timeslip logo
beállítások
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

beállítások


autotuner networkcarstyling.hutimeslip.huautohifi.hu
 Peugeot 405 2.0 16V (Capa)
2007. május 31.
    
Keresek neki egy virtuális ellenfelet.
Alapként felhasználom a futamtervezőben.
Ennek a járműnek egy másik mérését választom

diagram
Tömeg
kg
reset
Időtartam
Célvonal (és Y skála)
Rollout

mp 0- 0.5- 1.0- 1.5- 2.0- 2.5- 3.0- 3.5- 4.0- 4.5- 5.0- 5.5- 6.0- 6.5- 7.0- 7.5- 8.0- 8.5- 9.0-végéig
 Korrekció%


Komment: A tavalyi mérés óta a hengerfejtuningnak köszönhetően erősödött egy picit, szépen javultak is a mutatók.
A rajt jellege megmaradt, de kicsit most jobban megtapadt. Igaz nem ugyanott mértünk, ez a különbség főleg a pályák különbségéből jöhet.
fotó 1  _2_

válasz erre előzmények 2007.06.12. 22:09:15 (350
Felhasználói profil
16.10 @ 139
Ok, köszönöm!  
Re: (348)

 ave
válasz erre előzmények 2007.06.12. 16:24:08 (348
Felhasználói profil
12.88 @ 175
A valtasi csucsokat nem kell nezni sosem, az a lendkerekben tarolt energia hirtelen raszabaditasa a hajtasra, nagyon rovid ideig tart. 
Re: (345)

válasz erre előzmények 2007.06.12. 15:45:20 (347
Felhasználói profil
14.51 @ 155
Szerintem 120 az a 160... 
Re: (345)

válasz erre 2007.06.12. 15:11:14 (345
Felhasználói profil
16.10 @ 139
Öööö...valamit lehet, hogy megint én nézek rosszul, de hogyan lehet a teljestmény görbe csúcsa 160-170le között?  




                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!



Hirdetések