timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Fórum - Hazai gyorsulási versenyzés



 

összesen 450 bejegyzés
Előző  1  2  3  4  5  6  [...]   Következő  

Ez most egy szűkített nézet
az összes hozzászolás
válasz erre előzmények 2011.08.01. 20:08:14 (71547
Hát, ez érdekes lesz,  sok sikert hozzá. Mosolyog  
Re: Siklósi István (71538)
válasz erre előzmények 2011.08.01. 14:27:25 (71537
Milyen hosszú ? Milyen motor lesz bele ?   Ha kell motor szólj.   Mosolyog  
Re: Siklósi István (71536)
válasz erre előzmények 2011.07.30. 20:31:12 (71528
Na, gratula !  Motor/váltó  milyen van benne ?  
Re: Siklósi István (71526)
válasz erre 2011.06.20. 15:01:51 (71199
Nem kell ezen ennyit rugózni, srácok...embernek kérdése volt, Zolitól megkapta a válaszát, mindenki örül, life goes on.  
válasz erre előzmények 2011.01.03. 14:52:19 (69705
Mindent lehet, de az is befektetést igényel.  
Re: MarcoR5 (69704)
válasz erre előzmények 2011.01.03. 09:00:23 (69702
A T5 gyári kivitelben nem bír sokat. Építhető, de akkor is maradnak gyenge pontjai, kb. egy 400Le körüli V8 mögött vége van. A T56 6 sebességes sokkal jobb, az építhető 800Le-ig, varrógép mögött többig is, de ott már elkezdesz pénzt költeni. A TKO jó cucc, sok köze nincs a T5-höz, de azt is meg kell fizetni. Ha nem költöd rá a lét, nem lesz rendes váltód.  
Re: MarcoR5 (69699)
válasz erre előzmények 2010.12.16. 12:08:05 (69645
Szerintem mindkettőre lenne igény, de nem jut mindenre pénz. Szponzorok nélkül nem fognak komoly autók épülni....a szponzorok meg ugye akkor jönnek, ha megvan a nézőszám, médiafelület stb....a street tényleg fontos, mert oda kell majd elhelyezni a "tömegeket" az utcáról bejövő autókat, és az a helyes és egészséges, ha ők adják a versenyzők derékhadát...a street katokat kell feltölteni minél jobban...a profik meg úgyis jönnek, ha akarnak, vagy megfelelően motiválják őket....hogy a Camaro-val mi lesz, az meg majd kiderül előbb-utóbb.   Mosolyog
  Tehát abban mindenképp egyetértünk, hogy kell egy erős street mezőny, százszor inkább az, mint a bracketelés....de a profi autók nélkül meg nincs igazi verseny, az adja a sava-borsát a dolognak...legalábbis nekem.   
Re: v8drag (69644)
válasz erre előzmények 2010.12.16. 09:54:05 (69642
Le is húzták a rolót hamarosan.   Mosolyog  
Re: Bkori (69641)
válasz erre előzmények 2010.12.12. 15:01:13 (69577
...azért ne feledkezzünk meg pár egyéb apróságról, mint gumik, könnyítés, szétvágás stb. amitől profi egy autó. Mosolyog  
Re: Pelyvi (69576)
válasz erre előzmények 2010.12.05. 16:18:10 (69510
A street-ben engedélyezett gumikkal hatalmas előnyben lesznek az AWD autók a szokványos hátsókerekes usa autók ellen, akárhány csilliárd lóerősek azok.  A jelenleg ott valószínűleg induló autók kb. 11 közepét fogják tudni...1-2 év alatt esetleg felfejlődnek majd 11 aljáig, de egyértelmű dominanciára nem lesznek képesek...viszont jó kis szoros meccsek lehetnek majd, ha nem is az első évben. Szerintem ennek örülni kellene, hogy lesz verseny, nem sírni, hogy jaj, most mi lesz, nem csak mi leszünk egyedül a kat-ban.  Cső meg legyen, mer az jó. Mosolyog  
Re: Fapuma8 (69504)
válasz erre előzmények 2010.10.25. 14:15:04 (69107
gyári alvás=gyári alváz (vagyis önhordónál nyúlványok meg felfüggesztési pontok)  
Re: tommyt (69106)
válasz erre előzmények 2010.10.25. 14:11:52 (69106
Szerintem a tiéd is bőven street-be kellene, hogy menjen. Utcai gumival megy, a gyári blokkot használja (okés, hogy stroker, de kit érdekel, a köbcenti szerinti katba kerülsz), van teljes belső kárpit, működik banne minden, gyári alvás, gyári kasztnival, teljes kipufogóval stb.  Ez is pont olyan legitim utcai autó, mint az, ha valaki tersz egy 200.as nitrót a 300lLe-es Camarojába.  
Re: RT_ (69103)
válasz erre előzmények 2010.10.25. 14:01:09 (69105
Szerintem az asf3 tökéletes nektek. Lesztek ti, az összkerekesek (Audik, Evok, Subaruk stb., meg a feltöltött hátsókerekes amcsi vasak. A  V8-ak  magas 11-es időkre lesznek képesek az engedélyezett gumikkal, tehát  eléggé kiegyenlített mezőny lesz, de  ti lesztek előnyben a tapadás miatt.  Jó lesz ez így, szerintem. Legyen harc. Pár éven belül ez egy nagyon jó kategória lesz, hatalmas csatákkal, hiszen aki nem akar űrsiklót építeni a profi osztályokba, az itt fog indulni, és azért sok ilyen van.  
Re: Fapuma8 (69104)
válasz erre előzmények 2010.10.23. 23:24:52 (69010
Kérdés, hogy ne csak savazzak....elég lenne 1 plussz kat, pl. asOpen vagy mi, ami gyakorlatilag az asf3 lenne, betenni az a5 fölé, a többi feltöltőst meg besorolni a köbcenti szerinti + 1 kategóriákba...kevesebb kategória lenne.  
Re: oioio-1 (68982)
válasz erre előzmények 2010.10.23. 22:03:54 (68989
"feltöltött ( turbós, kompreszoros, nitrós ):"

Ezért a felsorolásért nyavajgunk már milyen régen...ha tudtam  volna, hogy elég hozzá 1 nap szentségelés a timeslipen...  Ez mindenképp egy fontos lépés a helyes irányba. Mosolyog  
Re: oioio-1 (68982)
válasz erre 2010.10.23. 21:42:51 (68978
Najóvan, abbahagyom a savazást mára, a tisztelt bizoccság számára már remélhetőleg egyértelmű a
TubolyTech és a V8car-os köcsögök álláspontja. Kiváncsi leszek, mi lesz ebből.  
válasz erre előzmények 2010.10.23. 21:34:22 (68975
Egyébként tavaly a kifogás az volt, hogy azért nem, mert a nitro-t nem lehet legépkönyvezni a turbóval ellentétben. Idén már nem kell a turbót sem gépkönyveztetni, tehát új kifogás kellett.  Vicces, de még sincs kedvem nevetni.  
Re: tommyt (68974)
válasz erre előzmények 2010.10.23. 21:31:40 (68974
LOL, már értem....én hülye, hogy erre nem gondoltam.  
Re: Thomas73 (68973)
válasz erre előzmények 2010.10.23. 21:16:44 (68970
OK, mondjon valaki 1 épkézláb indokot, hogy az utólag épített turbo miért utcaibb, mint az  1 csavarással elzárható és a verseny után akár ki is vehető nitropalack, amely ezután nem befolyásolja az autó fogyasztását, viselkedését, emissziós értékeit, hangját.  1 db épkézláb indokot csak. Léccilécci.

 
Re: Crybaby (68968)
válasz erre előzmények 2010.10.23. 20:00:59 (68963
Most látom csak, amit írtál...azt hiszem, félreérted többekkel egyetemben az egészet...a single power adder annyit jelent, hogy 1 féle feltöltést alkalmazhat a versenyző, azzal együtt, hogy a széria és utólagosan beépített között nem tesz különbséget. Tehát, ha  az autóm gyárilag turbós, arra már nem tehetek nitrót...ha utólagosan turbós, akkor sem. Tehát mindenki választ 1-et és azzal indul a megfelelő, már a feltöltés miatt emelt street kat-ban, feltéve, ha a többi szabálynak megfelel.  Akinek TD motorja van, az nem tehet rá más feltöltést (power adder) . A power adder igazából a nitro, turbo és kompresszor szentháromságot jelenti, és nem diszkriminál a 3 között (viszont sok helyen kezdveznek a nitro-nak, mert az nem tesz lehetővé akkora teljesítménynövelést, mint a másik 2) Igazából az eddig a nitro-t sújtó diszkrimiatív szabályozást kellene megszüntetni.  Semmi értelme, és igazságtalan...már régóta lobbizunk miatta, eredmény nélkül. Ma tudtam meg, hogy kik a bizottság tagjai, akiken ez az egész múlik, és akik ránk húzták a szivatót...ezek ugyanazok az emberek, akikhez mindig odamentünk  a versenyeken pacsizni és jópofizni.   
Re: orgyi (68917)
válasz erre előzmények 2010.10.23. 17:58:39 (68943
Na, az nagyon jó lenne. Mosolyog  
Re: Audi-f1 (68941)
válasz erre előzmények 2010.10.23. 16:35:42 (68939
Ne örülj, nem lesz ebből semmi...valszeg most, hogy jól beszóltam a tisztelt bizottságnak, most már csakazértsem.   Mosolyog  
Re: PZs (68933)
válasz erre előzmények 2010.10.23. 16:34:42 (68938
Nem menne. Ott a gumilimit, az eléggé megfogja a mezőnyt....slowlow nem, de jönnének autók, amelyek napi használatú gépek és van rajtuk egy nitro. Ezek most nem járnak ki. Nem nagyon lenne változás a profi kategóriákban.  
Re: Fapuma8 (68935)
válasz erre előzmények 2010.10.23. 16:32:35 (68937
Gyári turbós nem. 1 feltöltés és semmi több. 
Re: Atommanó (68934)
válasz erre előzmények 2010.10.23. 16:07:00 (68930
Nem köcsög vagyok, hanem paraszt. Nem mindegy.   Cartman  
Re: slowlow (68928)
válasz erre előzmények 2010.10.23. 15:52:57 (68925
Teli van már ezzel a mellébeszéléssel meg ígérgetéssel a zsákom. Nem vagyok happy. Nagyon nem. Lehet, hogy ez tökre hidegen hagyja a tisztelt bizottságot, de pont azért lett a hangnem is olyan, amilyen.  
Re: Audi-f1 (68918)
válasz erre előzmények 2010.10.23. 15:37:21 (68922
Már kb. 3 éve érvelek. Mennyi érv kell még. Már az egy anomália, hogy ezért érvelni kell. Ennek alapnak kellene lennie. Ha a tisztelt bizottság értene a szép szóból, akkor ez már nem is lenne kérdés....de hát evvan.  
Re: laro (68921)
válasz erre 2010.10.23. 14:59:02 (68914
Hé...a tuggyafaszom bizottság tagjai ! Kohári azt mondja, hogy  ti nem akarjátok engedni a nitro-t street-be. Turbo, kompresszor mehet, nitro nem ?  Milyen dolog ez már ?  Azt is mondta, hogy győzzünk meg benneteket, mert ő támogatja, de ti ellenzitek. Most akkor mifasz van ?  A világon mindenhol úgy van, hogy az ilyen street fazonú kategóriákban a single power adder  szabály alapján szerveződnek a dolgok.  Tehát 1 fajta feltöltés engedélyezett.  Turbo VAGY nitro VAGY kompresszor.    Mingyá jól felhúzom magam, bazz.  
válasz erre előzmények 2010.10.22. 14:19:39 (68833
Autóknál elöl van a motor, és kb. a pilóta lába mellett van a váltó....dragstereknél van a motor hátul, de ott is kell pajzs, mert a nézőket is védeni kell a repeszektől. Csúnya dolog ám az, amikor valami szétrepül. Még nem nagyon volt itthon ilyen, mert gyíkok a cuccaink, de most már lassan eljutunk majd odáig.  
Re: radics1 (68829)
válasz erre előzmények 2010.10.22. 14:16:11 (68830
Meg tudom érteni pl. ha egy mezei autóból kivágják a padlót, anélkül, hogy kellően ki lenne váltva pl. csővel a padlólemez gyárilag beletervezett tartó funkciója...ez gond lehet. Egy eleve csővázas autónál arra jó csak a burkolat, hogy burnout-kor nem telik meg annyira bódé füsttel, védelmi és tartó funkciója nincsen.  
Re: szabyk RST (68826)
válasz erre előzmények 2010.10.22. 14:10:42 (68828
Mert ha szétrobban a váltód/convertered/kuplungod, akkor talán nem viszik le a töködet meg a lábadat a repeszek. Mosolyog  
Re: radics1 (68825)
válasz erre előzmények 2010.10.22. 14:05:04 (68823
...a 3mm-es kazánlemez pedig túlzás...elég oda 1mm is, viszont legyen külön pajzs a kuplung/váltó körül....amúgy pedig a zárt padló sem egyértelmű...pl. sok pro mod autó nyitott padlóval megy, a pilótának van egy masszív taposója viszont....és be van csomagolva a váltó.  
Re: tommyt (68822)
válasz erre 2010.10.22. 13:59:59 (68822
Hát, én arra szavaznék, hogy ami 10 alatt megy, tehát 9.xx és gyorsabb, abban legyen legalább egy 6 pontos cső, még ha csak becsavarozott, akkor is...ami 8.xx és jobbat megy, abba pedig valami rendes ketrec.  
válasz erre 2010.10.20. 17:51:30 (68752
Annak is ára van ám, hogy az ember neve mellett az van, hogy 10.x meg 9.x meg 8.x  stb...mégpedig qrva magas ára van...aki nem fizeti meg az árat munkában, lemondásban és pénzben, annak nincs ilyen a neve mellett.  A képlet így néz ki: (befektetett idő+pénz)-eladási ár= az élmény és kiváltság ára.   
válasz erre előzmények 2010.10.18. 22:31:06 (68657
"ja és menjetek csámcsogni a V8 cars-ra az illik hozzátok"   ...ezt nem biztos, hogy kellett volna.  
Re: Audi quattro (68623)
válasz erre előzmények 2010.10.17. 21:11:40 (68565
Azt se hagyd ki, hogy milyen szar a literteljesítménye is. Széles vigyor  
Re: Audi quattro (68562)
válasz erre előzmények 2010.10.17. 18:44:25 (68529
Ha gondolod, csinálunk neked egy 9.5-ös autót, hogy te is király lehess...még minibárt és playstation-t is teszünk bele, hogy ne unatkozz annyira útközben. Széles vigyor  
Re: v8drag (68525)
válasz erre 2010.10.16. 22:52:01 (68498
Esetleg egy Top Qualifier díj ?  Plakett+valami üveg lónyál ?  
válasz erre előzmények 2010.10.16. 20:56:28 (68485
Összetett címnek eleve semmi értelme.  Inkább a kategóriagyőzelmeket kellene jobban favorizálni.  A saját kategóriáját tessék megnyerni mindenkinek, oszt ő lesz a májer.  Az összetett bajnokságot nem tudom értelmezni. A superfinal meg igazából show elem, kell neki valami húzós pénzdíj, de pontokat nem kell osztani érte. szvsz.  
Re: Fapuma8 (68482)
válasz erre előzmények 2010.10.05. 20:20:18 (68029
Köszi...reszelünk, ahogy tudunk, aztán majd lesz valahogy.   Legfeljebb, ha lassúak lesznek, akkor majd faszán telikrómozzuk őket és elhordjuk kiállításokra. Mosolyog  
Re: Breki (68015)
válasz erre előzmények 2010.10.05. 13:31:03 (67975
Nekünk nem volt meglepetés. Mosolyog Kell pár szezon, mire egy autó összeérik. Könnyítettünk 120kg-ot az autón, és elkezdtük finomabbara hangolni a motort. Most már kezd összeállni, lassan kitapasztaljuk, mit hová, hogy a komresszor+karbik+E85 hogy fog reagálni egyes változtatásokra. Jövőre még tekerünk a kompresszoron egy kicsit és még könnyítünk 80-90 kg-ot. A 8.7 benne van nitro nélkül. Aztán majd meglőjük egy kis nitroval a 8 aljához.  Most is megpróbálta Csabi, rúgott is rendesen, és ekkor tépte el a szíjat. Úgyis most áttételt akarunk cserélni a kompresszoron, átszereljük erősebb szíjra.  Ez még egy utcai fajta szíj volt, azt hittük, bőven elég lesz, de eléggé kezdenek eldurvulni a dolgok.  A nagyoknak persze nem lesz ellenfél, de azért nem lesz olyan szar.  Jövőre a nagyok már 7-es időket fognak menni. Schenk simán megy majd 7-et, és a Nova 7 másodperces motorja is már majdnem kész.  Erdősnek meg már az idén is 7-et kellett volna mennie, csak ő is keveset megy vele, úgy lassan haladnak a dolgok. Szerintem jövőre lesz olyan verseny, ahol majd csak 7-es idővel lehet dobogóra kerülni.  
Re: Crybaby (67968)
válasz erre előzmények 2010.10.05. 12:51:13 (67964
Voltak érdekes mérések. A Trans Am első futama sem 10.3 volt hanem inkább 9.3...utána hasonló célvonalival és rajttal ment 9.0-t...Pedro sem hiszem, hogy valóban 10.2-t ment...bár szép lett volna, de nem reális...előtte jobb rajttal ment 10.6-ot, és semmit sem változtattunk az autón a  futamok között.  A 10.6-ot tekintjük valósnak. Lehet, hogy itt is be kellene vezetni azt a szabályt, hogy ahhoz, hogy egy rekord hivatalossá váljon, ahhoz ugyanazon a napon 1 tized másodpercen belüli idővel újra meg kell futni.  
Re: Turboá (67960)
válasz erre előzmények 2010.10.04. 23:45:41 (67933
Nothing to be sorry for. You did good.  
Re: ccrp (67929)
válasz erre előzmények 2010.10.01. 12:35:37 (67527
Persze, játszani, bohóckodni vele az teljesen okés.  A szétverés rész nem kéne csak.  
Re: radics1 (67516)
válasz erre 2010.10.01. 09:38:51 (67515
Hát urak, szerintem meg nem kéne ezt csinálni.  Árt a rendezvény tekintélyének és negatív reklám a sportnak is.  
válasz erre előzmények 2010.09.29. 09:48:26 (67477
Igen...azt hiszem Frenki kezdte, aztán ráragadt.  Most már mi is annak hívjuk.  
Re: tRebroN (67474)
válasz erre előzmények 2010.09.28. 22:24:18 (67469
Hehe, valahogy így...Darth Vader is E85-el megy és nagyon szereti...zabálja is rendesen. Mosolyog  
Re: tRebroN (67464)
válasz erre előzmények 2010.09.27. 23:54:08 (67331
Megvan, néha használják, egyben van, sokat nem tudok róla ezen kívül.  
Re: tRebroN (67312)
válasz erre előzmények 2010.09.27. 17:20:30 (67302
Valószínűleg ilyesmi volt.  
Re: Crybaby (67301)
válasz erre előzmények 2010.09.27. 17:02:05 (67299
Promaro tudtommal nem ment soha 11.4-nél jobbat. Első USA rendszámos  a 9-ben slowlow volt a Caprice-al.  
Re: Crybaby (67296)

összesen 450 bejegyzés
Előző  1  2  3  4  5  6  [...]   Következő  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!