Majd jön Attila, és elmondja. ( mondjuk már 300x-or megtette, csak nem jut el agyig )
De leírta már : Autószerelő. Ez a kocsi demo, mit tudnak. A csapott tetejű lesz a harckocsi, ez nem arra született. Azért vitte ki versenyre, hogy lemérjék pályán. Megtörtént, és konstatálta, hogy nem lehet vele mit csinálni, túl erős lett a gumihoz képest. Nem értem, miért lovagol mindenki a témán!
Nagyon szép Főnök! És persze grat mindenkinek! 1.7-en kb mit várol tőle? Lezsi kocsija miben különbözik a Tiédtől? Neki van egy kis nyomatékelőnye. Vagy az csak a nagyobb nyomás miatt?
Természetesen nem, épp ezért ez egy örök körforgás...
Az ember kihasznál minden kiskaput, amit lehetséges...
Mindenesetre ami nagyon füstöl az egyértelműen nem utcai.
Itt nem azt kéne nézni, hogy utcai vagy nem utcai, mert mindig lesz olyan aki mást mond.
Nagyon sokan a kojtos verdát használják közutra is és sajnos az eléggé sajnálatos.(nem látok mögötte semmit és a gyalogosokról és a biciklisekről nem is beszélve.)
Semmi bajom a dízel verdákkal, nekem is van 2, bár nem nagy teljesítményűek, de imádom őket.
NEM TUNING, ÁTÉPÍTÉS!
( szerintem a tuning a meglévő alkatrészekből kihozható maximális teljesítmény! Nem cserével! Mint a számítógépes tuning. Odaáig tuning, míg húzod a procit, de ha nagyobbra cseréled, már nem tuning, hanem átépítés... )
Nagyobb turbohoz nagyobb csúcs....
Nagyobb turbohoz nagyobb kipuff....
Nagyobb turbohoz chipsz....
Ugyanez igaz benzines frontra is. Mondjuk nem tudom, mitől utcaibb egy olyan füstgyár, ami egy gázfröccsre 1 marék ganyét basz ki magából, mint az a benzines, amelyikre felraknak egy turbót... És nézzük azt, hogy bizony a szállópornak kifejezetten jót tesznek a kojtos gépek...
Míg a benzinesek bizony....