timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2008.04.16. 18:09:06 (1159
Felhasználói profil
14.51 @ 155
Ha valaki, hát én tényleg nem értek az autókhoz, de azért kaptam fel én is a fejem, mert a .86-osra írtak eddig max. 370 lovat, de általában kétségkívül 350 körül saccolják ennek a csigának a végét.
A kételkedéshez viszont végképp senki vagyok, szóval tényleg csak gratula, ha kijött belőle az a 400+ ló, mert sok egyéb mod van ott még. Ráadásul egy 9.3-ból... Na ez a meglepi; szimpatikus darab. 
Re: (1140)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
 ave
válasz erre előzmények 2008.04.16. 10:01:06 (1140
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Na persze. Mosolyog
350lovat irnak max.   flow kapacitasra, de ezt kihozni belole azert nem olyan egyszeru.

Persze en nem ertek hozza, ezt azert leszogeznem. 
Re: (1138)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!