igazából csak a hf portolás érdekelne. hol csináltatod?
portolás után gondolom polírozzák is. a szelepméretek gyáriak maradnak?
ha nagyobb szelepeket akarok azt is megcsinálják?
kösz a tanácsokat és a segítséget, komoly kis autónak tünik, de kicsit kevés gyorsulásra, nem?
meg nem is igen tartós, sok pénz kéne hozzá, lehet másra érdemesebb költeni.
Erről az autórol érdekelne minden. Én nem találtam róla semmi adatot a neten, tudtok segíteni?
Most ez mégis milyen erős gyárilag?
Mi a véleményetek a motorjáról? Érdemes egy ilyennel kezdeni valamit (gyorsulási verseny).
Igazából a motor érdekelne, nem ismerem. L-jetronik? Mennyire kéne szétbontani és miket kéne kicserélni a motoron belül illetve kívül? Gyári motor mit bírhat?
mi fog hiányozni ha lesz motor is és jo kuplung is,talán a drag gumi ??? -örülnél ha itt tartanál mi?
csodálom a kitartásodat, rengeteget kell szerelned az autót. gondolom pénz is van benne. de majd ha...
Ez a pár kép Fertőszentmiklóson készült. Az opel turbó motorral szerelet Trabantról.
Nem tudom mennyire komoly ez a cucc, de kiváncsiságból megkérdezném tőletek.
Mit írnak róla? Ha valakinek van egy kis ideje mesélhetne róla. http://www.alcohol-injection.com/
A golf már nincsen meg, szétbontottam. Nekem nem kell egyenlőre semmi, most másra költök, azt se tudom milyen autót akarok ezután.
A lancia nem az enyém, megkérdezem a tulajt hogy mi a helyzet és írok ha van válasz.
16v, hajtókarcsapágyas lett amikor megvette és a turbót is cserélték. nyomás nem volt valami miatt, megcsinálták neki és olyan durván ment, hogy elkapott hátulrol egy Tiguant.
mennyi egy ilyen motor ára? csak hogy tudjak beszélni a sráccal, mégis mik az elképzelései. (azért kérdezem hogy nekem is legyen hozzá fogalmam. Mi kell? csak motor?
2mm azt elég nehéz sikköszörülni, pár tizedet is rengeteg idő levenni.
én lemarattam a nagy részét és és sikbaköszörültettem max 0.2mm
Ha te háromszor köszörültetted még a extrém esetben se hiszem hogy 2mm-ert levettek.
De a számok nem csalnak. a viszonyt honnen tudod? Kimérted?
attól függ mennyire van megvetemedve a hf. lehet még 0.1mm se kell.
haverom tdi-je is mindig hf-es lett, gt20-al 2-2.2-es nyomás és nem bírja már a tőmítés vagy ki tudja mi, még nem lett szétszedve.
dieselnél századokat vettek le, max tizedet és így is érződik , már nem megy el annyit mint régen.
igaz akkor még nem volt benne saybor race csúcs. azóta megy nagyon és széjjel hamar, nőtt a nyomás is. Azt mondják hogy a vastagabb tömítés miatt van, most a legvékonyabbat tette. Ment 1000-ert max.
szabyk RST: a két slick megvan még? (a két hasznát, yoko asszem)
most szombaton jössz rábára? ha ki tudnád hozni elvinném haveromnak.
mi a méret? mert elfelejtettem, ha nem aktuális akkor mindegy, mennyi az ára?
szuperul jár tőle a motor, van vagy 3500rpm az alapjárat.
aztán lehet hogy nem ettől van, de elméletiled csak a szívósor és a folytószelep nem eredeti a motoron. de tény hogy megy...
oké, köszi. most még nem aktuális csak tájékozódás céljából, hogy tudjam mikor mit és hol keressek.
még nem is tudom mit akarok.
ezek kovácsolt dugók? jók pl szivó autó turbósításához vagy pl, szivó autó kompresszió növeléséhez?
ez érdekel.
te mit tervezel?
12.3:1- ez gyári adat? mert akkor elég jó szerintem
a másik dugókkal mennyi lesz s sürítési viszony?
Bár énnekem már a 12.3:1 is jónak tünik.
Szerintem csak dugó nem biztos hogy magában elég, de majd a komoly szivó tuningolók elmondják mi kell még hozzá hogy úgy müködjön ahogy kell. Szerintem tengely is kell a komoly dugóhoz, meg fokolókerék meg egy jó progi.