timeslip logo
beállítások
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

beállítások


autotuner networkcarstyling.hutimeslip.huautohifi.hu
 Dodge Viper SRT-10 (oioio-1)
Kiskunlacháza, 2008. szeptember 27.
    
Keresek neki egy virtuális ellenfelet.
Alapként felhasználom a futamtervezőben.
Ennek a járműnek egy másik mérését választom

diagram
Tömeg
kg
reset
Időtartam
Célvonal (és Y skála)
Rollout

mp 0- 0.5- 1.0- 1.5- 2.0- 2.5- 3.0- 3.5- 4.0- 4.5- 5.0- 5.5- 6.0- 6.5- 7.0- 7.5- 8.0- 8.5- 9.0-végéig
 Korrekció%


Komment: Végre oioio-1 Viperje is felkerült a gyűjteménybe. :)
8.6 literre növelt V10-es motor, hengerenkénti nitróbefecskendezéssel, 3+1 fokozatú automata váltóval, szóval elég rendesen eltér a gyári konfigtól.
A nap legjobb futamában 10.33-at futott, ez a műszerrel is megmért negyed mérföld 10.63 @ 210 volt. Nem volt problémamentes a futam, a rajt előtt az overdrive bekapcsolva maradt, így jelentősen kisebb nyomaték jutott a kerekekre, mint lehetett volna. 9.5 mp ráadásul megpróbálta a hibát korrigálni, de hát itt már kár volt bármit is csinálni. Nagy veszteséget ez az egész azért nem okozott, a 10.3-as futamhoz képest már 60 lábon majd 1 tizedet elvesztett.
Az is látszik, hogy nincs a teljesítménygörbében gödör, szép egyenletes a vonal.
Az biztos, hogy még sok paci maradt az autóban, a papíron 300 lovas nitrólöket nem igazán hozta a névleges teljesítménynövekedést. 11.0 @ 201 körül ment szívó módban, ehhez kb. 50 lóerővel kell kevesebb teljesítmény, mint az itt látható produkcióhoz.
Mértünk ezen kívül is még egy futamot is, ott sokkal jobban sikerült a rajt, a nap legjobb 60 lábját produkálta, de 100méter körül visszalőtt a nitró, így onnan csak gurul. A légszűrő kicsit megégett ugyan, de szerencsére nem lett nagyobb baj.
Ha sikerül megtalálni a hiányzó pacikat, simán 9 mp-s autóvá léphet elő, a rajttal sok gondja nincsen az biztos. :)
fotó 1  _2_  _3_

videók a járműről

Az autó adatlapja a carstyling.hu-n

válasz erre előzmények 2008.10.02. 00:01:30 (1280
Felhasználói profil
9.46 @ 248
Minirally! 
Re: (1278)

válasz erre előzmények 2008.10.01. 11:00:50 (1278
Felhasználói profil
10.01 @ 219
Na , legalább most már havonta nagyokat haladsz a fejlesztésekben

Jó ez azért.

Csinálhatnál valami fedett aszfaltcsíkot hogy télen se kelljen holtszezonra menni. 
Re: (1276)

válasz erre előzmények 2008.09.30. 18:11:25 (1276
Felhasználói profil
7.01 @ 337
lehet, a viperen volt két 60 lefojtott rendszer, most lesz rajta két 80 nyitott, de sok minden változik majd a következő héten még rajta 
Re: (1275)

válasz erre előzmények 2008.09.30. 16:20:29 (1275
Felhasználói profil
14.21 @ 164
És azt lehet tudni, hol rejtőzött az a 70-100 paci? 
Re: (1272)

válasz erre előzmények 2008.09.30. 15:54:48 (1274
Felhasználói profil
7.01 @ 337
remélem lesz ez még jobb is egy kicsit :.-)))) 
Re: (1273)

válasz erre 2008.09.30. 14:18:26 (1273
Nagy gratula! Ilyen súllyal nagyon komoly eredmény!  

válasz erre 2008.09.30. 14:13:33 (1272
Felhasználói profil
7.01 @ 337
Köszi, de tegnap találtam benne 70-100 pacit még és a nitrót is jó lenne már maxon pörgetni, remélem okt 11.-én sikerül az 1.5 hatvanláb és akkor normális nitró melett nem lehet kérdés a 9 es idő 

válasz erre 2008.09.30. 11:42:52 (1271
gratula!!!!brutalis! 




                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!



Hirdetések