timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2011.06.16. 20:49:04 (18169
Felhasználói profil
12.80 @ 173
Ha jól tudom gyárilag az van a Audi S4 esen a B5ön... az is 2.7 V6 biturbó... ha jól tudom K03 al...2db al ;-) 
Re: (18166)
válasz erre 2011.06.16. 15:54:16 (18167
Felhasználói profil
14.77 @ 157
Akkor lehet,h maradna, max felújítom, meg a sallangok mellé és gyíííí 
Re: (18166)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2011.06.16. 15:27:24 (18166
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Nekem kisebb a turbina,38mm,a kompresszor meg típusfüggő,van 3 féle méret.

320 lóra biturboval jó a gyári K03,az 1.8T-n 200 lovet tud 1 db,tehát 2 elméletileg a 320-hoz untig elég. 
Re: (18164)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!