timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2009.01.21. 13:02:59 (12932
Felhasználói profil
12.56 @ 175
A gyári lendkerekem mértem, az kb10 kg.
Az ITR lendkerekére 14-15 lbs-t írnak. (6-7 kg)

Ha már olyan okos vagy (mert nyílván a tudásod/ tapasztalatod többszöröse az enyémnek), hogy belekötsz az én okoskodásomba, akkor kérlek pár helyesbítő infoval lásd el az "átvert" olvasókat, ne csak a ledegradáló szövegeddel.
Na puszi. 
Re: (12931)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2009.01.21. 12:37:22 (12931
Felhasználói profil
9.67 @ 241
figyiiiii
ha legközelebb okoskocc legalább a számokkal léci tisztába tenni magad legalább a számokkal
jó?
lécike

köszi

btw
a vti főtengelye 14,5KG
azt meg hogy mennyi különbség van a vti/itr lendkereke között keresd meg vagy mérd meg.


az pedig  hogy mért nem szeded le a lendkereket és raksz hejette egy lemezordó tetőböl készült
karikát az meg érthetetlen számomra. 
Re: (12926)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!