timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Fórum - Technikai topic (Motor, futómű, stb...)



 

összesen 606 bejegyzés
Előző   [...]  2  3  4  5  6  7  8  9  10  [...]   Következő  

Ez most egy szűkített nézet
az összes hozzászolás
válasz erre előzmények 2010.05.23. 10:09:24 (16002
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Ezt nem igazán értem,mit akarsz ebből kihozni..Az a cucc ami a képen van,nagyon más,mint amiket nálunk használnak! Minden pad másképp mér nem? 
Re: radics1 (16000)
válasz erre 2010.05.23. 09:37:37 (15999
Felhasználói profil
14.25 @ 173
No meg az sem mindegy min mérik. A svédek ilyennel dolgoznak és ezen csak 10% a hajtási veszteség!

 
válasz erre előzmények 2010.05.23. 09:24:42 (15998
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Nemrég már nekem is az van Mosolyog és az autónk súlya is egyezik! Állítólag típusonként változóa  hajtási veszteség,de nálam legalább 20% szokott lenni,de a svéd szerint van az több is a sebességváltó miatt.. 
Re: gt28rs (15996)
válasz erre előzmények 2010.05.22. 23:03:59 (15994
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Ezt még mindig a 2860RS-el? Hány kiló a gép? Csak mert mindig elcsodálkozom,hogy mennek emberek 1,5-2mp-el jobb időt,mint az enyém,amikor a célvonalijuk kb annyi,mint az enyém.. Dühös  
Re: gt28rs (15992)
válasz erre előzmények 2010.04.20. 19:41:01 (15805
Felhasználói profil
14.25 @ 173
okés,péntek lesz belőle.mert szerda,csütörtök az nem jó nekem. A többit meg telefonon egyeztetjük..
Kösz a tippet! Mosolyog  
Re: szabyk RST (15804)
válasz erre előzmények 2010.04.20. 19:08:27 (15803
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Ez komoly vagy szivatsz? Hétvégén megyek a versenyre,viszem a turbót is. Vagy találkozzunk előtte? 
Re: szabyk RST (15801)
válasz erre 2010.04.20. 12:09:35 (15798
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Tud valaki boltot,ahol tehermentesítő gyűrűt lehet kapni itt a XVIII.ker, Vecsés környékén? 66,6-65,1  
válasz erre előzmények 2010.04.17. 09:44:39 (15772
Felhasználói profil
14.25 @ 173
almaz@enternet.hu 
Re: Robi-ka (15769)
válasz erre előzmények 2010.04.16. 21:08:14 (15768
Felhasználói profil
14.25 @ 173
A bolt címét megtaláltam .) http://www.leotrade.hu/
Képet majd holnap teszek fel ha nem gond..De mondom,semmi extra egy lcd kijelző,4m kábel és K típusú beszúró szonda. Ez a recept.

Holnap viszem a felniket a miklosesmikloshoz! Mosolyog  
Re: Jamal (15763)
válasz erre előzmények 2010.04.16. 18:23:21 (15759
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Már nem emléxem a boltnevére,de valahol a XIV.kerben volt. Ha kell,akkor kutakodom majd egy kicsit. 1mp-enként olvas és olyan beszúrós,mint egy EGT szonda. Képet is tudok mellékelni Mosolyog
Természetesen oda tudom neked adni.  
Re: Jamal (15758)
válasz erre 2010.04.16. 17:44:43 (15757
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Voszi! Nagyon pöpec ez az OPC felni! Mintha ráöntötték volna Kacsint Köszi még1x,itt a végeredmény.
 
válasz erre előzmények 2010.04.16. 17:42:05 (15756
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Én tudok ilyen embert Kacsint Nálam az IC utánit ugye lki tudom olvasni az ECU-ból az előttihez pedig csináltattam egy 4m hosszú vezetékkel ellátott hőmérőt,ami tud 300fokig mérni. 6e forint volt! +szerelés. Most épp nem használom.. Mosolyog  
Re: Jamal (15755)
válasz erre előzmények 2010.04.03. 19:30:10 (15726
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Én kedden már megyek edzőtáborba..Addig kellett volna valahogy,de lehet még utána is jó lesz ha hazajöttem 15én> Bár azt szerettem volna,hogy addig meg is csinálják amíg nem vagyok pesten. Jelentkezem majd..és köszi előre is! Kelllemes ünnepeket! 
Re: voszi (15725)
válasz erre előzmények 2010.04.03. 14:51:41 (15722
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Megköszönném! Mert az egy hét autó nélkül kicsit sok lenne..Mikor és hová menjek? Nekem most 7,5 x17 van fent 35ET-vel,de van hely bőven a nyereg és a felni között. Korábban volt fent Saab felni is 7x17 és 49 ET-vel és az nagyon szűken,de pont felment.. 
Re: voszi (15719)
válasz erre előzmények 2010.04.02. 15:07:46 (15716
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Beszéltem velük,tök jó áron dolgozik. a 4 darab 19.000Ft lenne,csak hát legalább 1 hét. Azt mondta,ha nem padkázom le a felnit,az nem jön le róla..
Már csak felnit kéne szerezni erre az időre 
Re: Jamal (15705)
válasz erre előzmények 2010.04.02. 15:05:36 (15715
Felhasználói profil
14.25 @ 173
nem,nincs pótkerekem Mosolyog Az be se férne a csomagtartó alá..Ezt a felnit használom télen is,csak a gumit cserélem rajta.. 
Re: ave (15714)
válasz erre 2010.04.02. 13:40:51 (15713
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Egy ˝nem˝ kimaradt Mosolyog . szóval így hangzik: Na ja,ez mind szép,csak nekem nem megy fel az acélfelni a fék miatt! 
válasz erre előzmények 2010.04.02. 13:39:27 (15712
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Na ja,ez mind szép,csak nekem megy fel az acélfelni a fék miatt! Csak 17-es felni jó,abból is csak a minimum 41ET vagy kisebb 
Re: ave (15711)
válasz erre előzmények 2010.04.02. 11:41:38 (15707
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Ja igen Mosolyog és mennyi idő alatt csinálják meg? Mert addig ugye parkolópályán lenne az autó,ha nem tduok valahonnan felnit szerezni.. 
Re: Jamal (15705)
válasz erre előzmények 2010.04.02. 11:39:03 (15706
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Köszi! 
Re: Jamal (15705)
válasz erre 2010.03.31. 20:00:36 (15703
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Fehrévár jó lesz? Mosolyog
Tessék: http://polirmasters.5mp.eu/web.php?a=polirmasters&o=U_Cjz8RJbQ

Azt a felnit akarom telibe feketére,amit az avatormban is látsz. Annak csak a pereme,meg a küllők szélei nem feketék..Így akarnám:

 
válasz erre 2010.03.31. 15:31:15 (15701
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Tud vki ajánlani olyan helyet,ahol felnifestéssel foglalkoznak? Jó.minőségi munkát végeznek és nem akarják az embert lehúzni.. 
válasz erre előzmények 2010.03.26. 10:20:31 (15660
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Nekem volt bent Spec stage 3 az autómban,marha kemény volt,mindig szívtam vele a dugóban,mert megugrott mikor fel akartam engedni és az olyan 600NM-re volt kalibrálva  a gyártó szerint. Egy baj volt vele,hogy kb 10-12k alatt elfogyott a szinter alólam.. Szomorú
Egyébként voltak akik nem javasolták,mert hogy a SPEC nem gyárt jó minőséget,de vannak akik meg nagyon meg vannak vele elégedve..(több különböző saab tuner mondta ezt) 
Re: pista200sx (15652)
válasz erre 2010.03.26. 09:50:09 (15658
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Megvan a hiba! Mosolyog Sokba került ez nekem,de végre megtalálták..
A rendszer referencia-testvonalain,meg az ECU összes testvezetékén voltak zavarjelek és ha megnőtt a feszültség,akkor teljesen összezavarta a rendszert és nem nyitott ki rendesen a fojtószelep. Egy kontakthibás csati a volt a bűnös Szomorú
Ennyi a történet.

Szabyk! Holnap mész Lacházára? Mert akkor majd tudunk ott beszélni..

Üdv 
válasz erre 2010.03.07. 21:20:03 (15634
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Most hogy jöttem ide Rijekába (kb 500km),hol volt nyomásom,hol nem,de legalább visszaadta és nem vette el végleg és még resetelni sem kellett hozzá! Ez azért elég érdekes..Eddig ez nem volt megfigyelhető,de ezen a hosszabb uton ez is kiderült..Valami ötlet? 
válasz erre előzmények 2010.03.04. 23:09:07 (15632
Felhasználói profil
14.25 @ 173
De van,de azt nem szoktam..Lassan húzok aludni,mert holnap mennem kell.
Köszi az eddigi segítséget,de ha esetleg van még ötleted,akkor szólj! 
Re: radics1 (15631)
válasz erre előzmények 2010.03.04. 22:36:46 (15630
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Az szerintem a lambda 1es 
Re: radics1 (15629)
válasz erre előzmények 2010.03.04. 22:30:54 (15627
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Nem tudok róla..Csak az rpm-t látod? A többit nem?  
Re: radics1 (15626)
válasz erre előzmények 2010.03.04. 22:13:53 (15625
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Mosolyog Okés,elment.. 
Re: radics1 (15624)
válasz erre előzmények 2010.03.04. 22:06:19 (15623
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Ha dobsz egy emailcímet,küldök egy-két log fájlt..Megköszönöm ha ránézel 
Re: radics1 (15622)
válasz erre előzmények 2010.03.04. 21:54:55 (15621
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Igen,tudok. És mentegettem is rendesen,de nem tudom milyen adatból lehetne rájönni erre a dologra. A svédnek már írtam,de nem ír vissza jó pár napja.. Szomorú
Mire vagy kíváncsi? Általában amit mentek az az rpm,gyújtás,légtömeg,turbónyomás és IAT 
Re: radics1 (15618)
válasz erre előzmények 2010.03.04. 21:51:47 (15619
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Amiket lentebb már írtam: a benzinnyomás az jó,még akkor is ha elveszi a turbónyomást. Raktunk bele 2 új injectort,közös cső,benzinnyomás szabályozó (mindkettőből volt benne vadi új),gyújtáspanel,gyertya,szolenoid (BPC szelep) raktam bele egy régebbi légtömegmérőt azzal is ugyan az és a 3db ECU a szoftverekkel. 
Re: radics1 (15616)
válasz erre előzmények 2010.03.04. 21:47:07 (15617
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Nem,csak akkor durrog,ha jön a hiba és felengedem a gázt. Gyorsításnál nem csinálja. 
Re: radics1 (15614)
válasz erre előzmények 2010.03.04. 21:45:07 (15615
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Amikor bejön a hiba a gyújtás  a béka segge alatt van alapjáraton és máshol sincs a magaslaton.
Normálisan nekem 9 és 11 fok között van az alapjáraton a hiba után viszont 0 és mínusz 1,5 között van!! Utána össze-vissza gyújtogat és az autó durrog-puffog. 
Re: radics1 (15612)
válasz erre előzmények 2010.03.04. 21:41:47 (15613
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Összerakás óta szar. Le lett cserélve a turbó,új szoftver és le lett szedve a hengerfej,becsiszolták a szelepeket,meg ilyesmi..stb Az első tesztnapon bejött ez a hiba és azóta nem sikerült megtalálni az okát.
Jó pár hardvert kizártunk és még mindig semmi Szomorú  
Re: radics1 (15612)
válasz erre előzmények 2010.03.04. 21:30:54 (15611
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Nem hinném van 3 ECU.-m is különböző szoftal. Mindegyikkel ezt csinálja Szomorú
Amennyit tudtam vele menni 4x 4.fokozatban padló 2.000-6.500ig és a max IAT az 54fok volt.
Ez is csak akkor derülne ki,ha normálisan összeállna a dolog,de egyenlőre nem úgy néz ki.. Zokog  
Re: radics1 (15610)
válasz erre előzmények 2010.03.04. 21:04:33 (15609
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Nálam a pontos jelenség,hogy reggel általában van max (1,5-1,6bar) nyomásom,majd nem sokra rá elveszi azt. De ehhez nem kell hogy  nagyon tapossam,sőt inkább csak ártalmatlan (értem ezt lassú tempó,kis fordulat,esetleg nagy gázadás után)helyzetekben,veszi el a nyomást.Mondjuk amikor ez az egész kezdődött,akkor épp teszteltem az új szoftot és olyan 1,6bar nyomásnál vette el.
Hiába resetelem az ECU-t nem mindig adja a vissza a nyomást. Számomra teljesen érthetetlen,mi tudja ezt csinálni Összezavarodott  
Re: radics1 (15608)
válasz erre előzmények 2010.03.04. 19:36:27 (15607
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Szia Andy! Köszönöm,hogy megosztottad velem ezt a felfedezésed! Nem tudom mikor sikerül majd ezt a dolgot letesztelnem,mert holnap elutazom,de ha visszajöttem mindenképp írok,hogy ez volt-e a megoldás vagy sem.. 
Re: endy (15606)
válasz erre előzmények 2010.03.04. 14:09:15 (15605
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Még annyit,hogy ugy veszi el a nyomást,hogy az 1,5-1,6bar helyett olyan 0,7-0,8at tölt max,de nem stabil. Van amikor csak 0,6,van amikor majdnem 1.0 bar..
Persze amikor szaraxik,akkor írj a random misfiret,meg hogy kopogás van minden hengerben. 
Re: GMalma (15604)
válasz erre 2010.03.04. 14:03:48 (15604
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Van itt egy még újabb probléma is! Szomorú Amióta meg van az turbó,meg új szoftver hozzá,azóta az a jelenség,hogy egyszerűen a legkisebb gázra is elmegy a gyújtásom és elveszi a turbónyomást!
Van több szoftverem is,mindegyikkel ezt csinálja. Gyújtáspanelből is van kettő,nem segít. Gyertyából is raktunk bele több fajtát az sem segít. Ki lett cserélve két injector,meg a közös cső,amibe az injektorok vannak,semmi változás. Benzinnyomás szabályozó is lett másik rakva,így sem változott. Egyébként a benzinnyomás az jó,még akkor is amikor elveszi a gyújtást és a nyomást. Próbáltam már másik légtőmegmérőt,meg BPC szelepet nem segített. Most meg ma már azt csinálja,ha leresetelem az ECU-t,utána még talán visszaadja a dolgokat,de nem mindig,viszont a legkisebb erőteljes gázadásra már veszi is el a gyujtást és a nyomást is.Ez még nem is lenne olyan nagy baj,de ezáltal össze-vissza gyújtogat és félek megsínyli a motor..
Találkozott már vki ilyennel? Van vmi ötletetek? Holnap utazok ki versenyre és az autóval mennék.. 
válasz erre előzmények 2010.03.04. 13:55:38 (15603
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Köszönöm a választ! 
Re: Gtaati (15598)
válasz erre előzmények 2010.03.03. 10:08:51 (15595
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Köszi az infót! Az enyém kb 1 mm lóg tengelyirányban,azért az csak nem normális egy vadi új darabnál? 
Re: radics1 (15594)
válasz erre előzmények 2010.03.03. 08:08:20 (15593
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Eredeti gyári Garrett! A magyarturbó oldalán ezt írja Szomorú ez a hivatalos Garrett oldal magyar változata)

Ennek során a turbófeltöltő kapott egy golyóscsapágyas patront (cartridge ball bearing). A patron egy egyszerű rendszer, ami tartalmaz 2db golyóscsapágyat melyek tengely irányban is terhelhetőek, ezek egymással szembe fordítva alkotnak egy rendszert. A hagyományos golyócsapágyas turbó 1db. golyóscsapággyal készült és szükség volt a támcsapágyra.

Most akkor mi van? Mozoghat vagy sem? Aki tudja a választ vagy esetleg megnézné a sajátját,annak hálás lennék.. 
Re: Robi-ka (15592)
válasz erre 2010.03.02. 14:26:21 (15590
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Újabb kérdésem,problémám van! A vadi új turbóm (GT2871R),amit a németektől rendeltem és még 1.000km-t sem futott,picit már lóg a tengelye Szomorú Amikor installáltuk nem néztük meg,de amikor beindítottuk a motort,valami nagyon szokatlan,furcsa hangot hallottunk és nem tudtuk mi az.Most van már vannak sejtéseim,hogy a csapágyak voltak..Ez normális?
Mert tudtommal nem,meg sokan azt mondják,de vannak akik meg azt,hogy egy minimálisat lóghat a tengely irányban is..Akinek ilyen GT szériás van,az mit tud erről mondani?
Csak a szívás van mindennel Szomorú  
válasz erre előzmények 2010.02.27. 19:02:54 (15581
Felhasználói profil
14.25 @ 173
ja Mosolyog  
Re: Robi-ka (15580)
válasz erre előzmények 2010.02.27. 15:27:44 (15579
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Akkor az egy hét már úgyis bőven eltelt,szerintem be kellene vinni a szervizbe. Ott sokkal jobb sansz,hogy elviszik. Ha érdekel,akkor szólj. jövő héten még itthon leszek egy-két napig,aztán elutazom 2 hétre versenyre..  
Re: Sanyi00 (15578)
válasz erre előzmények 2010.02.25. 10:49:23 (15577
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Már beszéltem Kulinpapával,az enyémet már lerendeztem,tehát intézem a sajátomat.
Köszi a segítséget! Mosolyog

Üdv 
Re: GMalma (15576)
válasz erre előzmények 2010.02.25. 10:38:32 (15576
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Ja,megnéztem ez az.csak ők 4 baron adták meg a teljesítményét. Most beszéletem Kulinpapváal,akkor nekem is kellene 2db! Nehogy elvidd előlem Mosolyog
Adsz egy számot? Köszi!  
Re: Robi-ka (15575)
válasz erre 2010.02.25. 08:55:24 (15574
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Találtam itthon boltot kettőt is,de minkét helyen elég drága a normál árához képest 16 és 18e,amikor 50dolcsiba kerül darabja!
Na meg a szokásos,faszság,rendelni kell..Azt én is tudok,jóval olcsóbban.
Szóval senki nem tud ilyen helyet? Siemens Deka 630cc high. 
válasz erre előzmények 2010.02.25. 08:50:16 (15573
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Konkrétabban mégis hol? Mert én nem látok ilyet.. 
Re: Robi-ka (15572)

összesen 606 bejegyzés
Előző   [...]  2  3  4  5  6  7  8  9  10  [...]   Következő  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!