timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2011.10.13. 17:50:43 (18469
Felhasználói profil
13.05 @ 186
Így van, már a hengerfej port + tengely rugó árából vesz egy komplett b18c4-et. Mosolyog
Tény, hogy B18b vagy B20 jobb lenne, csak ahhoz még vtec kit + egy vtec hengerfej körítéssel mindennel az már húzósabb Széles vigyor
Még lehet gondolkoznék egy H22-ben is. Igaz kicsit kell flexelni, de beledobna egy ATR motort váltóval, szépen lépegetne, egy nyomaték tenger lenne Széles vigyor

Akárhogy is fáj, a D-be nem érdemes ölnie a pénzt, ha versenyeken labdába akar rúgni. Szomorú  
Re: (18467)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2011.10.13. 16:21:38 (18467
Felhasználói profil
11.34 @ 186
Végül is így is el lehet költeni pár százezret feleslegesen....

A felújításra szánt pénzből vegyél egy vti motort. 2-3 hónapig eljárkálsz a szar motorral, azalatt összejön a lóvé, hogy be lehessen rakni a kocsiba a B16-ot... És láss csodát: van egy megölhetetlen 160 lóerős kocsid, kb ugyanannyi pénzből amiből a D-t 140-145 lóra felhúznád. Itt kezdődhet a móka, mert a D-vel erről a szintről ellépni többszázezres mutatvány, míg a B-vel jóval olcsóbb 170-180 pacira felrántani. PL: egy noname leömlő is 5-8 pacit jelenthet.

De én inkább B18-B20-ban gondolkodnék a helyedben, ha már motorcsere. Kb ugyanannyi pénz a tuningja mint a B16-nak de a végeredmény sokkal meggyőzőbb. 
Re: (18465)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!