Nem értek a kuplungokhoz, de Hungryta-nak is ilyen volt a kuplungja, azt nem lehetett csúsztatni, de szerinte az teljesen normális volt. Nem lehet hogy ezt sem lehet csúsztatni?
(dugóban, meg lámpánál a sorral elindúlni rémálom volt)
Azt a csövet figyeld, nekem be kellett tekerni végig szövetes szigetelőszalaggal, mert a drótnál ha valamihez hozzáér kívülről, nagyon könnyen elkopik.
Szaby azok a Draglite felnik amiket hirdetsz nagyon jók, baromi könnyűek.
Áruk is jó, kár, hogy 8"-osak, meg a GregWeldeket már megvettem hátra, amik viszont sokkal nehezebbek (
Abban mondjuk igazad van, hogy legyen az bármilyen hobbi rettenetesen el lehet szállni anyagilag.
Horgászat, bringázás, modellezés, érme vagy bélyeg gyűjtemény
Én azt gondolom de. mivel a dugó széle van összeverve ahol a hengerfej és a dugó között nincs hézag szinte. A mélyebb pontokon a pici ütések nem olyan erősek.
Köszönöm a választ.
Mágnes nem fogja, de kemény a cucc. Fogóval alig tudtam kirángatni a dugó tetejéből a darabokat. Nem kenődött a fogó pofájától.
Szelepvezetők a gépműhely szerint hibátlanok.
Turbók még nem lettek szétszedve, illetve nem szóltak vissza, hogy mi hír velük.
Gyűrű nem tört, szelep nem sérült...gyertyák egyben vannak, nem tört belőlük darab.
Vizes Cooler nem folyik.
Ami jelenség, hogy az első hengerben a veszteség 50%-volt, végnyomás meg vagy 2 bárral kevesebb mint a többiben. Alapjárat teljesen dadogós, pár másodperc után megáll.
A probléma kezdetén közepes fordulaton gázadásra teljesen bedadogott és befulladt aztán leállt.
Tomi, az a baj, hogy eddig folyamatos fejvakarás, mert már atomjaira lett szedve, egyedül a turbó nem lett még szétszedve, eddig sehonnét nem hiányzik semmi, sehol törött alkatrész.
Ha meglenne a hiba nem is írtam volna ide be. Ötleteket vártam, hogy milyen elborult teória lehet még.
a képen látszik valami, de a többi képen nem, szóval lehet csak valami kosz.
Majd élőben megvizsgáltjuk.
Amúgy a darabok nem mágnesezhetőek. Egyenlőre még mindig nem tudjuk honnét.
az a kérdés az urakhoz, mi okozhatta ezt.
Ezeket a darabokat rángattam ki a dugó tetejéből:
Az 5 forintos a méret miatt van alárajzolva:
Kicsit bemozdult, de a dugók teteje ilyen, az első 4 hengerben, minél hátrébb annál kevesebb a hiba:
ez egy nagy kép a hengerfejről: http://kadett-a.hu/lotus/motor_05_nagy.jpg
Létezhet, hogy ekkora mennyiségű trutyi ezen a csigán át tudott jutni?
Nem tudjuk honnét származik a szemét...az autó menet közben egyszercsak befulladt, leállt, aztán az újra indításnál már csörgött kalapált.
BMW-s urak. 5*120.7 es osztással keresek komplett gólyalábat, agyat, féknyerget és tárcsát.
Majdhogynem komplett első futóművet, lengőkarok nélkül.
Van esetleg elfekvőben valakinek, illetve milyen típusokban volt ilyen?
F1 Pisti autójának futóművével mi történt? most néztem a youtube-os videókat és valami nagyon nem stimmel ott, hogy az autó mindig kitör egy irányba. A múltkori kecskézés is megoldódott, gondolom ezt is megoldják, illetve remélem, mert ez így eléggé veszélyes.
hőcsillapításnak nagyon jó, más hasznát én sem éreztem.
Nem éget meg a kipufogó gyertyacserénél
Persze a vizet beszívta és magában tartotta, ha éppen nem ment az autó, jól rozsdásodott tőle a kipufogó.
Mindenképpen kellene alá valami hőálló festék a homokolt felületre halál.
Szerintem ilyen távlatban is működik a dolog, maga az anyag nem volt ilyen érték, minőségi anyagokból dolgoztak, ez már csak manapság drága.
De úgy beszélek erről, hogy nem igazán éltem akkor, csak van egy két rom vas ami a mai napig vas maradt, a mai tömeggyártás meg már holnap sem lesz az.
Pedig ha megnézel egy új autót meg egy 15 éve gyártott új autót, elég komoly minőségbeli különbségek vannak.
A technika előre fejlődik, de a spórolás és a kispórolás még annál is jobban.
Ha minőségi cuccot akarsz nem hogy megfizettetik veled, hanem hülyének néznek.
illetve nekem is két oldalt volt egy egy hely a szondának, kis munka átpakolni a másik oldalra megnézni ott is, ha nincs nagy különbség akkor tök mindegy melyik oldalon van, ha meg lényeges különbség van akkor valami amúgy is kakis a szívócsonk vagy az injektorok környékén, kár mindkettőt külön mérni.
15 méternél minek neki az első keréken megnövekedett súlyként?
Elemelte az első kerekeket, azok el is forogtak. Typhoon nem ült be mégis elrajtol..Funy lehet a hullámvasút, de a vidámparkban
Pedig láthattál volna egy full puha seggű Audit ami elnyomott a rajtnál 300LE-t kb 2-3secig a hátsó rugókba Viszont nem csúszott meg...
Mondjuk nekem jobban tetszett az a Plymouth ami pont úgy volt beállítva hogy az elejét emelte végig. Nem voltak szar rajtjai..
mi a baj az 1.6-os papiral? Agyarországon?? Ugyanmár, Kispolszki papirral is üzembe helyezhetsz egy Hummer-t ha ügyes vagy. Nevetséges az egész rendszer.