Nálunk vannak készleten STRi műszerek. A DSD (digital stepper drive) full Defi minőség, nagyon precíz szenzorokkal, peak recall, warning stb. www.redsunservice.hu
A Motul 10W-40 6100+ Synerigie technoszintetikus olaj nálunk most akciós. 12ezer Ft 4liter cserével, olajszűrővel.
Nekem egy 17"-os felnimmel sincs ilyen gond, a 330mm-as K-Sport-al, de ugyanaz a méretű fék Seat Leon gyári 17"-os felnije alatt nem fért el csak nyomtávszélesítővel.
A DSD (digital stepper drive) digitális mikroprocessztor vezérlésű léptetőmotoros. Sokkal gyorsabb, precízebb. A szenzorai is teljesen mások, bírják versenykörülményeket is. Állítható figyelmeztető jelzés, csúcsérték visszanézés.
Bocsánat, egy kicsi reklám, de szerintem kicsit közérdekű is, mivel idáig nem annyira lehet készletről komoly műszereket kapni.
Megjött az első adag STRi műszer. Hivatalos forgalmazóként viszonteladókat is kiszolgálunk. Nagyon jól is néznek ki, Mindegyik műszerhez mellékelt tartó, a DSD szériában. figyelmeztető jelzés, csúcs érték visszanézés, opening ceremony. Készletről vihető szinte minden. Árak a www.redsunserice.hu webshop-ban.
Pilot-ot, HD Racing-et olcsóbban kapsz, de az olyan is. Akkor már inkáb STRi X-Line, az sokkal jobb. Vagy kicsit spórolni, és DSD. Én sok Defit eladtam már, de azt nem sikerült forgalmazói áron megszerezni, így a legutóbbi árfolyamokkal 50-65ezer Ft-ért jött haza.
Nézd meg mennyiért jönne haza, nálam polcon lesz szinte a teljes kínálat, ha garanciás probléma van kicsit egyszerűbb. Igyekeztem minden termékünket úgy beárazni, hogy közben figyeltem az ebay-es árakra.
Igen, néztem elég jó ár. Nagyon sokat már nem lehet faragni a szállítéson szerintem. A 245-ös jó áron van. Csak most eldöntöttem és veszek a 18"-as felnikre utcai gumikat, és nem biztos hogy marad zsé. Azért kérdezz rá, hogy oszlik-e valaki, de általában egy raklapnál szokott olcsóbb lenni.
Örömmel jelentem, hogy kicsit változtatunk az itthoni silány autóműszer felhozatalon, megkezdjük az STRi Racing műszerek hivatalos magyarországi forgalmazását. Két fő széria van az X-Line elérhetőbb áru, a DSD viszont csúcsminőségű, mikroprocesszor vezérlésű léptetőmotoros rendkívül precíz szerkezet verseny célokra is. Akár 3báros nyomásmérő is elérhető. Beállítható figyelmeztető jelzés, peak recall, opening ceremony. Az ára a tudásához képest nagyon jó. www.redsunservice.hu webshopban megnézhetőek, az összes még nincs feltöltve.
Valóban nem mindegy milyen fordulattól lett annyi. Gyárilag általában 5000-5500-tól szokták eldúsítani. Pár LE-t lehetne hozni egyedi programozással, (nem benzinnyomásszabályzóval) meg a gyújtástáblán is biztos lehet még finomítani.
Már kérdeztem, mi az ECU kódod? Ha küldesz egy képet az ECU belselyéről, és a számáról lehet tudok neked segíteni daughterboard-ban, hogy írható legyen az ECU. (akár több program között kapcsolható)
Persze, a gyári motornál is van olajpára nem azt mondtam, hogy nincs, de nem lesz olajos a szívócső, és nem fogy durván az olaj ilyen illesztésnél sem.
Mi minden kovi dugót 0,08-0,1 körül szoktunk illesztetni, de nem szokott se kartergáz lenni, se olaj, olajpára. Pedig pl. az enyémbe nincs is lecsapató, mert egyenlőre nem fért el sehol.
Felhívnám a figyelmeteket az Innovate új termékére Auto Timer, mely egyben egy állítható "Turbo Timer", Innovate LC1 kitre kötve AFR kijelző, és még voltmérő is. 30ezer Ft magában, csak az Auto timer, 60ezer Ft Innovate LC1 kittel (szélessávú szonda, ki-bemenettel rendelkező AFR mérő készülék, mellékelt Logworks szoftverrel logolható).
Innovate-nél egyszerű, van hozzá programozó gomb, ha VEMS-ed van gondolom annál se bonyolult, meg tudod magadnak csinálni. Gondolom használatid van hozzá. Egy próbát megér.
Neked már van egy két mechanikai módosítás, úgyhogy kár lenne tippelni. Persze, az lenne a minimum, hogy szélessávú lambdás műszerrel megméred. Nálam mindíg van eladó!
Ezek csak Target AFR-ek, nem mért értékek. Tudom, hogy nehezen hiszed el, anélkül hogy mérnéd és logolnád, netes táblázatok alapján sose fogsz rájönni, hogy hogy néz ki az RPM-TP AFR táblád.
Egy szívó benzinesen általában nem sokat lehet hozni csak ECU hangolással. Nagyjából jól megcsinálják a gyári programot is. Van egy két kivétel, mértem pár autón AFR-t amit direkt úgy csináltak meg a gyárba, hogy 5-6ezeres fordulat felett nagyon eldúsít a biztonság miatt. Ezeken biztos lehet 5-10LE-t hozni.
Több komolyabb mechanikai módosítás után (leömlő, rendszer, szívósor, tengely) viszont elengedhetetlen.
Gányolás. Én tudok itthoni Primeráról, aminek írva van az ECU-ja, nem tudom a tied milyen, lehet-e írni, nem-e lehet másikat beletenni, nem jártam utána a dolognak. De mindenki azt csinál amit akar.
Az Üzemanyagnyomással játszani barbár dolog. Be kell hangolni az ECU-t, hogy minden fordulathoz tartozó terhelésértéknél megfelelő mennyiségű üzemanyagot kapjon, és megfelelő legyen az előgyújtás értéke.
Nem gondolod, hogy ez eléggé általánosítás??
Ha Sanyiék árulnák még a Motul-t használnám, de én nem fogok bevergődni érte Budára. Az ára elég magas, és állítólag elég rugalmatlan az itthoni forgalmazó.
Egy másik versenyző társaság a Motul 300V 20W-60 Le Mans-t ajálotta az egyik általunk épített autó tulajának. Én mondtam, hogy szerintem nem a legjobb választás, főleg télre.