timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


 Fiat Punto 1.2 8v (Garga)
2007. július 12.
    
Keresek neki egy virtuális ellenfelet.
Alapként felhasználom a futamtervezőben.


diagram
Tömeg
kg
reset
Időtartam
Célvonal (és Y skála)
Rollout

mp 0- 0.5- 1.0- 1.5- 2.0- 2.5- 3.0- 3.5- 4.0- 4.5- 5.0- 5.5- 6.0- 6.5- 7.0- 7.5- 8.0- 8.5- 9.0-végéig
 Korrekció%


Komment: Az alapmotor, apróbb módosításokkal. Sajnos a negyed mérföld nem fért bele a 19 másodpercbe, ezért nem látszik, de megmértük, rollout nélkül
20.14 @ 108 km/h jött ki.
Az erő hiánya már egyesben is megmutatkozik, nem nagyon akart elkaparni, a teljesítménygörbe már majdnem ugyanazt mutatja, mint a következő fokozatban. A különbség a motor tehetetlenségéből adódik, mivel egyesben jóval gyorsabban kell a fordulatszámnak növekednie -nagyobb a gyorsulás- így nagyobb teljesítmény veszik el, mint a további fokozatokban.
fotó 1

Az autó adatlapja a carstyling.hu-n

 ESI
válasz erre előzmények 2007.08.06. 16:03:14 (501
Felhasználói profil
14.84 @ 149
Ezzel egybevág Yasec mondása is: Szép az, ami gyorssá tesz  
Re: (500)

válasz erre 2007.08.06. 12:01:22 (500
Felhasználói profil
13.76 @ 169
"Az a baj, hogy az autók csúnyák, vagy szépek és lomhák"
....KFT után szabadon  

válasz erre előzmények 2007.08.06. 09:22:24 (499
Felhasználói profil
14.39 @ 154
De a carstyling adatlapon a "teljesítmény: kb 80 le" elég érdekes a kerékre letett 45 lóerő tükrében Jó nagy a hajtáslánci veszteség
Ráadásul a gyári adat 0-100-ra 14,3s. Ezt persze biztos hátráltatja a nagyobb kerék, de a 80 paripának ezt kompenzálnia kéne 
Re: (498)

válasz erre 2007.08.06. 00:16:25 (498
Felhasználói profil
16.36 @ 135
Azért az a 0,5 g nem is olyan rosz.
Amúgy ebbe a kasztniba csináltak még 8 szelepest? 




                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!