timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2010.10.14. 16:50:34 (17108
Felhasználói profil
13.40 @ 166
köszi szépen!
akkor vagy csináltatok valakivel, vagy van valami más út hogy könnyű motorháztetőm legyen?? 
Re: (17086)
válasz erre 2010.10.11. 19:40:46 (17087
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Yah 800ft/m vs 7000ft/m. Legalábbis webáruházon ezt láttam...
 
Re: (17086)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2010.10.11. 18:32:26 (17086
Szia,

Ne szarozz vele. Ez egy tudomány:-) Hidd el mozgok kitcaros körökben műanyagosok között eleget. Otthon mire megveszed a cuccot hozzá többe kerül, mintha megcsináltatod! Ha nem tudod GYAKORLATBÓL a technikáját a segged is hozzáragad a mocitetőhöz. Ha nem jól csinálod meg a sablont a kész cuccod olyan görbe lesz hogy semmire ne tudod majd használni. Mire megveszed a szerszámgyantát a sablonhoz(ezzel veszed le a gyári mocitetőről a negatívot) az ára kiadja a munkadíjat mert drága cucc. Fogalmad sincs mennyi alapanyag kell hozzá így többet vásárolsz fölöslegesen (megint megy a pénz).
Általában az első úgysem sikerül, tehát kettőre kell alapanyagot vásárolni.
Én lemondtam róla mert a haveromnál láttam milyen szar meló, pedig ő nagyban nyomja (Cobra üvegszálból ferrari repl. üvegszálból) és látom hogy ilyen rutinnal mennyi dologra oda kell figyelni hogy az eredmény értékelhető legyen. Inkább fizettem az embernek akinek volt sablonja, mert nem került többe, mintha megveszem a cuccokat hozzá. Ja a formaleválasztóról és a gélről még nem is beszéltünk.
Szerintem vegyél háztartási boltba egy kis doboz műgyantát meg hozzá szövetet, ez kb 3000ft és próbálj kisebb dolgokat lemásolni. Ha tetszik a dolog hajrá.
Mindenki maga dönt.
Ha viszont belevágsz a melóba, csináld karbonból mert alig van árkülönbség az alapárak között.
 
Re: (17076)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!