timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


1/8 MÉRFÖLD MÉRÉSEK
Magyarországon főleg az 1/4 mérföldre alkalmas pályák hiánya miatt az 1/8 mérföldes táv terjedt el.
A verseny így nyíltabb, mert a sofőr által elkövetett hibák sokkal jelentősebbek,
mint a hagyományos 1/4 mérföld esetén.

Az adott mérés részletes elemzéséhez kattints a kis grafikonra!
(Az adott jármű korábbi mérései is azon az oldalon keresztül érhetők el.)


Sorrend
Jármű / oldal
  Listázott kategória

összesen 498 jármű
Előző   [...]  11  12  13  14  15  16  17  18  19  [...]   Következő  

  Típus keresés (pl. Honda)
141.

diagram
 9.39 @ 124       0-100:  6.31       80-120:  4.33
Turbo Lada
(1 személlyel)    fotó 1

Rábaring, 2002.09.08.

Nem éppen stabil mérés, ugrálnak a mért adatok rendesen. Ezt a kasztni vibrációja okozza. A Rábaringes mérés szerint ez a futam kb. 9.1 mp.
( vagy 9.085 vagy 9.156 vagy 9.162 )
Hát elég lépősen indul meg a hatalmas slickekkel, és elég egyenletesen adja le a teljesítményét. Kemény!
És állítólag ezen a napon nem volt top állapotban.

142.

diagram
 9.40 @ 137       0-100:  6.13       80-120:  3.16
Ford Focus RS hybrid (Ákos)
(1 személlyel)  

2011.11.04.

Az autó gyárilag egy 1.6-os Focus volt, ami teljesen át lett építve az új RS Focus alapján.

Bővebben itt tudtok olvasni az átalakításról:
Ford Focus RS hybrid

Azóta viszont már volt némi átalakítás az autón. Némileg nagyobb nyomáson dolgozik a turbó és a kipuff is nyitottabb lett.

Egy elég szép futam lett, ugyanis elég jó volt a rajt és a váltások is jó gyorsak. A futam előtt meg lettek melegítve a gumik, ez is hozzá járulhatott a jó rajthoz még utcai gumik mellett is.

143.

diagram
 9.40 @ 131       0-100:  5.95       80-120:  3.71
BMW E36 M3 3.0 (Árpi)
(1 személlyel)  

2011.10.01.

Egy kopp gyári Bmw E36 M3 a 3.0l változatból. Nem mai darab, de még így is bőven hozza a gyári teljesítményt. Szép rajt, gyors váltások és jó hegyes teljesítménygörbe. Érdemes kihúzatni minden fokozatban.

144.

diagram
 9.40 @ 130       0-100:  6.09       80-120:  3.78
Honda Civic VTI (Etelka)
(1 személlyel)    fotó 1     carstyling.hu adatlap

2008.08.16.

A dragracing.hu versenysorozat street (S1) kategóriás menője. Teljesen utcai autó. A Toyo 888 gumikon igen szép rajtot produkált. Nagyon erős is az autó. Az egyes láthatóan nagyon sokáig lett forgatva, de ez esetben ez helyes taktikának tűnik. Bár kettesbe váltás után ott a szokásos nagy rántás, de utána nem gyorsul jobban, mint az egyes végén.
Nagyon gyorsak a váltások is, főleg a legnehezebb, 2->3 sikerült pazarul, alig 0.13 mp-be telt. Ez jobb, mint amit egy Ferrari Enzo robotizált szekvenciális váltója tud. Upsz! :)

145.

diagram
 9.41 @ 133       0-100:  6.32       80-120:  3.79
Plymouth Laser RS turbo (MazleeDSM)
(1 személlyel)    fotó 1

2007.05.31.

Egy négykerékhajtású négyhengeres. ;)
Egyelőre még meglehetősen félkész állapotban.
A rajt pocsék, nagyon durván csúszott a kuplung, igaz egyes végére azért egész szépet húzott, de rengeteg időt veszett. A turbó pedig túl nagynak tűnik a motorhoz, nagyon keskeny a használható fordulatszámtartomány, a váltások után meglehetősen gyengécske a motor.
Látványos, hogy ahogy gyorsul az autó egyre jobban gyorsul. Mókás. :)

146.

diagram
 9.43 @ 142       0-100:  6.19       80-120:  3.04
Mazda RX-7 3rd gen turbo (Liszti)
(1 személlyel)    fotó 1  _2_  _3_

Rábaring, 2004.05.15.

Ez az RX-7 Kicsit erősebb, de a befulladós rajt miatt 1/8 mérföldön rosszabb időt futott, mint a sárga.
A célvonali sebesség viszont meglehetősen impresszív. Csak egy jobb rajt kell és egész ütős a verda.

147.

diagram
 9.48 @ 126       0-100:  6.43       80-120:  4.03
Ferrari 348 GTS
(2 személlyel)    fotó 1  _2_  _3_

Rábaring, 2001.09.23.

Ez sem piskóta! A váltás az első és második fokozat között viszonylag lassan történt, ez elég nehézkes ennél a típusnál. Az 1-es fokozat ott van, ahol mezei autókban a 2. Plusz nehezítés, hogy a váltó nem rúd, hanem bowden vezérlésű.
Sajnos a helytelen kalibráció miatt a teljesítményről nincs adat. A gyári adat (főtengelyen mérve) 300 Le.

148.

diagram
 9.48 @ 125       0-100:  6.16       80-120:  4.31
Lancia Delta HF Integrale EVO II
(1 személlyel)  

2004.08.07.

Némi fejlesztés után újramértük a Totalcarban látott fehér Deltát. Új motorvezérlés, de még mindig gondok vannak a kuplunggal, így a rajt most is "gázos". (Túl kiméletes és emiatt befulladt, amint megtapadt a kuplung) De utána végülis nem szól rosszul. Ugyan még most is gyengül magas fordulaton, de már nem olyan durván, mint a korábbi mérésnél.

149.

diagram
 9.49 @ 126       0-100:  6.30       80-120:  4.29
Honda Civic VTI (Robika)
(1 személlyel)    fotó 1  _2_

2008.10.19.

Ezúttal Toyo R888 gumikon futott, a javulás leginkább ennek köszönhető, 0.6g fölé kúszott a gyorsulás.
Virtuális versenyben 70 km/h-tól nézve 11 másodperc alatt alig 2 méterre tud elhúzni.

150.

diagram
 9.52 @ 127       0-100:  6.34       80-120:  4.17
Opel Astra GSI (Filu)
(1 személlyel)    fotó 1

2004.08.07.

A piros GSI...
Kopottas slick gumikkal nyomta a rajtot, de sajnos ez az Astra is ledifferál, hasonlóan a legtöbb Opelhez. Szóval egykerékhajtású. Emiatt aztán különösen érdekes az egészen kíváló indulás.
Nagyon gyors váltások, kb. 200 ms a 2->3. Szép.

összesen 498 jármű
Előző   [...]  11  12  13  14  15  16  17  18  19  [...]   Következő  




                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!