timeslip logo
beállítások
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

beállítások


autotuner networkcarstyling.hutimeslip.huautohifi.hu
 Seat Leon 1.8T 4x4 (GT28RS)
Tököl, 2007. április 08.
    
Keresek neki egy virtuális ellenfelet.
Alapként felhasználom a futamtervezőben.


diagram
Tömeg
kg
reset
Időtartam
Célvonal (és Y skála)
Rollout

mp 0- 0.5- 1.0- 1.5- 2.0- 2.5- 3.0- 3.5- 4.0- 4.5- 5.0- 5.5- 6.0- 6.5- 7.0- 7.5- 8.0- 8.5- 9.0-végéig
 Korrekció%


Komment: Messze nem gyári az autó, a tulaj nickje is mutatja, egy Garrett GT28RS turbó hajtja, nem gyengén.
Az iddig mért 1.8T-k között a legerősebb és a leggyorsabb is.
Persze a Haldex kuplungos összkerékhajtással nem tud akkorát rajtolni, mint az Audik, de azért szépet ránt egyesben is, mint látható a csúcs gyorsulás elérésekor a maximális teljesítményt leadta, ennél többet a nagyobb fokozatokban sem tudott letenni az pályára. Természetesen a csúcs elérése után vissza is esett a gyorsulás, szóval kicsit hosszabb az egyes, mint amit a motorerő képes megtámogatni.
Kettesben elég nagy turbólyuk látszik, talán túl hamar váltott. A további fokozatokban is látszik, hogy épen fel a nyomás, de az már nem tűnik olyan komoly problémának.
fotó 1  _2_  _3_

Az autó adatlapja a carstyling.hu-n




                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!



Hirdetések