timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Fórum - Technikai topic (Motor, futómű, stb...)



 

összesen 99 bejegyzés
1  2  Következő  

Ez most egy szűkített nézet
az összes hozzászolás
válasz erre 2013.02.28. 13:08:21 (19093
Felhasználói profil
18.45 @ 115

Jó dolognak tartom ezt a szolgáltatást: http://totalcar.hu/magazin/technika/2013/02/28/olajdiagnosztika/

Azért raktam ide be hátha vki még nem tud róla!
 
válasz erre előzmények 2012.10.27. 22:09:20 (19030
Felhasználói profil
18.45 @ 115

1.8 20V szívó 5-ös kereszt váltó esetleg? Kulisszával, lendkerékkel, szerkezettel, bőr váltó gombbal együtt kompletten 35e.

 
Re: radics1 (19024)
válasz erre előzmények 2012.07.30. 16:21:06 (18999
Felhasználói profil
18.45 @ 115

Elméletileg IGEN áttudjátok rakni, de nálam van hozzá szívó 20V fej is! Nyelvet ölt
és be is számolnám a 16V -t!

Ha nem egyeznek a furatok, lehet 1-2 nem fog akkor főtengely csere, ekkor valószínű a hajtókarokat is kell cserélni, mi legalább is így csinálunk az 1.8-ból 2.0T-t Széles vigyor

 
Re: hori (18997)
válasz erre előzmények 2012.06.18. 14:28:53 (18946
Felhasználói profil
18.45 @ 115

Szia, konkrétan egy 2.9 VR6 Syncro Golf III lenne szó, 95-ös. Ez még réginek számít? Felejtős? Mert nálam igen sokrétű lenne a feladata, a munkába járás, tréler húzáson át a pályanapokon(+FRT, Drag) keresztül a téli csapatásokig minden, mint anno az S4-emel.
 
Re: micar (18945)
válasz erre 2012.06.17. 13:39:33 (18944
Felhasználói profil
18.45 @ 115

PDGabi! Syncro hajtás miatt zaklatnálak telefonon, olyan badarságok miatt hogy hogy bírja az igénybevételt, milyen drága szervizelni és mennyire van horror árban 4motion-re váltani ha véletlen az örök vadászmezőkre távozna a Syncro.
Attila
 
válasz erre előzmények 2012.02.26. 20:44:51 (18813
Felhasználói profil
18.45 @ 115

ennyire nem értek hozzá, csak nekem elsőre hasonlónak tűnt Széles vigyor

 
Re: GMalma (18808)
válasz erre előzmények 2012.02.26. 09:14:17 (18809
Felhasználói profil
18.45 @ 115

talán a VW Polo GTI-ket szerelték ilyen felnivel.
(18804-ben az első BBS better, szerintem Nyelvet ölt )

 
Re: GMalma (18808)
válasz erre 2012.01.13. 09:12:35 (18769
Felhasználói profil
18.45 @ 115

Ez meg mi ez? Ki tud erről bővebbet, pontosabbat? Kohári Úr! felhomályosítana minket?

"...A Magyar Nemzeti Autósport Szövetség – továbbiakban MNASZ – január 7-én a Hungaroringen megtartotta közgyűlését, amelyen elfogadták Gyulay Zsolt elnöki beszámolóját, és többek között arról is szó volt, hogy az autósport kifehérítése érdekében április 1-től bevezetik az úgynevezett sportrendszámot...
...Ezen kívül az autósport kifehérítése és a rend megteremtése céljából április elsejétől bevezetjük az úgynevezett sportrendszámot a Nemzeti Közlekedési Hatóság támogatásával. A vizsgabázis az említett dátumtól itt a Hungaroringen kezdi el a működését, ahol a rendszám odaítélésén kívül az autók műszaki vizsgáztatását is elvégzik..."

 
válasz erre előzmények 2011.11.27. 15:38:02 (18687
Felhasználói profil
18.45 @ 115

Robiéval egyezik a féketek? Mert amit most ő használ az "bírja" a kiképzést. Kacsint

 
Re: Bruni (18686)
válasz erre előzmények 2011.10.20. 12:58:14 (18566
Felhasználói profil
18.45 @ 115
túl ritkán járunk sajnos!

Az egész 2010 szept.-ben kezdődött akkor 2 FRT-n és 5 Minirallyn (H6 kat. 2.-ja lettem) indultunk, 2011 áprilisban volt az utcsó, aztán most 10.hó16-án voltunk az első pályázáson az Euroringen, idén már lehet nem is megyünk többet, reményeim szerint mielőtt beindul a 2012-es Drag szezon még megyünk pályára vagy rallyra a BMW-el Kacsint  
Re: MarcoR5 (18548)
válasz erre előzmények 2011.10.20. 12:53:09 (18564
Felhasználói profil
18.45 @ 115
a gyors kanyarokat leszámítva teljesen más íveken autózunk, legközelebb már nekünk is fent lesz a kocsi elején a kamera, most "csak" belsős van azt megpróbálom minél hamarabb feltölteni, ott látszik hogy magamhoz képest is sokat változtam, de legközelebb meg kéne próbálnom a Te íveidet is.
A mostani időd sem rossz, a kék RS fókusz 1:31-et ment az örök ranglistán is elég jó helyen lennél, 1:25-öt most a Totalcaros fiúk mentek az épített Celica-val a Skyline még náluk is jobb volt 1 kicsivel, a Skylinenál Én később fékezek, de ő gyorsabban kanyarodik és erőből jön ki, legközelebb megnézem alaposabban! 
Re: Lizard21 (18549)
válasz erre előzmények 2011.10.20. 09:28:07 (18546
Felhasználói profil
18.45 @ 115
ba.dkii eddig is tudtam hogy sok maradt az időben, de hogy ennyire sz.r voltam az csak most tudatosult bennem ahogy láttam az 1:29-es idődet, ahol szenvedtem a pályán ott most látom hogy Te milyen íveken mentél, bár kétségtelen hogy a Yaris futóműve és féke is komolyabb mint az E30-é, de nagyon jól terelgeted az biztos!
Bár nekünk most űridő az 1:29, de reálisnak tartanék egy 1:31-32 -es időt, most stabilan körről körre megvan az 1:35, ami ahhoz képest hogy első alkalom volt és a BMW-el sem mentünk már április óta Szemforgató  
Re: Lizard21 (18529)
válasz erre előzmények 2011.10.19. 08:25:02 (18520
Felhasználói profil
18.45 @ 115

Mindenképp! Az Audi szenvedett ezen a pályán, ugye drag-ra épült és itt a kicsi fék hátrány + evvel a futóművel ide nagyon nem való, nem mérettük, de telós méréssel olyan 1:30 körül mehet.

A BMW mondhatni gyári, E30 1.8 8v M40 motor 110-en lóerővel, gyári fék elől, hátúl dob, kipakolva, csövezve, 2 sport ülés, ide már kapott "sport" futóművet is, a gumik kopott, öreg utcai gumik, lelkesedésből, kicsi pénzből épül Széles vigyor
 
Re: Lizard21 (18519)
válasz erre előzmények 2011.10.18. 08:22:12 (18518
Felhasználói profil
18.45 @ 115

Tudtam Én hogy ismerős az autó, de a többiek azt mondták biztos nem Te vagy Széles vigyor

Mi a bordó BMW E30-al voltunk kint (meg az Audival) a legjobb időm 1:34:863 Nyelvet ölt
 
Re: Lizard21 (18517)
válasz erre előzmények 2011.10.17. 16:30:56 (18516
Felhasználói profil
18.45 @ 115
Lizard21 tegnap Te voltál kint a Yarissal az Euroringen? 
Re: Lizard21 (18515)
válasz erre előzmények 2011.08.30. 14:04:24 (18268
Felhasználói profil
18.45 @ 115

igazából nem is értem hogy lehet 2.0L motorból 1.2 baron ekkora teljesítményt kihozni??? Giga turbó + magas fordulatszám?

 
Re: szabyk RST (18267)
válasz erre előzmények 2011.06.17. 12:04:45 (18185
Felhasználói profil
18.45 @ 115

jó ez a KORREKCIÓ

most van épp klíma tisztításon  
Re: GodRat (18184)
válasz erre előzmények 2011.06.17. 12:03:38 (18184
Felhasználói profil
18.45 @ 115
most carstyling, vasárnap lőhetek még 1-2 képet 
Re: MarcoR5 (18183)
válasz erre előzmények 2011.06.17. 10:54:32 (18182
Felhasználói profil
18.45 @ 115

ha korábban beszélünk 1 héttel akkor talán, most kapott vadi új féket (320-as), betétet elől, most kapott új olajat 10w60-at, szűrőt, ü.anyag szűrőt is (eddig 3szor raktuk kompra teljes kivizsgálásra, állóban is meg gurulóban is néztük, semmi probléma). Xenonos, tempomatos, elektromos üléses, de szövet belsős, ülés fűtés van, zónás klíma, stb...
Még ezt azt csinálni kell rajta(lökhárítot egy 5 cm helyen fényezni, büdös a klíma), de semmi komoly, ettől függően 4800-5200 Euro, magyar papírosan, műszakival, kézi 6os váltóval!
Az autó eladó, nyilván nem minden áron, mert most is avval jöttem melóba, de eladni akarom nem nézegetni a használtautón Kacsint

 
Re: MarcoR5 (18180)
válasz erre előzmények 2011.06.17. 10:42:30 (18181
Felhasználói profil
18.45 @ 115

minden fedett helyen van, de nem 1 helyen Széles vigyor Kacsint  
Re: Master3v (18179)
válasz erre előzmények 2011.06.17. 09:46:51 (18178
Felhasználói profil
18.45 @ 115

kézi 6-os, pályán pillanatnyi fogyi szerint (tempomattal, klímával) 10.2-10.6 (135-145km/h), rátankolásos módszerrel a vegyes 10-15 közt van attól függően, hogy ha sokat mész hosszútávon akkor inkább 10 felé, ha többet városba akkor 15 felé.

Ha komoly a szándék akkor most szerencséd van, mert UrQuattro projekt miatt most minden alku képes nálam, van ami jobban van ami kevésbé, az A6, GSX-R jobban a G1, 530D kevésbé

Kacsint Nyelvet ölt

 
Re: MarcoR5 (18177)
válasz erre előzmények 2011.06.17. 08:04:48 (18176
Felhasználói profil
18.45 @ 115

ja az avatárban látható Golf is, csak ez van fent a használton a többi szájon át terjed Széles vigyor Zokog Széles vigyor

 
Re: GodRat (18175)
válasz erre előzmények 2011.06.17. 08:02:38 (18175
Felhasználói profil
18.45 @ 115

Jelenleg egy A6 2.7T-t használok, az eladó cuccok (minden) pedig egy 2001-es S4-ből valók!

Tapasztalat? Az A6 még a korai 230 lovas, hihetetlenül lentről (2000 alól) indul meg, ott érzed azt amit egy régi 5h S4/S6-ban 4000-4500-tól, de nem olyan "erősen" aztán evvel a lendülettel húz a tiltásig, teljesen steril semmi hangja, csak a gumikat hallod.

Eladó az A6, az S4-ből minden, egy 1000-es GSXR + még egy 530D BMW is Széles vigyor
 
Re: MarcoR5 (18174)
válasz erre előzmények 2011.06.16. 21:03:15 (18171
Felhasználói profil
18.45 @ 115

2.7 V6 BiT-hez szinte van minden raktáron! nekem a V6 olyan mélységből indul meg, hogy az 5h csak pisloghat, igaz fent nem is megy úgy. Egy kocka Q-ba ütne igazán nagyot a 2.7T Nyelvet ölt
 
Re: MarcoR5 (18164)
válasz erre előzmények 2011.06.06. 15:28:15 (18140
Felhasználói profil
18.45 @ 115

érte nem tudom mit tehetnél még, de ÉRTEM megtehetnéd, hogy előveszed az ultralightweightredrocket kasztnit és beledobod az "új" fejlesztést és végre mész egy 9 alját Széles vigyor Zokog Széles vigyor

 
Re: civiccoupe (18133)
válasz erre előzmények 2011.05.24. 21:42:16 (18087
Felhasználói profil
18.45 @ 115
Re: dani1121 (18086)
válasz erre előzmények 2011.05.08. 10:06:34 (18012
Felhasználói profil
18.45 @ 115

csatlakozom a többiekhez, valami kis elektromos f.szság miatt lehet ez az egész, nekem is vmi ilyesmi van a A6 2.7T-nél, Én ezekhez a srácokhoz akarom elvinni hamarosan: http://totalcar.hu/magazin/technika/2011/05/07/harom_kozepkoru_nemet_ur/

Kacsint

 
Re: GMalma (18009)
válasz erre 2011.03.23. 10:54:54 (17766
Felhasználói profil
18.45 @ 115

Nekem sikerült telon elintézni Széles vigyor

csodálkoztam, hogy miért van már napok óta vámolás alatt a pakkom ami amcsiból jött, egy laza 20-25 perces telefonálás, közben 62 emberhez kapcsolgattak, mire a végén nekem is evvel jöttek, hogy kaptam e már levelet? Na erre válaszoltam egy szépet neki, a lényeg, hogy megjött a csomag, a postásnak kifizettem a vámot, másnap vagy harmadnap megjött a levél, hogy csomagom van a vámon Zokog amit aznap adtak fel, hogy beszéltem velük Dühös

 
válasz erre előzmények 2011.03.21. 10:42:00 (17741
Felhasználói profil
18.45 @ 115

de ha belegondolsz a "nagyok" közül elég sokan mennek direkt szűrővel (utcai autókon), mondjuk a zöld HKS-el, ami 700 lóig van asszem és az ára sem vészes, nem kell olajozni sem
 
Re: radics1 (17738)
válasz erre előzmények 2011.03.21. 10:21:45 (17737
Felhasználói profil
18.45 @ 115

Deme Robinak van eladó légszűrője 2.7 S4-ből Kacsint

 
Re: radics1 (17736)
válasz erre előzmények 2011.03.13. 21:04:31 (17668
Felhasználói profil
18.45 @ 115

Golf 1 1.5 beteg 70 lovas motorral vékony téli gumival 18.4 Kacsint  
Re: dani1121 (17665)
válasz erre 2011.01.22. 08:48:59 (17497
Felhasználói profil
18.45 @ 115

Köszi fiúk,

Még 1 kérdés: K-jetről kiszerelt állapotában nem lehet megtudni, hogy jó-e, igaz? csak beépítve vagy "padon" indítva, használva deríthető ki?
 
válasz erre 2011.01.21. 22:21:33 (17493
Felhasználói profil
18.45 @ 115

Lambda szonda elhelyezésére van vmi bevált recept? Mire kell, érdemes figyelni? A gyári minta nincs meg.
 
válasz erre előzmények 2010.11.30. 10:37:05 (17363
Felhasználói profil
18.45 @ 115

Havassy bácsi az előadásán beszélt erről is, majd megnézem felvételről és ha akkor még aktuális megírom mit mondott.

 
Re: LacUS (17362)
válasz erre előzmények 2010.11.15. 15:09:58 (17331
Felhasználói profil
18.45 @ 115

írtam neked a kársztájlingon a KR végett, radics1 elültette bennem a kíváncsiság csíráját Mosolyog
 
Re: Robi-ka (17322)
válasz erre előzmények 2010.11.12. 14:24:04 (17321
Felhasználói profil
18.45 @ 115

Oettinger az 1.5 JB és 1.6 EG motorokkal bűvészkedett főleg, 1.6 8v-ből volt 2.0 16v is 150 lóval, ami 20 éve nem volt sz.r szerintem!
Él ilyen legenda VW-s körökben, hogy van itthon egy Oettinger Golf 1, de még sajna Én nem láttam, még pénzt is adnék érte, de állítólag 800e-1 milliót kérne érte a srác, pedig egy rakás sz.r Szomorú

 
Re: radics1 (17319)
válasz erre előzmények 2010.11.12. 14:17:09 (17320
Felhasználói profil
18.45 @ 115
"mk2 blokk-mk1 1.5 főtengely-hajtókar combo-val"

jól hangzik, egy próbát megérne, csak sajna nincs itthon KR blokkom.


Igazából egy fogadás kedvéért vágtam bele a power upgradebe és egyre jobban vonz egy kívül-belül patika gyári gép, "tuning" futóművel, fékkel, motorral. Wörti tali, pályanapok, old timer 1/100 -as versenyek, stb. Mellékvágányon meg végig tolom az évet a Dragracing kupában, nem is akarok 110-120 lónál többet első körben, ha összeállt a technika és még tetszik is akkor beszélhetünk a motor további gyúrásáról.

 
Re: radics1 (17318)
válasz erre előzmények 2010.11.11. 22:05:02 (17317
Felhasználói profil
18.45 @ 115

az 1.5 blokkomra csak az 1.6 GTI hengerfej jó, már az 1.8 8v sem, 16v, 20v-ről már nem is beszélve. Oettinger által gyártott 16v lenne jó, de gondolhatjuk milyen árba mehet még most is, ha egy szintén általa készített km óra 550 Euró-ért kelt el.

Igazából Én 1.8 16v KR-t raknék bele (később turbóval), de ez nem az a hely...

20-30 éve is ki tudtak hozni szép teljesítményeket ezekből a blokkokból, most újra kijárjuk a régi iskolát Mosolyog

 
Re: radics1 (17316)
válasz erre 2010.11.09. 18:28:59 (17288
Felhasználói profil
18.45 @ 115

sh adam: megadnád nekem a škodás ismerősöd elérhetőségét? beszélnék vele, hogy mi mennyi és hány méter.

maki: ha jól tudom neked volt egy komoly vems-es Golf 1-ed, mondanál róla 1-2 szót, mennyibe állt meg a motor vemsezve, stb... ha gondolod adsz 1 számot és felcsöröglek holnap napközben.

radics1: később majd zargatlak téged is!

Kacsint

 
válasz erre előzmények 2010.11.08. 12:54:55 (17263
Felhasználói profil
18.45 @ 115

Golf 1-et akarok karbizni, 1.5 JB és 1.6 GTI "hybribet" készítek, hogy még beférjek az S2 1550-ig tartó kategória kiírásába.

Ecut közvetve 250-320e Ft-ra mondták berakva, progizva elméletileg még a 200-250e tartható lenne( ha szerzek bontottat és berakom magam)... + motor felújítás, egyebek.

Karbi jelenleg jóval olcsóbbnak tűnik, elméletileg 100e környékén megáll ez a fajta karbi, felújítva, behangolva + motor felújítás, egyebek.

 
Re: Robi-ka (17262)
válasz erre 2010.11.08. 09:35:37 (17261
Felhasználói profil
18.45 @ 115

Sziasztok,

Karbi gurut keresnék, olyat aki fel tudna nekem újítani profin 2 db (1pár) Solex ADDHE 40 -es karbit és később be is hangolná, esetleg segítene a tapasztalatai alapján, hogy milyen blokk, hengerfej kialakítás lenne a legjobb a terveim kivitelezéséhez (2011 S2 bajnok Mosolyog ).

Szakik nevét, címét e-mailemre is átküldhetitek: ragoattila(kukacos A betű)gmail(pont)com

Köszi

 
válasz erre előzmények 2010.11.03. 20:53:24 (17235
Felhasználói profil
18.45 @ 115

5 dugóm van hajtókarral, AAN, alapméretes 4 hajtókar, a dugók nem 100%-osak, ha dobsz e-mailt átküldöm a képet róluk, főtengelyem és blokkom is van, használt fém h.fej tömítésem is Kacsint de mindent iszonyatosan drágán adok Nyelvet ölt
 
Re: radics1 (17234)
válasz erre 2010.11.02. 15:20:11 (17226
Felhasználói profil
18.45 @ 115
Sziasztok!

karburátoros motor beállításához felesleges AFR mérőt használni? pl ilyet:

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/AEM-Analog-Wideband-o2-Gauge-Sensor-AFR-Black-Face-/270646654029?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item3f03cc344d

vagy másképp: AFR mérővel be lehet állítani jól egy karbis motort ?
 
válasz erre előzmények 2010.10.29. 09:40:04 (17225
Felhasználói profil
18.45 @ 115

na-na-na-naa, B csoportos rallysokat megszégyenítő technikával és tempóval terelgetem azt a brutál és hihetetlen kemény 110-120 megvadult telivér lovat Széles vigyor

 
Re: szabyk RST (17224)
válasz erre 2010.10.29. 07:34:12 (17223
Felhasználói profil
18.45 @ 115

Nekünk nem jött be az E30-on felfelé még jó, de mikor kanyar előtt visszapakolunk akkor nagy pontosságot igényelne, amire rallyn nem mindig van idő, nekem 2 helyembe került, hogy 3ból 2be nem tudtam berakni Zokog

 
válasz erre előzmények 2010.10.27. 15:10:34 (17209
Felhasználói profil
18.45 @ 115

ááá 4 ütemű Wartburg giga szívó/turbó Széles vigyor Széles vigyor Széles vigyor

 
Re: Bkori (17208)
válasz erre előzmények 2010.10.04. 20:58:05 (17015
Felhasználói profil
18.45 @ 115

Nekünk pont 1 ilyen van hosszított verzióban, ma léptem át vele a 77777 km-ert. Műszakilag a 90 lovas elődje klasszisokkal jobb volt, viszont ennek sokkal jobb a kényelme, nálunk a fogyija "jó gazdis" normálban 7.2-7.4, ha sietős akkor 10-12.
 
Re: gt28rs (17012)
válasz erre előzmények 2010.09.23. 21:11:31 (16997
Felhasználói profil
18.45 @ 115

Az jó ha a gyárban kijavítják, de rajtuk kívül Én mást nem tudok aki javítana ilyet. A bontott meg 5000-15000 Ft közt van.  
Re: Bruni (16996)

összesen 99 bejegyzés
1  2  Következő  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!