timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2011.03.04. 20:11:00 (17649
Felhasználói profil
11.64 @ 221
Szerintem az kevés. Már 300 lóerő alatt nem nagyon akarnak ilyesmit építeni.
A régi "eke" motort szeretem, de turbó nélkül sajnos kiábrándító. Az meg megint nagyon költséges.
250 le-t kihozni belőle nagyon nagy munka, sok pénz,és zabál,tönkre megy nagy fordulaton.
kb ennyi. Mosolyog
 
Re: (17646)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2011.03.02. 14:12:52 (17646
Felhasználói profil
14.77 @ 157
És a 35i motor?az nem jó egy kis szívó tuningra?mert olyan 600 eurótól van kint komplett leélt autó...kis tuninggal lehetne belőle 250 a 218 helyett nem? 
Re: (17645)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!