzel a konfiggal?
Nem szeretném fejleszteni, így üzembiztos. 12-es idő a cél, de ezt tudja is, a motorerővel és pilótával nincs gond A kuplung miatt nem sikerült még. De ezt mondta Isti és Szili is, hogy a kuplung valószínűleg csúszni fog, ha kemény rajtot veszek.
Az enyém az látható , Puma 10.8-ra emlékszem (döntőket nem tudom), Zoli is ment brutálisat 1.3-as 60 láb ha jól emlékszem 9.2-re emlékszem, de lehet ment jobbat is. Supra brutális, volt egy kis pályaelhagyása is, iszonyat erő van benne! Rengeteg induló volt, mások majd kisegítenek...hirtelen ennyi.
Esetleg, ha valakinek vannak videói az közzétehetné..
Tényleg, most jutott eszembe a dolog. Múltkori gyorsuláson lacházán volt a Mustang megpörgése-kitörése. Már máskor is észrevettük, hogy a ragacson elvesztik tapadásukat az utcai használatos gumik. Egy ötletként merült fel, hogy ezt szabályozni kellene, hogy aki nem versenygumival áll be a rajthoz, az csak a ragacs mellől indulhasson, kiküszöbölve egy esetlegesen szerencsétlenebb esetet (ha ügyetlen a pilóta és nem tudná összeszedni az autót).