timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Fórum - Technikai topic (Motor, futómű, stb...)



 

összesen 467 bejegyzés
1  2  3  4  5  [...]   Következő  

Ez most egy szűkített nézet
az összes hozzászolás
válasz erre előzmények 2010.11.04. 20:26:29 (17243
Felhasználói profil
15.97 @ 139
Tényleg nagyon jók......kár, hogy"Te" árulod! Széles vigyor Széles vigyor Széles vigyor  
Re: szabyk RST (17241)
válasz erre előzmények 2010.10.28. 23:20:41 (17221
Felhasználói profil
15.97 @ 139
Nekem jól működik.Gyárilag ez a gömb rész műanyagból van és a váltókaron oda csúsztatom ahova akarom, csak nútot kell oda készítenem a rúdon ahova akarom rakni. Az áttétel miatt kicsit nehezebb váltani de ugyan olyan pontos, és rövidebb a megtett mozdulat.    
Re: radics1 (17220)
válasz erre előzmények 2010.10.22. 19:56:00 (17190
Felhasználói profil
15.97 @ 139
Azok a motorok gondolom nem széria tengelyekkel dolgoznak, valamint nem max 8000 rpm-n.
Véletlenül eltört a kipufom menet közben (kb 2 éve) a katalizátor után.Tehát 4 leömlő és katalizátor volt csak. (4-2-1, gyári leömlőm van) szinte 4000rpm felé nem tudtam vinni a motort, kib@szott gyenge volt. így hiányzott a középdob és a végdob valamint a csövezés. Fordulathoz kell alakítani a kipufogót, "hol akarod használni"
A 60.s rendszert azért tartom soknak mert lelassul a gáz áramlása és nem tud szerintem olyan hatást kifejteni. A gyárilag 2.0-s 200 Lovas kocsikon sincs szerintem a nagy-részének 60-s rendszer.
Sajnos nem találom azt a képet ahol forma 1 -s kipufogó volt lefotózva, (V12) és a hengerenként lejövő csövek 1 csőbe folytatódtak, de ott ami a lényeg volt, hogy az elvezető cső amibe belecsatlakozott 6db leömlő az is azonos keresztmetszetű volt! Nem lassították a gáz áramlását vastagabb csővel.
De ha egy gyári 4 leömlőt nézel azon is azonosak a csatlakozások utáni keresztmetszet! Kacsint
Igaz hogy ezt csak hallottam,de egy lóerőmérő pados fószer mondta állítólag, hogy 3 Honda vti-t mért egymás után (nem tegnap volt) és csak 1 db tudta hozni a gyári értékeket, amelyiknek gyári volt a kipufrendszere!  Szerintem rosszul méretezett leömlővel, vagy csövezéssel el is lehet rontani még a gyári teljesítményt is.
Találtam egy kis matekot, ezzel ellehet bajlódni, de ez is bizonyítja, hogy nem mindegy a dolog..... Kacsint
http://rwdtuning.atw.hu/index.php?option=com_content&task=view&id=12&Itemid=26 
Re: Pelyvi (17183)
válasz erre előzmények 2010.10.22. 15:00:43 (17182
Felhasználói profil
15.97 @ 139
Sz@rul! Akkor nincs ertelme a 4 leomlonek. A kiaramlo gaz vakumkent hat a 4 leomlore. Ha leveszed gyengebb a motor,szerintem,de a 60-s rendszert soknak tartom.   
Re: hori (17180)
válasz erre előzmények 2010.10.05. 21:37:31 (17032
Felhasználói profil
15.97 @ 139
A henger éle is megviseltnek tűnik! 
Re: ave (17031)
válasz erre előzmények 2010.09.13. 20:18:16 (16915
Felhasználói profil
15.97 @ 139
Azért a helyedben kimérném én azt a rugóhézagot max szelepnyitáson! A rugó tányér szerintem csak attól tud eltörni, hogy a rugó teljesen összezár....... de még a szelep nyitna tovább. Azért tudott a rugó tányér is kettétörni, ha a himba már túl erős. Valaminek engedni kell! 
Re: Jugo (16910)
válasz erre előzmények 2010.09.13. 11:54:39 (16907
Felhasználói profil
15.97 @ 139
Gyári hima törĂ©sed volt már? 
Re: NISSAN (16906)
válasz erre előzmények 2010.09.13. 11:44:38 (16906
Felhasználói profil
15.97 @ 139
Gyári himbatörĂ©sed volt már? 
Re: Jugo (16905)
válasz erre előzmények 2010.09.11. 16:47:27 (16898
Felhasználói profil
15.97 @ 139
Még annyit, hogy anno még a Mantámmal jártam úgy, hogy a szeleprugó összeért max nyitáson és eltörte a himbát! Nem mindegyiket 1-2-t,de törte! Gondolom a tengely sem gyári, nyitása is magasabb? 
Re: NISSAN (16897)
válasz erre előzmények 2010.09.11. 16:28:33 (16897
Felhasználói profil
15.97 @ 139
Sajnálom, ép kérdezni akartam, hogy a gyári himba menyit is bír! Esetleg nem lehet az, hogy a tengely nem gördül fel a himbára rendesen? Gondolok itt arra, hogy meredeken emelne és inkább tolná ki a helyéről? 
Re: Jugo (16896)
válasz erre előzmények 2010.08.16. 18:49:57 (16732
Felhasználói profil
15.97 @ 139
Szerintem abba a verzióban nagyobb igénybevételnek van kitéve a tőke, mint a himbás verziónál. Régi 2.0 nissan motor volt ilyen megoldás (FJ20) Álló tőkét könnyebb feltölteni olajjal mint a mozgót, valamint kisebb a súrlódás a kopási lehetőség. (Lehet érdemesebb ezeknél a verzióknál a fixtőke használata) De elnézve az időd így sem rossz konstrukció! Széles vigyor  
Re: szabyk RST (16730)
válasz erre előzmények 2010.08.15. 20:03:27 (16729
Felhasználói profil
15.97 @ 139
Értem, hogy nagyobb terhelést kap a tőke, de nekem például nem mozgó tőke, hogy számítana a súlya. Esetleg magasabb olajnyomással korrigálható, fordulathoz meg amúgy is emelni kell a nyomást.
A Fordban milyen a tőke? álló-mozgó? a szárak nekem is mind a kettő 6 mm-s. 
Re: radics1 (16727)
válasz erre előzmények 2010.08.15. 15:19:04 (16719
Felhasználói profil
15.97 @ 139
Ha jól értem, turbósnál a magas nyomás visszatartja a szelepet záráskor? Tőkét akkor miért kell cserélni? Nem csak erősebb rugót igényel? 
Re: radics1 (16713)
válasz erre előzmények 2010.08.15. 15:14:00 (16717
Felhasználói profil
15.97 @ 139
Astra Gsi-nél (1-2-1)szelepcsere volt ilyen esetben. Itt volt valami gond? 
Re: gizi525ix (16716)
válasz erre előzmények 2010.08.02. 05:20:51 (16610
Felhasználói profil
15.97 @ 139
-Mikorra várható, hogy kész lesz?
-Azt nem tudom, biztos van...addig marad a tapasztalat,gyakorlat.
Nekem nem volt jó a kipuf 270 fokosnak a 110 center, mert 8000rpm, már sok volt neki. A szívónak viszont jót tett a 95-s center. Elvileg most mind a kettő ott van.Érdemes lesz megint mérni. Széles vigyor  
Re: voszi (16608)
válasz erre előzmények 2010.07.30. 20:53:58 (16600
Felhasználói profil
15.97 @ 139
Valószínűleg 0 ról van megadva a tengely méret.
Kimértem a tengelyeket délután. Eléggé meglepett, hogy a kipuf ilyen nagy, (ez nx2000-s tengelye)
A szívóm gyári és a nyitása is ott volt kb pontosan a gyári (240) adatot mértem 0-ról. Ezek szerint onnan határozza meg a fokot.

Szívó: 243fok 18/45   center:103      
kipuf:  270fok 50/40   center: 95
overlap: 58
Szabi: Érdemes elmenni 110 center irányába? Összezavarodott  
Re: radics1 (16569)
válasz erre előzmények 2010.07.29. 20:12:12 (16574
Felhasználói profil
15.97 @ 139
az igaz,hogy pontatlanabb Szemforgató  
Re: NISSAN (16573)
válasz erre előzmények 2010.07.29. 20:10:27 (16573
Felhasználói profil
15.97 @ 139
ez szerintem mindegy is, ha a centert állítod 
Re: radics1 (16569)
válasz erre előzmények 2010.07.29. 19:55:30 (16571
Felhasználói profil
15.97 @ 139
nekem címezted? "szívó" 
Re: radics1 (16568)
válasz erre előzmények 2010.07.29. 19:54:33 (16570
Felhasználói profil
15.97 @ 139
nincs adat 
Re: radics1 (16569)
válasz erre előzmények 2010.07.29. 19:40:44 (16567
Felhasználói profil
15.97 @ 139
maga a tengely 
Re: radics1 (16566)
válasz erre előzmények 2010.07.29. 19:36:07 (16565
Felhasználói profil
15.97 @ 139
Az enyém elvileg a szívó: 102  a kip.:111 ,de ezért is szeretném kimérni, hogy mennyi is az annyi! De csak 240 fokosak a tengelyek! 27 overlap de ezek csak papíron! 
Re: radics1 (16563)
válasz erre előzmények 2010.07.29. 19:27:11 (16559
Felhasználói profil
15.97 @ 139
110 fok, általános centernek tűnik. 
Re: NISSAN (16558)
válasz erre előzmények 2010.07.29. 19:24:26 (16558
Felhasználói profil
15.97 @ 139
SR16VE N1
Intake cam
Low Intake Duration: 220
Low Intake Lift: 8.4
Low Intake Center Angle: 110

Low Lobe Center Angle: 116
Low Overlap: 0

High Intake Duration: 288
High Intake Lift: 12.0
High Intake Center Angle: 104

Exhaust cam
Low Exhaust Duration: 244
Low Exhaust Lift: 7.95
Low Exhaust Center Angle:122

High Exhaust Duration: 288
High Exhaust Lift: 11.9
High Exhaust Center Angle:110  
Re: radics1 (16555)
válasz erre előzmények 2010.07.29. 19:22:01 (16557
Felhasználói profil
15.97 @ 139
Ha ez segít...... Széles vigyor Széles vigyor Széles vigyor
Hétvégén akarom az enyémet is kimérni, hogy pontosan mikor nyit és zár.
Úgy tervezem, hogy készítek egy lemez tárcsát (befokolva 360 fok) a főtengely ékszíjtárcsára felrögzítem, majd indikátor órát ráhelyezem a szeleprugó tányérra. Szerintem így elég pontosan belehet lőni a kívánt értékre. Cartman  
Re: Demó (16554)
válasz erre előzmények 2010.07.29. 18:59:06 (16552
Felhasználói profil
15.97 @ 139
Csak érdekesség...sr16ve n1 (változó vezérlésű 196 Le) alapból 0 fok max nyitáson 74 fok az overlap. Mosolyog  
Re: radics1 (16549)
válasz erre előzmények 2010.07.29. 18:27:43 (16547
Felhasználói profil
15.97 @ 139
Vagyis 110 felülről! Széles vigyor  
Re: szabyk RST (16546)
válasz erre előzmények 2010.07.29. 17:46:51 (16540
Felhasználói profil
15.97 @ 139
c20xe adatokat megtudnád adni? Köszi. Mosolyog  
Re: Demó (16539)
válasz erre előzmények 2010.07.29. 14:10:48 (16528
Felhasználói profil
15.97 @ 139
Az alább irtad az 1mm-t és a 0.3-t. Felső holtponton. Ezek a szögek alapján a kipufodnak jobban ki kellene nyitva lennie mint a szívónak. 8 fokkal jobban nyitva van a kipuf, adat szerint. Emiatt is lehet az a 7 fok eltérés teljesitményben? Pontosabb ha fokra be tudnád állítani. 
Re: Demó (16524)
válasz erre előzmények 2010.07.29. 12:34:39 (16522
Felhasználói profil
15.97 @ 139
Van esetleg valami hivatalos adatod, hogy kb hol, hány foknál kell lennie a max. nyitásnak?  
Re: Demó (16521)
válasz erre előzmények 2010.07.29. 12:14:38 (16519
Felhasználói profil
15.97 @ 139
Ezeket nem fokokra kell állítani? Nincs ezeknek véletlenül gyári értéke? Az 1mm hány fok körülbelül? 
Re: Demó (16517)
válasz erre előzmények 2010.07.29. 06:12:32 (16510
Felhasználói profil
15.97 @ 139
Mi van az OPC-vel? Mosolyog  
Re: voszi (16504)
válasz erre előzmények 2010.07.19. 16:59:02 (16474
Felhasználói profil
15.97 @ 139
Re: Pelyvi (16468)
válasz erre előzmények 2010.07.18. 17:08:43 (16467
Felhasználói profil
15.97 @ 139
Ja bocs, én már a Pelyvi súly adataival számoltam, csak nem akartam a másik topicba nyomni! Mosolyog
Drága mocit azért nem raknám 1.3 tonnába! Széles vigyor   A "külföldis" topicban linkeltem egy szívót 13.37 secceset, az sem könnyű! Cool
 
Re: Zolti (16466)
válasz erre 2010.07.18. 13:55:10 (16465
Felhasználói profil
15.97 @ 139
válasz erre előzmények 2010.06.14. 14:57:10 (16297
Felhasználói profil
15.97 @ 139
Gyártasd le, pár ezres. Mosolyog  
Re: radics1 (16296)
válasz erre előzmények 2010.06.10. 06:03:42 (16275
Felhasználói profil
15.97 @ 139
Alább írtad, hogy sok korom lerakódás volt. Ez is lehet az oka.Tengelykopás...szelep hézag....De szerintem ha majd már forgatni is fogod a motort kitisztulnak a szelepek is jobban, valószínűleg nem lesz vele gond. A hézagokat kell beállítani az fontosabb.   
Re: hori (16271)
válasz erre előzmények 2010.06.09. 05:30:55 (16269
Felhasználói profil
15.97 @ 139
http://racechrono.com/download/?lang=en
RaceChrono for S60 5th edition and 3rd edition fp2   ebben benne van. 
Re: Sanyi00 (16267)
válasz erre előzmények 2010.06.08. 21:27:12 (16261
Felhasználói profil
15.97 @ 139
Tényleg aránylag pontosak. Nekem Tökölön végig 0.003mp különbséggel mért a hivataloshoz képest!
Komolyabb gps vevő nélkül! (nokia E75) 
Re: radics1 (16260)
válasz erre előzmények 2010.06.02. 17:10:54 (16217
Felhasználói profil
15.97 @ 139
(16180) hozzászólaláshoz ment volna! 
Re: NISSAN (16216)
válasz erre 2010.06.02. 17:06:56 (16216
Felhasználói profil
15.97 @ 139
Nekem is gyárilag előírt gyertya van benne (NGK-bkr6ey). Fúl E85-el járok és az ECU van írva gyújtásostól.
Ilyenek a gyertyák! Csak az 1-s és 2-s hengernél néztem meg.


Benzinnel már rég néztem, nem emlékszem pontosan milyen színűek  is voltak.
 
válasz erre előzmények 2010.05.27. 17:02:10 (16105
Felhasználói profil
15.97 @ 139
Újpesten legyártják! 30/2995129
 
Re: Bandi (16104)
válasz erre előzmények 2010.05.26. 20:40:30 (16097
Felhasználói profil
15.97 @ 139
Pedig a katalógusában találtam.... nekem például +1 rossz szonda van beletekerve. Mosolyog  
Re: Bandi (16095)
válasz erre előzmények 2010.05.26. 20:16:21 (16093
Felhasználói profil
15.97 @ 139
www.fabory,hu 
Re: Bandi (16092)
válasz erre előzmények 2010.05.26. 07:49:45 (16086
Felhasználói profil
15.97 @ 139
A dragtimes.com-n reálisabb adatot mutat. Nekem is 20 lóval mutat kevesebbet mint a dragracinges kalkulator. 
Re: Lizard21 (16084)
válasz erre előzmények 2010.05.10. 20:01:32 (15885
Felhasználói profil
15.97 @ 139
A csiga aprított fel valamit, mert minden henger kapott! Szemforgató A csiga után ha levált volna valami, akkor valószínű hogy csak egy henger nyelte volna el! Lehet hogy a coolerből való, ha volt légszűrő! 
Re: Bkori (15880)
válasz erre előzmények 2010.05.10. 10:53:14 (15879
Felhasználói profil
15.97 @ 139
Igy viszont egyĂ©rtelmű! Mosolyog  
Re: LacUS (15878)
válasz erre előzmények 2010.05.10. 09:27:03 (15877
Felhasználói profil
15.97 @ 139
Jah,csak annyit ment a pumpa! Azonban ha igy felmegy a nyomás akkor a visszatĂ©rĹ‘n kicsi a keresztmetszet!? Igy nem csoda ha kiakad! 
Re: LacUS (15876)
válasz erre előzmények 2010.05.10. 08:18:41 (15875
Felhasználói profil
15.97 @ 139
Szerintem az AC van kikopva. A nyomásgomba beáll egy szintre ha egyenletes a nyomás, nem?
E85-el járok én is már egy ideje,de eddig nem volt gond vele.

 
Re: LacUS (15873)

összesen 467 bejegyzés
1  2  3  4  5  [...]   Következő  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!