timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Fórum - Technikai topic (Motor, futómű, stb...)



 

összesen 39 bejegyzés
1  

Ez most egy szűkített nézet
az összes hozzászolás
válasz erre előzmények 2011.06.15. 08:44:47 (18152
Felhasználói profil
14.51 @ 155
Én ilyet vettem pályára, de még nem próbáltam:

http://www.federaltire.hu/motorsport_595RS-R.php

205/45-öt látok az árlistában (27 pénz darabja), E-s vágott slick pedig nincs is "16-ban... Egy telefont megér, hátha. 
Re: radics1 (18151)
válasz erre előzmények 2011.05.11. 14:23:26 (18058
Felhasználói profil
14.51 @ 155
Azé' írtam... Mosolyog  
Re: szabyk RST (18052)
válasz erre előzmények 2011.05.11. 10:46:00 (18048
Felhasználói profil
14.51 @ 155
Ott a pont: hajók és kamionok... Kacsint  
Re: MarcoR5 (18043)
válasz erre előzmények 2010.09.14. 13:03:42 (16933
Felhasználói profil
14.51 @ 155
Én meg szegényítenék, de túl dús marad... (11,2 AFR-eket is mértünk néha.) 
Re: GMalma (16921)
válasz erre előzmények 2010.09.14. 13:01:30 (16928
Felhasználói profil
14.51 @ 155
Elb@sztam, bocs'... 
Re: ave (16922)
válasz erre előzmények 2010.09.14. 11:46:07 (16919
Felhasználói profil
14.51 @ 155
Az 12,2-12,5 lambda... Az enyémet úgy programozták, hogy ilyen magas fordulaton és hasonló töltőnyomáson inkább legyen 11,8 a lambda (kb. 0,80 az AFR) a biztonság kedvéért. 
Re: GMalma (16916)
válasz erre előzmények 2010.09.03. 09:21:01 (16887
Felhasználói profil
14.51 @ 155
Én arra értettem, hogy egy ilyen szarral is be lehet állítani, hogy jó AFR-el közlekedjen. (Legalábbis remélem, mert nekem most kerül be egy ilyen cucc...)
Azt meg tudom, hogy tökéletesen E85-re beprogramozni egy ilyennel nem lehet, de ha nem akarja teljesen kihasználni a szesz jó tulajdonságait, csak normális AFR-t akar, arra jó lehet. Vagy nem? :P 
Re: Jugo (16886)
válasz erre előzmények 2010.09.02. 16:58:47 (16881
Felhasználói profil
14.51 @ 155
Azt az E85 compit beállítani szerintem nem olyan nagy művészet; kérdezd meg!
Az alapprogramod maradna a mostani, ez meg csak plusz benyát adagolna, ha E85-öt használsz. Elvileg tökéletesen be lehet állítani vele az autókat. Egy kérdést megér... 
Re: GMalma (16879)
válasz erre előzmények 2010.09.02. 12:00:57 (16876
Felhasználói profil
14.51 @ 155
Az nem járható út, hogy hagyod a svéd által írt "eredeti" programot a francba, ha már benzinnel jó az autó, és dobatsz bele egy E85 computert, amit mondjuk BmS beállít Neked? 
Re: GMalma (16868)
válasz erre előzmények 2010.09.01. 17:49:57 (16867
Felhasználói profil
14.51 @ 155
És ha kipróbálod, hogy az E85 compival adsz még neki szeszt? Vagy adjon neki a svéd onnan messziről, ha nincs külön computered. Mosolyog
Illetve nekem azt mondta a programozó, hogy ha magas fordulaton nagyon (kiugróan) fel kell húzni a benzintáblát, akkor lehet, hogy a benzinpumpa nem bírja. (De ez nyilván csak egy opció, és lehet más baja is.) 
Re: GMalma (16862)
válasz erre előzmények 2010.09.01. 14:16:31 (16861
Felhasználói profil
14.51 @ 155
Szia!
Én csak kibickedem, de valamit nem értek:
full gázon elszegényedik a keveréked magas rpm tartományban, de részterhelésen jók/jobbak a lambda értékek? 
Re: GMalma (16857)
válasz erre előzmények 2009.06.30. 15:09:24 (14229
Felhasználói profil
14.51 @ 155
Alfa GTV V6 TB-n és 164/166 V6 TB-n is T25 van.
Szóval érdemes esetleg Alfa bontóban is szétnézni (itthon és külföldön). 
Re: endy (14223)
válasz erre előzmények 2009.06.09. 14:52:56 (14167
Felhasználói profil
14.51 @ 155
A kerepelő hang, amit hallasz alacsony fordulaton, csak terhelésnél jelentkezik? Tehát üresben felpörgetve nem adja ezt a hangot?
Nekem csak sebességben, alacsony fordulatról kigyorsítva adja ezt a hangot a gép, de mintha melegen nem hallanám már.
Ha kiderítesz valamit, írd meg mindenképpen kérlek, mi a bibi, hátha nálam is valami hasonló lesz. (Én is megyek szerelőhöz, de csak jövő héten, addig nem tudok infóval szolgálni.)

Viszont a kerepelés/kerregés és a turbónyomás között szerintem nem lesz kapcsolat, legalábbis nálam nincs. Vagy nem tudok róla... :P 
Re: GMalma (14166)
válasz erre előzmények 2009.05.12. 11:09:25 (13757
Felhasználói profil
14.51 @ 155
Küldtem Neked e-mailt más ügyben, majd valamikor reagálj rá kérlek. Köszönöm! 
Re: Jugo (13754)
válasz erre előzmények 2009.01.20. 19:23:28 (12899
Felhasználói profil
14.51 @ 155
Szia Jugo!

Írtam erre a mail címedre, majd nézd meg kérlek!

Köszönöm! 
Re: Jugo (12680)
válasz erre előzmények 2008.07.23. 09:36:29 (11229
Felhasználói profil
14.51 @ 155
Ettől nem félek, de nem is hajtok rá. Kacsint  
Re: bajzathg (11220)
válasz erre előzmények 2008.07.23. 09:35:31 (11228
Felhasználói profil
14.51 @ 155
Köszönöm!

voszi
Neked is köszi! 
Re: Falco (11225)
válasz erre előzmények 2008.07.23. 09:32:43 (11227
Felhasználói profil
14.51 @ 155
Fakk... Széles vigyor Széles vigyor Széles vigyor  
Re: szabyk RST (11221)
válasz erre 2008.07.22. 15:13:10 (11219
Felhasználói profil
14.51 @ 155
Még egy kérdés turbó méretezésről.
Most ez van a motoron (2000 ccm, V6, 12V, SOHC):

T3 / T04B "S" trim (130-350 HP)

compressor wheel: 48.4 / 69.9 mm 48 trim
compressor housing: 0.60 a/r T04B
center section: oil cooled journal bearings
Turbine wheel: 68 trim (stage1)
Turbine housing .48 a/r

1,25 bar-on (~18,4 psi) keepitretro padja szerint, ahol 4.-ben mérték:
220whp@5000 és 347 Nm@3750, revlimit 6900 rpm (kb. 3700 és kb. 6700 között egyenletes a teljesítményleadás).

A készülő motor 2500 ccm (V6, 12V, SOHC) és hasonló fordulatszámokon (-tartományban) szeretnék teljesítmény- és nyomatékmaximumot kb. 1,5 bar-on (max.1.7-1.8). A célzott teljesítmény 300-310 whp (határt egyelőre az injektorok szabnak csak).
Elsősorban Turbonetics (golyós) csigákat nézek; a fenti kritériumok alapján javaslat? Esetleg a mostani turbó .63-as turbinaházzal?
(Egyáltalán érdemes középgyenge utcai autóra bb turbót nézni? Illetve a GT-K sorozatról valakinek van infója? Én alig-alig találtam...) 
válasz erre 2008.07.22. 14:39:21 (11217
Felhasználói profil
14.51 @ 155
Sziasztok!

Mostanában készülget az új motorom: gyári főtengely+hajtókarok+hüvelyek és kovácsolt dugattyúk.
Mennyit és hogyan illik (be)járatni egy ilyen konfigot, ami utcára készül? (Voszi módszerét olvastam (sarokban járatás 12 órán át, közben 3 olajcsere, aztán 500 km és 4000 km után 2 újabb - már ha jól idéztem vissza), ez így teljesen OK, ha a cél egy hosszú élettartamú motor összerakása?)
Illetve a kérdés még az, hogy bejáratás alatt hogyan és mikor illik padlózni, ha egyáltalán szabad; max. fordulatot mikor láthat, ha láthat, ésatöbbi...
 
válasz erre előzmények 2008.04.01. 16:16:31 (9684
Felhasználói profil
14.51 @ 155
Belfegor Turbo Bt.
1182 Budapest, XVIII. kerület, Nemeske u. 21/c
1/290-0197
Kozák Csaba, 30/950-1248
GPS koordináták: 47.431 / 19.1888

Egészen pontosan... Kacsint
Nagyon korrekt embör, nekem is és eddig valamennyi hozzá irányított embernek csupa pozitív tapasztalata volt vele. Olcsónak viszont nem olcsó, azt ne várd. 
Re: vrbst (9683)
válasz erre előzmények 2008.03.11. 14:56:46 (9338
Felhasználói profil
14.51 @ 155
Nem lenne pofám beszólni cch-nak tuning ügyben több okból sem; csak az Alfa-sovinizmus tört elő belőlem. Kacsint  
Re: carlosracing (9334)
válasz erre 2008.03.11. 12:09:56 (9333
Felhasználói profil
14.51 @ 155
De jó kis fék ez... Cool
 
válasz erre előzmények 2008.02.20. 08:23:01 (8954
Felhasználói profil
14.51 @ 155
Nekem a hasonló méretű túró, mint amit kinéztél (.63-mal), felső fokozatokban 4000-től indult, 5000-től 1 bar, 5500-tól 1.5, amit 7500-nál még tartott. 2000ccm, V6 12V, buta tengelyek, mittomén... A Tiéden talán impresszívebb lenne. (.63-ra nekem is 500 lovat mondtak, .48-ra meg 350-et, ahogy Szabi is írta.) 
Re: MazleeDSM (8941)
válasz erre előzmények 2007.11.21. 16:20:17 (7091
Felhasználói profil
14.51 @ 155
Hejj!

És biztos, hogy az új projekt alap gyorsabb lenne, mint a kis sunnyogó?
Az EVO meg az STI is nehezebb. Vagy rossz felé tapogatózom? :P 
Re: Laci_GTR (7089)
válasz erre előzmények 2007.11.21. 12:56:14 (7086
Felhasználói profil
14.51 @ 155
Hogyhogy? Projektváltás vagy úgy általában befejezés? 
Re: Laci_GTR (7056)
válasz erre előzmények 2007.09.21. 12:45:53 (5453
Felhasználói profil
14.51 @ 155
Hallottam már így szólni BOV-ot, de a márkáját nem tudom sajnos. 
Re: Zolti (5452)
válasz erre előzmények 2007.08.31. 08:33:53 (4943
Felhasználói profil
14.51 @ 155
Zseniális megoldás! De legalábbis kreatív...
Craptastic, LOL! 
Re: ave (4940)
válasz erre előzmények 2007.06.11. 15:12:02 (3970
Felhasználói profil
14.51 @ 155
Nah ja, én stage1 vagy 2 vagyok asszem. 
Re: szabyk RST (3969)
válasz erre előzmények 2007.06.11. 15:00:25 (3966
Felhasználói profil
14.51 @ 155
Ha minden igaz, van egy .48-as T3 turbinaházam. Korrekt péncér' átadó. Ha megtalálom... :P 
Re: MazleeDSM (3951)
válasz erre előzmények 2007.03.01. 09:30:25 (2417
Felhasználói profil
14.51 @ 155
Volt nekem ilyen próbálkozásom 3.0 12V cuccokból, de sajna a hengerfejeken megbukott a dolog.

szabyk

Mélt küldtem. 
Re: fastcar (2396)
válasz erre előzmények 2007.02.28. 14:20:56 (2383
Felhasználói profil
14.51 @ 155

Köszönöm.

Rafi

Sajna nem japán tekknika...  
Re: szabyk RST (2381)
válasz erre előzmények 2007.02.28. 12:32:18 (2375
Felhasználói profil
14.51 @ 155
Nagyon...
Csak akkor az ajánlat, amit kaptam a felfaragására pont annyi volt, amennyibe a túró került. Az más kérdés, hogy idén ezt sikerült az ötödéből megoldani... Megint más kérdés, hogy "picit" nagy lett az új túró...
Komolyan sírni tudnék, ha eszembe jut...  
Re: Rafi (2374)
válasz erre előzmények 2007.02.28. 10:53:15 (2371
Felhasználói profil
14.51 @ 155
Szia Szabi!

Van esetleg nálad elfekvőben egy Escort/Sierra Cosworthról való AR .48 T3 turbinaház? (Vagy az ismeretségi körödben.) Akár komplett túró is érdekelne.

Köszi! 
Re: szabyk RST (2313)
válasz erre előzmények 2007.02.03. 14:39:59 (1639
Felhasználói profil
14.51 @ 155

Először ide írtam, aztán jutott eszembe a legkézenfekvőbb megoldás: megcsörgetni Téged.  
Re: fastcar (1632)
válasz erre 2007.02.02. 18:14:17 (1624
Felhasználói profil
14.51 @ 155
Sziasztok!

Negatív gyorsulás téma.  Mosolyog
A fékeimen szeretnék izmosítani, ezzel kapcsolatban merült fel az a lehetőség, hogy egy adapterrel rögzítsük a nagyobb féknyergeket. Van valakinek ilyesmivel tapasztalata? (MBT nevű német cég termékeivel szemezek.).
Előre is köszönöm a válaszokat/véleményeket. 
válasz erre előzmények 2007.01.23. 15:51:51 (1326
Felhasználói profil
14.51 @ 155
Pfff... Talán lesz egy eladó T-25-öm.  Széles vigyor

Íme a cím és telefonszám Belfegorhoz, egy kérdést megér:

http://www.vendegvaro.hu/44-1479
 
Re: Sirk (1313)
válasz erre előzmények 2007.01.23. 09:45:51 (1305
Felhasználói profil
14.51 @ 155
Ahogy olvasgatom, ott van az a pad Csepelen most is.  Kacsint  
Re: carlosracing (1300)
válasz erre előzmények 2007.01.23. 09:32:35 (1304
Felhasználói profil
14.51 @ 155
Belfegor Turbo Bt.? Mondjuk csak egyszer dolgoztattam velük, de azóta is bármilyen kérdéssel fordultam az embörhöz, teljesen rendes és segítőkész volt. 
Re: Sirk (1297)

összesen 39 bejegyzés
1  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!