Nagyon igéretes haladás amit produkáltok. Jó hogy nincs kapkodás , szépen végigjárjátok a létrát és van eredmégy. Sok sikert a csapatna a továbbiakban is!
bocs hogy ilyen későn válaszolok de elmentem zsepiért.
Senki nem irígy rád hidd el!
Nem arról van szó hogy nem dolgoztál ezért az eredményért.Hogy profiban mész így ez már a multé.
először is nem támadlak! másodszor:embólia téma ok egyetértek. nem azért füstöl az autónk mert szeretjük a füstöt vagy hogy ne lásd a futamot( amúgy is annyival lassabbak hogy van időd kikerülni a füstöt és még láthatod is hogy ki füstöl )
A roki meg elektromos ennyi
A Spinyó autóján tavaly év közepére kiderült kicsi a K26/27 de lenyomta vele az évet.
Remélem idén fel tudok rakti neki nagyobbat. és akkor még több power és no füst.
az elem csere azt jelenti hogy az adagolóban ami előállítja a porlasztási nyomást (adagoló elem) ezt cserélték nagyobb átmérőre hogy egy löketre több kaját adjon.ja és ez hengerenként értendő mert soros adagoló van rajta és minden hengerre (porlasztóra ) jut egy elem.
durva mi?!
Úgy látom megint van nagy ötleted még sem vagy a pályán soha.
Ez az autó profi katra épített és valószínűleg nem 1.3 t a súlya.
És ami nagyon fontos nem köradagolós motor.
A füst meg azé nem jön rajta mert metanol vagy nitro vagy mindkettő benne van.
Így lehet soklovas dieselt csinálni már csak azt felejtettük el megemlíteni milyen költségvetés egy ilyet összehozni.
Tudom nem lehet mindenkinek jó! Így Spindler Józsinak sem ebben az évben.Tavaly másnak nem volt jó.
Nem akarom támadni a szabályokat félre ne értsd Zoli!
Az üzlet az üzlet!
Az arcom nem akartam berakni az autóm meg nem megy úgy mint a Tiétek de csináltunk és csinálunk jobbat.
Te is ismersz csak nem szeretek írni ezért nem találkoztunk itt.
Adogatásban Jó vagy.
Légy Jó kislány
Miért gondolod hogy Józsi tehet arról hogy csak most megy 12.8 at az autód?
Miért nem fejlesztettél két évell hamarabb?
Inkább ide jártál sírni mint egy kislány.Józsi tudta hogy soha nem lesz első mégis minden versenyen kint volt TI MIÉRT NEM???
Simán meg lehet fogni Józsi autóját a tiétekkel! De sírni könnyebb volt.
Ne érts félre Árpi És Ricsi nem akarok senkit bántani de nektek nem kell 11 es autókat jövöre szorongatni.
Józsi autója alapból 140LE Egy evo vagy bubu közel duplája és onnan indúl a tuning.De hidd el fel fogja venni a versenyt velük mert nem az a gyerek aki feladja.
Ja és milyen BMW ember 14 sec es autók mit hablatyolsz itt.NITRO val mentek 13 at.
Na itt a PONT.
Nem írok ezzel kapcsolatban többet mert Te a tiédet hajtod mert az hiszed kezedben a bajnokság
.De majd dumálunk a 2011 es díjátadó hogyan sikerült a jövő szezonod.
Ha jól értelmezem akkor asf2 kétliter-tubo-összkerék benzines megy.
ÉRTELME SEMMI Józsinak!
subaruk evok tömkelege és ha beesik egy szívó porshe összkerék vagy Turboá BMW.
Vicc.
Egy diesel motor soha nem képes akkora teljesítményre.
Legyen plussz feltöltés engedélyezve a dieselnek és akkor sem tud menni 12.0 például.
Érthető hogy nyereség kell Zolinak.De pont egy hűséges és TISZTESSÉGES Dragot szerető társat kell ilyen helyzetbe hozni.
Számomra érthetetlen miért utcaibb egy utólag turbósított járgány mint a pl. egy nem utólag összkerekes csak motorcserélt de műmizonylattal KPM vizsgázott és forgalmiban bejegyzett utcán használható autó.(Amit nem koboznak el és bontásra itélnek.) Nem kéne Tüzet generálni mert nincs értelmes megoldás.
Ha zavar valakit az Űridő akkor legyen idő limit.De ez is félmegoldás persze.
Re: oioio-1 (68904)
összesen 37 bejegyzés 1
2009
Augusztus 2 Vasárnap
Kis beszámoló
2009. szept.30
Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat
Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.
Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
A 9.3 as idő mekkora turbonyomással volt?