timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2008.04.15. 15:45:37 (1109
Felhasználói profil
16.10 @ 139
Já-já, az eleje kicsit nehezen indult, de annál jobb lett a vége, Unseen amikr rbelemelegedett olyan 2:31 körüli időket futott, nekem talán összejött egy-két 2:33-as, de majd még pontosan le kell ezt méricskélni a kamerás felvétel alapján. Mindenesetre egy Integrát sikerült eléggé megkergetni Széles vigyor

Eléggé sokan voltak kinn, és nem teljesne értettük az új rendszer előnyeit sem, de minden jó ha a vége jó alapon egy nagyon jó nyílt nap volt, nekünk meg főleg, mert a slickekkel (félslickekkel) teljesen más érzés. Mosolyog  
Re: (1087)
válasz erre 2008.04.15. 10:38:25 (1100
Nálam 18" utcai vs. 17 slick ~150LE és 1320kg, de azért csak 1mp a javulás, mert a fékeim nem engedtek többet. A slick-kel jóval rövidebb féktávokat lehet venni. Nálam ez a leglátványosabban a célegyenes végi kanyar előtt látszott meg. Az utcaival 160-165-ről kellett fékeznem, hogy meglegyen a kanyar és ne csússzak meg, most 175-180-ról tudtam fékezni és a gumik még bőven bírták volna, de a fék egyszerűen elmelegedett és elfogyott. A kanyarsebesség nőtt meg jelentősen, de azt meg még tanulni és szokni kell. 
Re: (1087)
válasz erre 2008.04.15. 08:54:12 (1091
Felhasználói profil
14.25 @ 173
A slickkel csak ennyit lehet nyerni?? vagy ez nem utcai gumival összehasonlításban gondoltad? 
Re: (1087)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2008.04.14. 23:40:38 (1087
Volt egy Maserati, is az imprik javát a DSpoweres-ek adták (hangorkánban mindenképpen), volt egy osztrák S2000 aki rendszeresen 3 körre ment ki, majd bejött Mosolyog . A nap végén kijött 2 pálya bömös is valami elképesztően jó hanggal, sajnos időt nem néztünk mert épp a kerékcserékkel voltunk elfoglalva. A nap fénypontja a Toyota Klub 4x4-s Hiace kisbusza volt. Végül is szépen terelgették a járművet, és igazi F1 stílusban a hátsó sikánban a kanyart levágva mentek (igaz, akkor egy kisebb dugó alakult ki ott). Volt valami őrült csapat is akik egy V10-s Touareg-el (is)próbálkoztak, majd 2 kör után közölték a starterekkel ez az autó nem ide való Széles vigyor
A szervezés a ring átépítése miatt botrányos volt, az alsó parkolóból (ahol a WC-k vannak) volt a rajtoltatás. Ergo a célegyenes végi visszafordító közepe után volt a ki és bejárat egy bójasorral leválasztva, a belső íven. Mit ne mondjak... szánalmas, és egyben szar is, mert így gyakorlatilag nem volt levezető kör. Leon bőven a nyitás előtt ott volt, de baromi lassú volt a regisztráció és csak valamikor 10.30 körül sikerült elindulni az első etapnak, de erről majd ő bővebben mesél.

A slick-ek nagyon jók voltak bő 1mp-et javult a köridő, de a fékemről így még jobban kiderült, hogy semmit sem érnek, az újak meg még mindíg sehol. Mindettől függetlenül most is jó volt a móka, volt sok érdekes és látványos vas. Mosolyog  
Re: (1080)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!