timeslip logo
beállítások
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

beállítások


autotuner networkcarstyling.hutimeslip.huautohifi.hu
 Nissan GT-R
Tököl, 2008. október 25.
    
Keresek neki egy virtuális ellenfelet.
Alapként felhasználom a futamtervezőben.
Ennek a járműnek egy másik mérését választom

diagram
Tömeg
kg
reset
Időtartam
Célvonal (és Y skála)
Rollout

mp 0- 0.5- 1.0- 1.5- 2.0- 2.5- 3.0- 3.5- 4.0- 4.5- 5.0- 5.5- 6.0- 6.5- 7.0- 7.5- 8.0- 8.5- 9.0-végéig
 Korrekció%


Komment: Talán az első példány az országban és már nem gyári. :) Kapott nyitott kipuff rendszert, plusz valami chipet is, de állítólag a töltőnyomás még a gyári szinten van. Az mindenesetre látszik a teljesítménygörbéből, hogy kerekén leadja a főtengelyre megadott katalógusadatot*. Egy kissé meglepő a görbe csökkenő jellege a futam alatt.
Messze nem voltak ideálisak a körülmények, a hatalmas 20" kerekekre szerelt gumik túl sok tapadást nem találtak ebben a hidegben. De így is igazán szép számok születtek.
Végre mértem egy igazi duplakuplungos autót és valóban olyan, mint amit igértek a prospektusok, a váltások szinte észrevehetetlenek, mint egy klasszikus automata váltónál. A váltási pontok kicsivel 2 mp után, 4 mp előtt, 6 mp és 9.5 mp körül.
A hivatalos mérés szerint ez a futam 11.19 @ 201 volt, ehhez igen szép hosszú rollout kellett. Mondjuk ekkora kerekekkel talán nem lehetetlen.

*: Imhol azért két cikk, ahol gyári GT-R-eket méregettek görgőspadon:
http://www.edmunds.com/...
http://www.motortrend.com/...
fotó 1  _2_  _3_

válasz erre előzmények 2008.11.01. 14:03:34 (1633
Felhasználói profil
15.29 @ 143
Gyanítom majd zr1 vs nismo vagy victory specification GTR összehasonlítás már kissé másképpen fest majd 
Re: (1615)

válasz erre 2008.10.31. 12:36:33 (1615
Felhasználói profil
14.21 @ 164
A video végén megmutatják, hogy kell lenyomni (smoke) egy GT R-t.

http://www.youtube.com/watch?v=mC-PQca6FJU 

válasz erre előzmények 2008.10.28. 15:24:48 (1572
OK, köszi. Az értékeken kívül még az is érdekel, milyen lett a 2. mérés.
Meg még 1 régebbi alkalommal mértem G-techkel az autót téligumival, akkor 4000 rajtról is erőből felpörgött az egyesben végig, akkor a G-tech 7.023at mért, úgyhogy mindenképp érdekel, hogy Te mit mértél  
Re: (1571)

 ave
válasz erre előzmények 2008.10.28. 13:57:41 (1571
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Meg egy korabbi meresrol is van 1-2 elmaradasom, de a heten mar kerul fel akkorrol is. 
Re: (1570)

válasz erre előzmények 2008.10.28. 13:07:49 (1570
Mikor várható eredmény a 19i mérésről?
Nem türelmetlenkedek, csak érdekel!
Re: (1567)

válasz erre 2008.10.27. 14:15:15 (1569
Én eddig 2x láttam. Egyszer Impreza STI-t meg e36 M3-t alázott a Váci úton pirosnál, meg most láttam szombat este, kinn volt a Street Legal Driften. 

válasz erre előzmények 2008.10.27. 12:12:19 (1568
Felhasználói profil
15.29 @ 143
A kocsi amúgy emelt nyomáson megy meg mókolt a kipuff is szal nem gyári, de amit lép az kegyetlen...kanyarsebesség meg eszméletlen, módomban volt látni hát csak lestem. 
Re: (1560)

 ave
válasz erre előzmények 2008.10.27. 11:44:24 (1567
Felhasználói profil
12.88 @ 175
 
Re: (1563)

válasz erre előzmények 2008.10.27. 11:31:20 (1566
Felhasználói profil
13.19 @ 167
orrmotor - transaxle duplakuplungos váltó - négykerékhajtás  
Re: (1563)

válasz erre előzmények 2008.10.27. 11:25:10 (1565
hát az a szép, hogy a csoda cikkírók is éppen abból indultak ki, hogy a 11% az lehetetlenség, és ezért mindjárt 507LE-re számolták ki - hiperkonzervatív megközelítéssel - a főtengely teljesítményt. na erre kontrázott rá ez a szivar, hogy tévednek, annak tényleg annyi és ezért a főtengely teljesítmény is tényleg "csak" 480LE. 
Re: (1563)




                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!



Hirdetések