honda 4gen ivt.
ez a váltóm (harang rész) tiszta olaj!
főtengely szimering cserélve lesz, de nem volt egyértelmű hogy onnan folyt az olaj.
ezért gondolok a nyelestengyely szimeringre, de mivel ez nem kívülről van, ezért aszt szeretném megkérdezni hogy ha szétszerelem a váltót mire kell odafigyelnem. vagy ez nem olyan egyszerű művelet??
megnéztem, a végén semmi jelölés, a kerék felöl nem tudtam megnézni mert rajta van és nem tudtam lecsavarozni.
középen 2. és 3. henger között a tengelyeken ezt találtam:
szívó: 1db K betű ugyan ittcsak a másik felén egy 7-es szám
kipufogó: 1db L betű másikfele 1db F betű (de ez nem biztos mert hibás a beütés)
sajnos ennyi
én nem tudom sajnos. hondám még sosem volt
a srác így árulta hogy ilyen tengely és rugók vannak benne.
akkor most mi jön hogy biztosra lehessen mondani mi van benne?
a linkeld képed alapján biztosan nem stimmel, méretek ezek +-0.1
tudok még valamit mérni? vagy tudok olyan képet vagy feliratot keresni ami alapján eldönthető?
szuper!! köszi!
ha lesz időm és alkalmam átmegyek a műhelybe ahol szétszereltük és megnézem, kiváncsi vagyok nagyon, mert én úgy vettem hogy állítólag az van benne.
Honda civic 1.6 ivt 150 le
-hány kg a gyári lendítőkerék??
- ki lettek szerelve a vezérműtengelyek és állítólag integrából származik. ezt hogyan tudom megállapítani?
az én motoromhoz keresek rajzokat leírásokat meghúzási nyomatékokat. (1.6 ivt 1991)
találok a neten ilyet? vagy csak autodatában van meg ilyen részletesen mindegy együtt?
ha egyik a műszerfal kijelzőé akkor viszont mi nem tudunk értékelhető adatot mérni, mert a műszerfalon működik az óra. lehet jobb lesz ha ki lesz olvasva, ezen van obd? 97-es
egyiken se tudtunk mérni semmit. mindenhogy próbáltuk.
műszerfalon működik a kijelző!!
ja azt az adatokból láttam, hogy csökken az ellenállás ha melegszik a víz.
de nem tudtunk használható adatot leolvasni.
2db vízgomba van.
kimértem mindegyik ellenállását.
az egyik hátul van, a blokk oldalánál, a másik elöl, a hűtő felől jövő csőnél.
úgy mértük az ellenállást hogy kiszereltem őket a motorból és öngyújtóval melegítettük.
se kiló, se mega ohm-nál nem mért semmit.
hogy lehet ez?
Segítség kéne!!
F20Z1E340629 motorszámú honda accord 2.0 16v
hidegen nagyon nehezen indul, rengeteget kell tekertetni önindítóval mire beindul, ha beindult és leállítom utána már könnyen indul, szóval hidegindításnál van ez a jelenség.
az autót 110ezer km-el vették azóta csak olajat cseréltek és 220ezer van benne
gyújtógyertyákat cseréltem, egyik kábel áthúzott, azt ideglenesen szigetelőszalaggal orvosoltam.
A kérdésem az lenne hogy mit érdemes megnézni, mi okozhatja ezt a hidegindítási problémát.
"Nekem 13 körüli,pedig ez túrós..."- akkor a tied nem kopott
remélem jövőre enyém 14 bar felett lesz és ugyan ezekkel a cuccokkal begyorsul, ez a terv
én nem tudom mennyi a kompresszióviszonyom de 10:1 nél nagyobb az tuti és ha veszek dugókat még nagyobb lesz.
ivt 150le
integra rugók tengelyek szívósor 60-as pillangó
4-1, 60-as rendszer, valami chip
és kopott motor, generálozva lesz és remélem erősödik, mert messze van attól amit tudnia kéne
én 2.4-et, úgy gondolom kb ugyan olyan erős az autód mint a hondám, bár enyém kicsit könyebb.
kb. 1050kg velem, jövőre mérve lesz. 150le akkor kb. van hova fejlődni
jah te nem a gyári egyesre írtad a 15.9-et, bocsi, én mentem annyit, megzavart. gyári egyesre mennyit ír? mert nem találom fel magam ezen az oldalon
820kg volt a forgalmimban különben golf 1 gti 1.8 8v 112le JJ motorkód 83-mas
csodálkoztam volna ha k-jet-el használod, így már értem.
az publikus hogy a motor építése, elektronikával, hajtással együtt mennyibe van?
de én úgy érzem nagyon sokba
honda 4gen ivt.
ez a váltóm (harang rész) tiszta olaj!
főtengely szimering cserélve lesz, de nem volt egyértelmű hogy onnan folyt az olaj.
ezért gondolok a nyelestengyely szimeringre, de mivel ez nem kívülről van, ezért aszt szeretném megkérdezni hogy ha szétszerelem a váltót mire kell odafigyelnem. vagy ez nem olyan egyszerű művelet??