timeslip logo
beállítások
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

beállítások


autotuner networkcarstyling.hutimeslip.huautohifi.hu
 Mitsubishi EVO VIII (2.3 stroker)
2005. március 16.
    
Keresek neki egy virtuális ellenfelet.
Alapként felhasználom a futamtervezőben.


diagram
Tömeg
kg
reset
Időtartam
Célvonal (és Y skála)
Rollout

mp 0- 0.5- 1.0- 1.5- 2.0- 2.5- 3.0- 3.5- 4.0- 4.5- 5.0- 5.5- 6.0- 6.5- 7.0- 7.5- 8.0- 8.5- 9.0-végéig
 Korrekció%


Komment: Egy újabb komoly autó készült el, ráadásul egy új márka tört be a 7 másodpercesek táborába.
Ráadásul nem éppen tökéletes a megindulás. Kicsit ugyan befulladt 1 mp után, de szerencsére volt ereje innen is még közel 1 g-ig visszatornászni a gyorsulást. A sasszeműek talán még azt is láthatják a videón, hogy az első kerekek mintha hamarabb kezdenének elpörögni, mint a hátsók. Ebből kiindulva próbálkoztunk más hajtáslánc beállítással is, de a többi probólkozás mindig elég durva befulladáshoz vezetett. A rajtprogramon is lehet majd még finomítani, szerintem lesz ez még jobb is, pedig már most is ütős. :)
Az autó egyébként növelt löketű, 2.3 literes hengerürtartalommal rendelkezik, de szinte minden fontos alkatrész minőségi cserére került, és azért egy EVO esetén ez elég nagy szó.
fotó 1  _2_  _3_

videók a járműről




                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!



Hirdetések