timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Fórum - Technikai topic (Motor, futómű, stb...)



 

összesen 145 bejegyzés
1  2  3  Következő  

Ez most egy szűkített nézet
az összes hozzászolás
válasz erre előzmények 2011.05.11. 17:51:37 (18061
Felhasználói profil
12.25 @ 180
Click to see full size! 
Re: szabyk RST (18060)
válasz erre előzmények 2011.04.08. 14:12:06 (17908
Felhasználói profil
12.25 @ 180
Nem értek a kuplungokhoz, de Hungryta-nak is ilyen volt a kuplungja, azt nem lehetett csúsztatni, de szerinte az teljesen normális volt. Nem lehet hogy ezt sem lehet csúsztatni?
(dugóban, meg lámpánál a sorral elindúlni rémálom volt) 
Re: GMalma (17902)
válasz erre előzmények 2011.03.21. 20:26:23 (17749
Felhasználói profil
12.25 @ 180
Azt a csövet figyeld, nekem be kellett tekerni végig szövetes szigetelőszalaggal, mert a drótnál ha valamihez hozzáér kívülről, nagyon könnyen elkopik. 
Re: Master3v (17747)
válasz erre előzmények 2011.01.20. 16:20:40 (17489
Felhasználói profil
12.25 @ 180
biztosan lecsiszolta Mosolyog  
Re: Sefig60 (17480)
válasz erre 2011.01.19. 15:57:09 (17465
Felhasználói profil
12.25 @ 180
Itt is érdemes lehet nézelődni valami itt, valami az italinox-nál olcsóbb.
http://www.dldh.hu/
Dunaharasztin vannak. 
válasz erre 2010.11.04. 21:47:57 (17245
Felhasználói profil
12.25 @ 180
köcsögök vagytok, kicsit fényezni akartam a cuccát, mert irigykedem rá, ti meg viccet csináltok belőle Mosolyog
válasz erre 2010.11.04. 16:15:43 (17238
Felhasználói profil
12.25 @ 180
Szaby azok a Draglite felnik amiket hirdetsz nagyon jók, baromi könnyűek.
Áruk is jó, kár, hogy 8"-osak, meg a GregWeldeket már megvettem hátra, amik viszont sokkal nehezebbek Szomorú
válasz erre előzmények 2010.10.27. 13:36:25 (17208
Felhasználói profil
12.25 @ 180
neba Proschét veszel? Nyelvet ölt  
Re: Atommanó (17206)
válasz erre előzmények 2010.10.12. 19:41:50 (17104
Felhasználói profil
12.25 @ 180
"tesco-s 2 kerekű izé...  "

Ez jól fogalmaztad, mert az bringának hívni erős túlzás Mosolyog
Terhelést nem bírják, illetve a használatot magát nem bírják Mosolyog  
Re: radics1 (17103)
válasz erre előzmények 2010.10.11. 22:01:21 (17094
Felhasználói profil
12.25 @ 180
Abban mondjuk igazad van, hogy legyen az bármilyen hobbi rettenetesen el lehet szállni anyagilag.
Horgászat, bringázás, modellezés, érme vagy bélyeg gyűjtemény Mosolyog

Futni kell, ahhoz elég csak cipőt venni Mosolyog  
Re: radics1 (17092)
válasz erre előzmények 2010.10.11. 20:27:44 (17090
Felhasználói profil
12.25 @ 180
bezzeg az autósport Mosolyog  
Re: radics1 (17089)
válasz erre előzmények 2010.10.11. 14:19:14 (17085
Felhasználói profil
12.25 @ 180
az lehet..elég lassan halad a projektem Mosolyog  
Re: radics1 (17084)
válasz erre előzmények 2010.10.11. 11:58:44 (17082
Felhasználói profil
12.25 @ 180
Ez csalás, mióta van ilyen menüpont? Mosolyog  
Re: radics1 (17077)
válasz erre előzmények 2010.10.10. 15:32:34 (17071
Felhasználói profil
12.25 @ 180
Én is neki akarok kezdeni egy ilyen projectnek, már gyűjtögettem hozzá.

itt elég sok infó van a technológiáról anyagokról.
árlista nincsen kint, de emilben küldenek.

http://www.novia.hu/ 
Re: hori (17070)
válasz erre előzmények 2010.10.06. 12:50:52 (17037
Felhasználói profil
12.25 @ 180
Én azt gondolom de. mivel a dugó széle van összeverve ahol a hengerfej és a dugó között nincs hézag szinte. A mélyebb pontokon a pici ütések nem olyan erősek.

Hengerfej hogy néz ki? 
Re: ave (17036)
válasz erre előzmények 2010.06.19. 08:26:55 (16347
Felhasználói profil
12.25 @ 180
Hát egy kicsit hosszabb és alacsonyabb építésű autóban több lenne a hely szerintem és nem is ágaskodna égnek. 
Re: radics1 (16346)
válasz erre előzmények 2010.05.27. 20:51:53 (16107
Felhasználói profil
12.25 @ 180
Én már vettem ott ilyet, savállót, imbusszal a végében. jó drága volt Mosolyog  
Re: Bandi (16100)
válasz erre előzmények 2010.05.11. 21:45:45 (15911
Felhasználói profil
12.25 @ 180
Köszönöm a választ.
Mágnes nem fogja, de kemény a cucc. Fogóval alig tudtam kirángatni a dugó tetejéből a darabokat. Nem kenődött a fogó pofájától.
Szelepvezetők a gépműhely szerint hibátlanok.
Turbók még nem lettek szétszedve, illetve nem szóltak vissza, hogy mi hír velük.
Gyűrű nem tört, szelep nem sérült...gyertyák egyben vannak, nem tört belőlük darab.
Vizes Cooler nem folyik.
Ami jelenség, hogy az első hengerben a veszteség 50%-volt, végnyomás meg vagy 2 bárral kevesebb mint a többiben. Alapjárat teljesen dadogós, pár másodperc után megáll.
A probléma kezdetén közepes fordulaton gázadásra teljesen bedadogott és befulladt aztán leállt.

Tomi, az a baj, hogy eddig folyamatos fejvakarás, mert már atomjaira lett szedve, egyedül a turbó nem lett még szétszedve, eddig sehonnét nem hiányzik semmi, sehol törött alkatrész.
Ha meglenne a hiba nem is írtam volna ide be. Ötleteket vártam, hogy milyen elborult teória lehet még.
 
Re: civiccoupe (15905)
válasz erre előzmények 2010.05.11. 14:23:22 (15896
Felhasználói profil
12.25 @ 180
a képen látszik valami, de a többi képen nem, szóval lehet csak valami kosz.
Majd élőben megvizsgáltjuk.
Amúgy a darabok nem mágnesezhetőek. Egyenlőre még mindig nem tudjuk honnét. 
Re: radics1 (15887)
válasz erre előzmények 2010.05.10. 14:38:37 (15882
Felhasználói profil
12.25 @ 180
sajnos az egyik henger csúnyán meg van húzva Szomorú
Fúrni kell és dugó csere.

A baj, hogy még mindig nem tudjuk mitől pusztult el Szomorú
Félünk újra összerakni, a coolerben is kérdés mi maradt.

 
Re: sh adam (15881)
válasz erre 2010.05.10. 14:11:10 (15880
Felhasználói profil
12.25 @ 180
Van egy ilyen motor Szomorú
Click to see full size!

az a kérdés az urakhoz, mi okozhatta ezt.
Ezeket a darabokat rángattam ki a dugó tetejéből:
Az 5 forintos a méret miatt van alárajzolva:
Click to see full size!
Kicsit bemozdult, de a dugók teteje ilyen, az első 4 hengerben, minél hátrébb annál kevesebb a hiba:
Click to see full size!
ez egy nagy kép a hengerfejről:
http://kadett-a.hu/lotus/motor_05_nagy.jpg
Létezhet, hogy ekkora mennyiségű trutyi ezen a csigán át tudott jutni?
Click to see full size!

Nem tudjuk honnét származik a szemét...az autó menet közben egyszercsak befulladt, leállt, aztán az újra indításnál már csörgött kalapált.

Valakinek ötlete? 
válasz erre 2010.04.02. 17:36:37 (15718
Felhasználói profil
12.25 @ 180
BMW-s urak. 5*120.7 es osztással keresek komplett gólyalábat, agyat, féknyerget és tárcsát.
Majdhogynem komplett első futóművet, lengőkarok nélkül.
Van esetleg elfekvőben valakinek, illetve milyen típusokban volt ilyen?

 
válasz erre előzmények 2010.03.30. 15:22:56 (15686
Felhasználói profil
12.25 @ 180
asszem régen volt már szó arról, hogy a vizet ki lehessen kerülni.
Ez egy jó indok rá ismét. 
Re: Sefig60 (15685)
válasz erre előzmények 2010.03.30. 14:23:16 (15683
Felhasználói profil
12.25 @ 180
Másik pályán nem is ment egyszer sem? Esetleg tesztnek jó lett volna ha a másik kerék a vizes..
 
Re: LacUS (15679)
válasz erre 2010.03.30. 10:43:11 (15677
Felhasználói profil
12.25 @ 180
F1 Pisti autójának futóművével mi történt? most néztem a youtube-os videókat és valami nagyon nem stimmel ott, hogy az autó mindig kitör egy irányba. A múltkori kecskézés is megoldódott, gondolom ezt is megoldják, illetve remélem, mert ez így eléggé veszélyes. 
válasz erre előzmények 2010.02.15. 20:02:38 (15507
Felhasználói profil
12.25 @ 180
hőcsillapításnak nagyon jó, más hasznát én sem éreztem.
Nem éget meg a kipufogó gyertyacserénél Mosolyog
Persze a vizet beszívta és magában tartotta, ha éppen nem ment az autó, jól rozsdásodott tőle a kipufogó.
Mindenképpen kellene alá valami hőálló festék a homokolt felületre halál. 
Re: szabyk RST (15498)
válasz erre előzmények 2010.02.08. 08:58:04 (15468
Felhasználói profil
12.25 @ 180
megcsinálták, szóval innentől kezdve nincs gond, csak szívtam a fogam az ára miatt. Mosolyog  
Re: szabyk RST (15467)
válasz erre előzmények 2010.02.07. 21:52:03 (15466
Felhasználói profil
12.25 @ 180
Engem úgy levettek mint a riadt majmot, négy keresztet rakattam be velük, többe került mint az anyag Mosolyog  
Re: szabyk RST (15463)
válasz erre előzmények 2010.01.18. 09:42:22 (15313
Felhasználói profil
12.25 @ 180
Szerintem ilyen távlatban is működik a dolog, maga az anyag nem volt ilyen érték, minőségi anyagokból dolgoztak, ez már csak manapság drága.
De úgy beszélek erről, hogy nem igazán éltem akkor, csak van egy két rom vas ami a mai napig vas maradt, a mai tömeggyártás meg már holnap sem lesz az. 
Re: szabyk RST (15312)
válasz erre előzmények 2010.01.18. 09:18:54 (15311
Felhasználói profil
12.25 @ 180
Pedig ha megnézel egy új autót meg egy 15 éve gyártott új autót, elég komoly minőségbeli különbségek vannak.
A technika előre fejlődik, de a spórolás és a kispórolás még annál is jobban.
Ha minőségi cuccot akarsz nem hogy megfizettetik veled, hanem hülyének néznek.

 
Re: szabyk RST (15310)
válasz erre előzmények 2010.01.11. 22:18:30 (15246
Felhasználói profil
12.25 @ 180
illetve nekem is két oldalt volt egy egy hely a szondának, kis munka átpakolni a másik oldalra megnézni ott is, ha nincs nagy különbség akkor tök mindegy melyik oldalon van, ha meg lényeges különbség van akkor valami amúgy is kakis a szívócsonk vagy az injektorok környékén, kár mindkettőt külön mérni. 
Re: ave (15245)
válasz erre előzmények 2008.10.15. 11:02:02 (12053
Felhasználói profil
12.25 @ 180
Ez a két mérés között csak áttétel csere történt, 3.07-ről 3.55-re.
Hogy ebből mit lehet kihámozni nem tudom.
A rövidebb áttétellel jobban el lehetett indulni, de az 1/8ba ettől egy váltással több csúszott be, sebesség csökkent, idő javult, de mindkettő alig változott.
http://timeslip.hu/reszletes.php?car=0200&rollout=0&tav=1p8&mp=13
http://timeslip.hu/reszletes.php?car=0280&rollout=0&tav=1p8&mp=13 
Re: pnanassy (12051)
válasz erre előzmények 2008.09.25. 11:49:41 (11779
Felhasználói profil
12.25 @ 180
A Barkason nincs annyi varrat, mint a te egy sárvédődön Mosolyog

Gratula, szép lett, nekem tetszik!!!  
Re: pnanassy (11773)
válasz erre előzmények 2008.04.11. 23:27:00 (9837
Felhasználói profil
12.25 @ 180
Drukkolok, hogy jó legyen! 
Re: soma (9836)
válasz erre előzmények 2008.04.11. 22:59:45 (9835
Felhasználói profil
12.25 @ 180
ilyenkor mi van? gondolom vissza csere nem nagyon van.. 
Re: soma (9833)
válasz erre előzmények 2008.04.11. 22:58:58 (9834
Felhasználói profil
12.25 @ 180
nemá..lehet az nem is a tiéd volt?...Wössner dugok a hatjtókarok viszont nem voltak dobozban. 
Re: soma (9833)
válasz erre előzmények 2008.04.11. 22:34:57 (9832
Felhasználói profil
12.25 @ 180
Jah 4 bar vicc volt, már a régi motor is nagyon zsír volt, remélem ez sokkal nagyobbat mutat majd mindenki örömére!
 
Re: soma (9830)
válasz erre előzmények 2008.04.11. 22:22:47 (9831
Felhasználói profil
12.25 @ 180
Jártam a gépmühelyben. Tiéd van ott nem? 
Re: soma (9830)
válasz erre előzmények 2008.04.11. 22:19:04 (9829
Felhasználói profil
12.25 @ 180
Soma, ma megfogdostam a hajtókarjaid, szépek, remélem elbírják majd a 4 bar-t! Mosolyog !  
Re: soma (9810)
válasz erre előzmények 2008.04.03. 11:39:00 (9732
Felhasználói profil
12.25 @ 180
durva.. mit megy 400on? Széles vigyor  
Re: Turboá (9728)
válasz erre előzmények 2008.04.03. 09:35:45 (9723
Felhasználói profil
12.25 @ 180
15 méternél minek neki az első keréken megnövekedett súlyként?
Elemelte az első kerekeket, azok el is forogtak. Typhoon nem ült be mégis elrajtol..Funy lehet a hullámvasút, de a vidámparkban Mosolyog  
Re: DrT (9716)
válasz erre előzmények 2008.04.02. 22:12:34 (9713
Felhasználói profil
12.25 @ 180
Pedig láthattál volna egy full puha seggű Audit ami elnyomott a rajtnál 300LE-t kb 2-3secig a hátsó rugókba Mosolyog Viszont nem csúszott meg...
Mondjuk nekem jobban tetszett az a Plymouth ami pont úgy volt beállítva hogy az elejét emelte végig. Nem voltak szar rajtjai..
 
Re: Atommanó (9711)
válasz erre előzmények 2008.03.21. 14:20:38 (9565
Felhasználói profil
12.25 @ 180
"ott helyben mond valami okosat..."

Átlátszó tankot használj (műanyag flakon).
Ha azzal müködik (miért ne müködne), vágd szét a tankot és pucold ki rendesen a kifolyónyílását. 
Re: Atommanó (9546)
válasz erre előzmények 2008.03.18. 17:53:02 (9507
Felhasználói profil
12.25 @ 180
nagyon faszányos! 
Re: carlosracing (9502)
válasz erre előzmények 2008.03.02. 10:02:04 (9129
Felhasználói profil
12.25 @ 180
miért nem menne?..luzerek.. 
Re: ave (9127)
válasz erre előzmények 2008.03.02. 09:56:32 (9126
Felhasználói profil
12.25 @ 180
ez nem anyagminőségi kérdés. 
Re: 345i (9121)
válasz erre előzmények 2008.03.02. 02:34:28 (9120
Felhasználói profil
12.25 @ 180
jól megszórtad a topicot! Mosolyog  
Re: DrT (9119)
válasz erre előzmények 2008.02.07. 10:40:18 (8782
Felhasználói profil
12.25 @ 180
mi a baj az 1.6-os papiral? Agyarországon??  Ugyanmár, Kispolszki papirral is üzembe helyezhetsz egy Hummer-t ha ügyes vagy. Nevetséges az egész rendszer. 
Re: gibbon75 (8778)

összesen 145 bejegyzés
1  2  3  Következő  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!