timeslip logo
beállítások
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

beállítások


autotuner networkcarstyling.hutimeslip.huautohifi.hu
 BMW E30 345i
2005. szeptember 23.
    
Keresek neki egy virtuális ellenfelet.
Alapként felhasználom a futamtervezőben.


diagram
Tömeg
kg
reset
Időtartam
Célvonal (és Y skála)
Rollout

mp 0- 0.5- 1.0- 1.5- 2.0- 2.5- 3.0- 3.5- 4.0- 4.5- 5.0- 5.5- 6.0- 6.5- 7.0- 7.5- 8.0- 8.5- 9.0-végéig
 Korrekció%


Komment: Egy újabb E30-as turbós BMW. Ugyanaz a lökettérfogat, mint az E30 M3 turbo esetében. És ugyanolyan gyors, sőt, kicsit gyorsabb is, főleg a kisebb tömegének köszönhetően.
A motor ez esetben is egy igazi ritkaság, a BMW E23 745i turbófeltöltős 3.5 literes motorja hajtja, gyárilag 250 lóerő körüli teljesítménnyel. De a méréskor pont a duplája volt a töltőnyomás, mint amit a BMW elképzelt a nyolcvanas évek elején.

Pár nappal a műszeres mérés után görgőspadon is volt az autó, ott a főtengelyen leadott teljesítmény 324 lóerő lett, a legnagyobb nyomaték 530 Nm.
fotó 1  _2_




                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!



Hirdetések