timeslip logo
beállítások
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

beállítások


autotuner networkcarstyling.hutimeslip.huautohifi.hu
 VW Golf TDI nitro (PL)
Taszár, 2007. május 01.
    
Keresek neki egy virtuális ellenfelet.
Alapként felhasználom a futamtervezőben.


diagram
Tömeg
kg
reset
Időtartam
Célvonal (és Y skála)
Rollout

mp 0- 0.5- 1.0- 1.5- 2.0- 2.5- 3.0- 3.5- 4.0- 4.5- 5.0- 5.5- 6.0- 6.5- 7.0- 7.5- 8.0- 8.5- 9.0-végéig
 Korrekció%


Komment: Meglepetésként érkezett Taszárra Lengyelország leggyorsabb dízel autója, és ahogy kell be is söpörte a kategóriagyőzelmet.
Az összkerékhajtásnak köszönhetően igen szépet rajtol, az extra teljesítményről pedig nitrórendszer gondoskodik. Ezt a futamát mértük, de ennél ment jobbat is, az elődöntőben 11.98 @ 179 sikerült, míg egy másik futamban 181.4 km/h-s sebességet is elért.
Ami nekem különösen tetszett, hogy az itthon látható gyors dízelekhez képes elhanyagolható mennyiségű kormot nyomott a levegőbe, erről majd a készülő videón is meg lehet győződni.
fotó 1  _2_

válasz erre előzmények 2007.11.06. 00:15:13 (697
Felhasználói profil
11.53 @ 188
Oké! Én meg elmentem aludni. 
Re: (696)

válasz erre előzmények 2007.11.06. 00:07:56 (696
Felhasználói profil
12.56 @ 175
Oké, mert már kezd sürgős lenni. Megtaláltam az utodját, és csak a helyet foglalja. Majd kereslek én is a 7en, aztán megdumáljuk. 
Re: (695)

válasz erre előzmények 2007.11.06. 00:05:30 (695
Felhasználói profil
11.53 @ 188
Valamikor megnézném csak nemtudom mikor lessz időm.majd felhívlak. 
Re: (693)

válasz erre előzmények 2007.11.06. 00:02:20 (694
Felhasználói profil
11.53 @ 188
Az az 1-es még jobban szét van vágva mint az enyém és még az elemek is üvegszálasak rajta a lupon pedig minden lemez. Szerintem lehet a 2 autó között 200kg suly külömbség. 
Re: (692)

válasz erre előzmények 2007.11.05. 23:55:14 (693
Felhasználói profil
12.56 @ 175
A lengyel golf1-re gondol! Taszáron ment 1x, Ave is mérte!

(más: Érdekel még a kasztnim? Úgy néz ki viheted ha még aktuális!) 
Re: (691)

válasz erre előzmények 2007.11.05. 23:55:07 (692
Felhasználói profil
12.13 @ 183
bocs én sem vagyok képben, Golf 1 természetesen 
Re: (691)

válasz erre előzmények 2007.11.05. 23:49:33 (691
Felhasználói profil
11.53 @ 188
Na akkor én nem vagyok képbe! Mien összkerekes golf 2-röl irsz ami 1.9-es? 
Re: (690)

válasz erre előzmények 2007.11.05. 23:44:57 (690
Felhasználói profil
12.13 @ 183
Hogy totál érthető legyek:
Van egy Golf II kaszni üresen mint alap és van egy Lupo kaszni üresen mint alap, ezek között nincs 220 kg különbség szerintem max talán 50 de azt sem tudnám megmondani melyik javára.
A két versenyautóba kb azonos dolgok vannak, 4 kerékhajtás és 1.9 motor nem ? Ezek között se lehet nagy különbség.
Nos én nem láttam belülről egyik autót sem hogy mennyire van könnyítve , ebben ave talán többet tud nyilatkozni. 
Re: (689)

válasz erre előzmények 2007.11.05. 23:39:04 (689
Felhasználói profil
12.13 @ 183
De én a kb azonos indulási alapot tekintem, ha lett volna 1.9 TDi Golf II azonos felszereltséggel mint a Lupo akkor az sem 850 kg lenne, így érthető a teóriám ? 
Re: (687)

válasz erre előzmények 2007.11.05. 23:37:02 (688
Felhasználói profil
11.53 @ 188
Egy gyári syncro golf 2 1000kg fölött van ezért valószinü ha a lupóba bepakolod a golf négy 4motion hajtást nem 830kg lessz az autó. 
Re: (686)




                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!



Hirdetések