timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


 Lancia Delta HF Integrale (DCS)
2005. október 31.
    
Keresek neki egy virtuális ellenfelet.
Alapként felhasználom a futamtervezőben.
Ennek a járműnek egy másik mérését választom

diagram
Tömeg
kg
reset
Időtartam
Célvonal (és Y skála)
Rollout

mp 0- 0.5- 1.0- 1.5- 2.0- 2.5- 3.0- 3.5- 4.0- 4.5- 5.0- 5.5- 6.0- 6.5- 7.0- 7.5- 8.0- 8.5- 9.0-végéig
 Korrekció%


Komment: Egy várva várt mérés, sajnos csak félsiker. Az első kisérlet 1.5 bar töltőnyomással, nitró nélkül(!) ugyan szépen sikerült, -ez látható itt-, de a második kisréletnél a nitrórendszer aktivizálása után valami apró alkatrész beadta a kulcsot, így teljesen nem mutathatta ki foga fehérjét az autó.
De így is igen szépet teljesített. Mégegyszer kihangsúlyozom, hogy ez az eredmény nitró nélkül, 1.5 bar töltőnyomással született.

Ellentétben a legtöbb összkerékhajtású autóval a hajtás kimélése céljából ez a Delta csúsztatott kuplunggal indul. Ha figyelembe vesszük milyen hosszú az egyes, ez logikus megoldásnak tűnik.
A váltások után van némi turbólyuk, de igazából nem vészes és valószínüleg nitróval mégkevésbé.
Na majd meglátjuk, ha újramérjük. :)
fotó 1  _2_

Az autó adatlapja a carstyling.hu-n




                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!