Nemrég már nekem is az van és az autónk súlya is egyezik! Állítólag típusonként változóa hajtási veszteség,de nálam legalább 20% szokott lenni,de a svéd szerint van az több is a sebességváltó miatt..
Ezt még mindig a 2860RS-el? Hány kiló a gép? Csak mert mindig elcsodálkozom,hogy mennek emberek 1,5-2mp-el jobb időt,mint az enyém,amikor a célvonalijuk kb annyi,mint az enyém..
A bolt címét megtaláltam .) http://www.leotrade.hu/
Képet majd holnap teszek fel ha nem gond..De mondom,semmi extra egy lcd kijelző,4m kábel és K típusú beszúró szonda. Ez a recept.
Már nem emléxem a boltnevére,de valahol a XIV.kerben volt. Ha kell,akkor kutakodom majd egy kicsit. 1mp-enként olvas és olyan beszúrós,mint egy EGT szonda. Képet is tudok mellékelni
Természetesen oda tudom neked adni.
Én tudok ilyen embert Nálam az IC utánit ugye lki tudom olvasni az ECU-ból az előttihez pedig csináltattam egy 4m hosszú vezetékkel ellátott hőmérőt,ami tud 300fokig mérni. 6e forint volt! +szerelés. Most épp nem használom..
Én kedden már megyek edzőtáborba..Addig kellett volna valahogy,de lehet még utána is jó lesz ha hazajöttem 15én> Bár azt szerettem volna,hogy addig meg is csinálják amíg nem vagyok pesten. Jelentkezem majd..és köszi előre is! Kelllemes ünnepeket!
Megköszönném! Mert az egy hét autó nélkül kicsit sok lenne..Mikor és hová menjek? Nekem most 7,5 x17 van fent 35ET-vel,de van hely bőven a nyereg és a felni között. Korábban volt fent Saab felni is 7x17 és 49 ET-vel és az nagyon szűken,de pont felment..
Beszéltem velük,tök jó áron dolgozik. a 4 darab 19.000Ft lenne,csak hát legalább 1 hét. Azt mondta,ha nem padkázom le a felnit,az nem jön le róla..
Már csak felnit kéne szerezni erre az időre
Nekem volt bent Spec stage 3 az autómban,marha kemény volt,mindig szívtam vele a dugóban,mert megugrott mikor fel akartam engedni és az olyan 600NM-re volt kalibrálva a gyártó szerint. Egy baj volt vele,hogy kb 10-12k alatt elfogyott a szinter alólam..
Egyébként voltak akik nem javasolták,mert hogy a SPEC nem gyárt jó minőséget,de vannak akik meg nagyon meg vannak vele elégedve..(több különböző saab tuner mondta ezt)
Megvan a hiba! Sokba került ez nekem,de végre megtalálták..
A rendszer referencia-testvonalain,meg az ECU összes testvezetékén voltak zavarjelek és ha megnőtt a feszültség,akkor teljesen összezavarta a rendszert és nem nyitott ki rendesen a fojtószelep. Egy kontakthibás csati a volt a bűnös
Ennyi a történet.
Szabyk! Holnap mész Lacházára? Mert akkor majd tudunk ott beszélni..
Most hogy jöttem ide Rijekába (kb 500km),hol volt nyomásom,hol nem,de legalább visszaadta és nem vette el végleg és még resetelni sem kellett hozzá! Ez azért elég érdekes..Eddig ez nem volt megfigyelhető,de ezen a hosszabb uton ez is kiderült..Valami ötlet?
Igen,tudok. És mentegettem is rendesen,de nem tudom milyen adatból lehetne rájönni erre a dologra. A svédnek már írtam,de nem ír vissza jó pár napja..
Mire vagy kíváncsi? Általában amit mentek az az rpm,gyújtás,légtömeg,turbónyomás és IAT
Amiket lentebb már írtam: a benzinnyomás az jó,még akkor is ha elveszi a turbónyomást. Raktunk bele 2 új injectort,közös cső,benzinnyomás szabályozó (mindkettőből volt benne vadi új),gyújtáspanel,gyertya,szolenoid (BPC szelep) raktam bele egy régebbi légtömegmérőt azzal is ugyan az és a 3db ECU a szoftverekkel.
Amikor bejön a hiba a gyújtás a béka segge alatt van alapjáraton és máshol sincs a magaslaton.
Normálisan nekem 9 és 11 fok között van az alapjáraton a hiba után viszont 0 és mínusz 1,5 között van!! Utána össze-vissza gyújtogat és az autó durrog-puffog.
Összerakás óta szar. Le lett cserélve a turbó,új szoftver és le lett szedve a hengerfej,becsiszolták a szelepeket,meg ilyesmi..stb Az első tesztnapon bejött ez a hiba és azóta nem sikerült megtalálni az okát.
Jó pár hardvert kizártunk és még mindig semmi
Nem hinném van 3 ECU.-m is különböző szoftal. Mindegyikkel ezt csinálja
Amennyit tudtam vele menni 4x 4.fokozatban padló 2.000-6.500ig és a max IAT az 54fok volt.
Ez is csak akkor derülne ki,ha normálisan összeállna a dolog,de egyenlőre nem úgy néz ki..
Nálam a pontos jelenség,hogy reggel általában van max (1,5-1,6bar) nyomásom,majd nem sokra rá elveszi azt. De ehhez nem kell hogy nagyon tapossam,sőt inkább csak ártalmatlan (értem ezt lassú tempó,kis fordulat,esetleg nagy gázadás után)helyzetekben,veszi el a nyomást.Mondjuk amikor ez az egész kezdődött,akkor épp teszteltem az új szoftot és olyan 1,6bar nyomásnál vette el.
Hiába resetelem az ECU-t nem mindig adja a vissza a nyomást. Számomra teljesen érthetetlen,mi tudja ezt csinálni
Szia Andy! Köszönöm,hogy megosztottad velem ezt a felfedezésed! Nem tudom mikor sikerül majd ezt a dolgot letesztelnem,mert holnap elutazom,de ha visszajöttem mindenképp írok,hogy ez volt-e a megoldás vagy sem..
Még annyit,hogy ugy veszi el a nyomást,hogy az 1,5-1,6bar helyett olyan 0,7-0,8at tölt max,de nem stabil. Van amikor csak 0,6,van amikor majdnem 1.0 bar..
Persze amikor szaraxik,akkor írj a random misfiret,meg hogy kopogás van minden hengerben.
Van itt egy még újabb probléma is! Amióta meg van az turbó,meg új szoftver hozzá,azóta az a jelenség,hogy egyszerűen a legkisebb gázra is elmegy a gyújtásom és elveszi a turbónyomást!
Van több szoftverem is,mindegyikkel ezt csinálja. Gyújtáspanelből is van kettő,nem segít. Gyertyából is raktunk bele több fajtát az sem segít. Ki lett cserélve két injector,meg a közös cső,amibe az injektorok vannak,semmi változás. Benzinnyomás szabályozó is lett másik rakva,így sem változott. Egyébként a benzinnyomás az jó,még akkor is amikor elveszi a gyújtást és a nyomást. Próbáltam már másik légtőmegmérőt,meg BPC szelepet nem segített. Most meg ma már azt csinálja,ha leresetelem az ECU-t,utána még talán visszaadja a dolgokat,de nem mindig,viszont a legkisebb erőteljes gázadásra már veszi is el a gyujtást és a nyomást is.Ez még nem is lenne olyan nagy baj,de ezáltal össze-vissza gyújtogat és félek megsínyli a motor..
Találkozott már vki ilyennel? Van vmi ötletetek? Holnap utazok ki versenyre és az autóval mennék..
Eredeti gyári Garrett! A magyarturbó oldalán ezt írja ez a hivatalos Garrett oldal magyar változata)
Ennek során a turbófeltöltő kapott egy golyóscsapágyas patront (cartridge ball bearing). A patron egy egyszerű rendszer, ami tartalmaz 2db golyóscsapágyat melyek tengely irányban is terhelhetőek, ezek egymással szembe fordítva alkotnak egy rendszert. A hagyományos golyócsapágyas turbó 1db. golyóscsapággyal készült és szükség volt a támcsapágyra.
Most akkor mi van? Mozoghat vagy sem? Aki tudja a választ vagy esetleg megnézné a sajátját,annak hálás lennék..
Újabb kérdésem,problémám van! A vadi új turbóm (GT2871R),amit a németektől rendeltem és még 1.000km-t sem futott,picit már lóg a tengelye Amikor installáltuk nem néztük meg,de amikor beindítottuk a motort,valami nagyon szokatlan,furcsa hangot hallottunk és nem tudtuk mi az.Most van már vannak sejtéseim,hogy a csapágyak voltak..Ez normális?
Mert tudtommal nem,meg sokan azt mondják,de vannak akik meg azt,hogy egy minimálisat lóghat a tengely irányban is..Akinek ilyen GT szériás van,az mit tud erről mondani?
Csak a szívás van mindennel
Akkor az egy hét már úgyis bőven eltelt,szerintem be kellene vinni a szervizbe. Ott sokkal jobb sansz,hogy elviszik. Ha érdekel,akkor szólj. jövő héten még itthon leszek egy-két napig,aztán elutazom 2 hétre versenyre..
Ja,megnéztem ez az.csak ők 4 baron adták meg a teljesítményét. Most beszéletem Kulinpapváal,akkor nekem is kellene 2db! Nehogy elvidd előlem
Adsz egy számot? Köszi!
Találtam itthon boltot kettőt is,de minkét helyen elég drága a normál árához képest 16 és 18e,amikor 50dolcsiba kerül darabja!
Na meg a szokásos,faszság,rendelni kell..Azt én is tudok,jóval olcsóbban.
Szóval senki nem tud ilyen helyet? Siemens Deka 630cc high.