timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Blog - TDiExtreme - Bulijoe - 2010 09 11 - Kiskunlacháza - OB utolsó forduló PART 1

Az utolsó tesztnap jól sikerült. Sikerült a kocsit stabil teljesítményre bírni. Ezt legjobban a kezdés bizonyítja, mert vízen kezdtünk egy 11 mp-es futammal. Némi tapadást találva 10,7s elég bíztató, és még a végsebességem is megvolt, talán 213-215 km/h. Sajnos Kollár Szabi ( www.kollarchip.hu ) később ért csak ki. Elkezdett folyamatosan száradni és a 4-5 futam már teljesen száraz körülmények között zajlott le. Visszaraktuk a száraz futamokra alkalmas KUMHO gumikat. De a pálya állapota a ragacs nem igazán akart betapadni, mellőle meg egészen egyszerűen nem is tudtunk elindulni rendesen. De javítottunk így is mert 10,4s 221 km/ mostantól az autó legjobbja! A kategóriában az erős nemzetközi csapatok miatt "csak" hatodik helyen kvalifikáltuk magunkat. A döntőkről majd később írok ... nem volt az sem eseménytelen!


Satu Mare - 2010.07.03.-04.

2010.07.10. 11:03 - bulijoe

Megérte elmenni Az utolsó kiskunlacházi versenyen sok volt nagyon a technikai hiba. Három darab féltengely csuklót sikerült tönkretennünk. Egyész versenyen szereltünk csak, és az utolsó időmérő futamon végre sikerült nem rajtban eltörni, és menni egy jobb futamot ( 10,9@200 ). Amikor visszaálltunk fura járása lett a motornak, ami mint utobb kiderült a hátsó motor teljes meghibásodása miatt volt. Még odaálltunk a döntőbe, de a technika végképp megadta akkor ott magát. A hiba röviden : a motor nem tiltott le 6000 fordulaton, és a 6300 körül a szelepet kinyutotta az ellennyomás, és tört szakad minden ( szelep, hidrotőke, dugattyú, blokk, hengerfej... ). Anyagi kár jelentős, de hát mit tudunk tenni, benne van a pakliban. A két motor esetén nem is lehet hallani mi van a motrorral menet közben! :( Satu Mare ugye nemzetközi verseny II. fordulója is és jó hírek voltak a tavalyi versenyről, és a nézők mennyiségét illetően. Megcsináltuk az új motort és beletraktuk a víz-alkohol befecskedezőt is, ami a Piros POLO-ba kezdetektől benne volt. Szombaton hajnalban eliundultunk, kisebb kitérőkkel 7 óra út után megérkeztünk Szatmárnémetibe, a reptérre!Letréleztünk és elkezdtünk futamokat menni. Sokat mentünk, minden futamban változtatunk valamit és el is jutottunk estére 11,4@190-ig, de nem találtuk a hiba okát amiért a kocsi nem folyamatosan nem adott le teljesítményt. Folyamatosan figyeltük a turbo nyomás mérőket ( köszi Racewold.hu ) egy kamera segítségével. Estére megtaláltuk az üzemanyag rendeszer hibáját is. Az első motor Tandem Pumpája nem ment rendesen, mert szétesett. Este a szervezők segítségével próbáltunk meg egy ilyen alkatrészt szerezni. Maximálisan segítőkészek voltak, amit itt köszönön meg nekik! Végül azonban a Skoda Octáviánk szétszedése mellett döntöttünk, és szereltük át a hiányzó alkatrészt a POLO eslő motorjára. Következő futam már 10,67@217 volt ami nekem és szerintem az egész csapatnak katarzis élmény volt. A 402 méter végén akkora élmény volt a 220 km/h mutató órára néznem, és akkora élmény volt HATALMASAT ÜVÖLTENI, hogy nem is volt többet hangom. El sem tudtam a srácoknak mondani mit éreztem! :) Gyorsan a Víz-Alkohol befecskendező bekapcsolása mellett döntöttünk. Legjobb aznapi első 201 méter után így megint a 4 sebességi fokozatban kevésnek bizonyult az üzemanyag. 200 km/h nem tudott gyorsulni és 2 mp biztosan így utaztuk el. Így mentünk azért a jó 201 méternek köszönhetően egy 10,5@200-et. Kezd egyre jobbnak tünni a kocsi, és egyre jobbak az eredmények. Rajtban is tudtunk javulni, habár még mindíg egy 2,3 bar nyomásra túlfújt konfiggal megyünk a féltengelytörést megelőzve 1,5 60 lábat! A versenyen a legjobb három 60 láb a POLO-é volt! És ez mindenképpen bíztató eredmény. Következő versenyre igyekszünk stabilizálni a Üzemanyag rendszert, és jobban beállítani a teljesítményt. Megközelíthetjük akár az alacsony 10 mp-es határt is mert a kocsi stabil menet közben és jól bírja a nagy sebességet is! Következő vereny : Kiskunlacháza, OB , DragRacing - 2010.07.17 Üdv, Joe


Teszt Kunmadarason…

 Elöször is hagy köszünjem meg a Csapat nevében a meghívást a Kunmadarasi versenyre. Hatalmas buli volt, vettünk Dragster dugattyút és hajtókart láttunk profi csapatot együtt dologzni 2 méter távolságból, és 5,5 mp 400 km/h órával száguldó versenyautót EB-n Magyarországon.

Érdemes volt megnézni, látni és részt venni benne.

Ide két autóval indultunk le, vittük az Öreg és a Bimoto Polo-t is. Az elöbbi a régi múlt, amikor torte ezen a pályán a tapadás miatt a féltengeseket, monhatjuk teszt formában. A Bimoto-t meg nem kell magyarázzam miért. Kell neki nagyon a kilometer és a versenyfutam.

A Fehérrel kezdtünk, de nem jó sikerült mert a váltó egyik 3 Ft-os alkatrésze sajnos nem bírta a váltást. Nem egy időben van a váltás és egy alkaltrész ami műanyagból van könnyen elgörböl. Ezután nem tudtunk váltani. Maga a hiba lassabb váltással megoldató lett volna, de sajnos a FIA felügyelete nem engedte többet menni a kocsit. Jó sok idő elteltével, nap végére kiderült a mintás versenygumitól féltették a kezelt péylát, nem akarták kockáztatni a minőséget. Sajnáljuk így a Bimoto semmit nem tudott profitálni a versenyen való részvételen!

A Öreg polo meg csak szórta a 11 mp-es időket Brekivel egy párban. Sajnos nem igazán nézték az emeberek a futamjainkat, és a tapadás megtalálása is egy következő futamban jot volna igazán össze. De mindenképpen jó volt itt is két kerékre állítani a jól bevált Öreg Polo-t, ő nem hagy cserben soha! J

Következő verseny Kunmadaras, 2010-05-30. Várunk ott mindenkit szeretettel.

Mind a két autóval és az Öreg volánjánál már új soförrel!

JOE

www.TDiExtreme.com


Túl a szezonnyitón ….

 Háátttt… nem lettünk kész az új projectel. Ezért a Csapat 2-3 nap alatt a teljesen szétszedett 2009 Piros polo-t rakta össze a versenyre. 422 rajtszámmal neveztünk a AP4-es kategóriába …

Mehettünk volna a AP3-ba is, de úgy gondolom az eddig futott időeredmények alapján nem let volna korrekt a kategória többi részvevőjével szemben.

Az auto délután folyamatosan tudta a 11,0 mp időket. Stabilan egy kisebb kisérletezéssel telt az idő a döntőkig.

Super Final résztvevőként F1 Pistitől sajnos rögtön kikaptunk, és kiestünk! L

A kategória négy közé és döntőbe jutásáért pedig nem volt ellenfelünk. F1 Pisti várt rank a döntőben. Esélytelenek nyugalmával és a Super Final-ban vesztett futam tudatában álltunk a rajthoz. Pisti 1000 LE audija most váltóhiba miatt nem tudott rendesen elrajtolni és a 16 mp futamunkkal megnyertük a kategóriát. Több mint szerencsénk volt, mert az üzemanyag rendszer hibája miatt nem tudtunk mi sem jobbat menni!

JOE

www.TDiExtreme.com


Készülődés a szezonnyitóra ….

 Későn kezdve az évadot, elkezdtük mi is felkészíteni a POLO-t a 2010 évadra! A Csapat a 2009 –es évet kiértékelve arra következtetésre jutott, hogy elérhető lehet egy 9 mp 402 m futam ebben az évben. Elkezdtük a szügséges átalakításokat Januárban.

Sajnos megredelt alkatrészek nem mindegyike érkezett meg, lehet a tavalyi teljesítményt is csak szerencsés esetben tudjuk produkálni.

Elkezdtünk egy átalakítást a hátsó futűvön, a váltó még darabokban, turbo felszerelésre vár, de nincsen még meg a motor sem.

Szóval ha egyáltalán ott akarunk lenni a POLO-val, akkor a Csapatnak nagyon sok munkát és időt kell rászentelnie a következő héten, hogy legalább menni tudjuk a versenyen.

Mindent megtesznek ami tőlük telik!

Addig is pár fotó az új színnel megjelenő POLO-ról!

Sárvédő

Kívánunk mindenkinek egy nagy kalappal a következő 2010 verseny szezonra!

JOE

www.TDiExtreme.com


Kellemes Ünnepeket kívánunk

2009.12.24. 14:21 - bulijoe

 Csillagszóró szórja fényét,
Kíván melegséget, békét.
Angyalka száll házatok felett, hogy hozzon egy üzenetet;
Békés, Boldog Karácsonyt
Kívánok, Nektek.


KOE két második és OB I. helyezés

 Amilyen jól alakult a KOE annyira rossz volt az utolsó verseny. De kezdjünk a KOE versenysorozat Kiskunlacházi versenyével ami a KOE East nevet viselte és itt elöször Diesel kategóriával bővült a sorozat kiírása.

A KOE egyben Dragracing és OB sorozat rész is volt. Tehát nyugottan mondhatom volt tétje az itt megszerzett pontoknak és a győzelmeknek. A kvalifikácón 10,838 volt talán a legjobb eredmény amit el tudtunk érni. Sajnos a leömlő feljlesztése nem hozta meg a kívánat hatást, sőt. Vasárnap hajnalra a Csapat új turbo-t rakott fel, ha menjünk maximum powerrel.

Bevált, a kocsi folyamatosan 11s alatt tudott teljesíteni üzembiztosan. A AP6 kvalifikációját meg is tudtuk így nyerni. Sajnos TDiTomi autója nem tudott most rajthoz állnim ezért a pontversenyben elfoglalt helyét sem tudta megtartani. Végigmentünk a döntőben és Ponya Ellen mentünk egy 10,82s időt ami új idő csúcsnak is számatott nekünk és a kategóriánknak is. Az érdekesebb talán a 195 km/h állandónak mondható végsebbesség megnövekedése 210 km/h-ra. Időben nem jelentkezett ez a javulás,de a N2O ( nitro ) jótékonyan megtette a hatását. J

Szentesi Pisti és a Kohári Zoli tanácsára megváltoztattuk a Super Final-ra a beállításokat a nitroval kapcsolatban. Már nem csak 3-4 hanem 1-2-3-4 fokozatban is volt nitro.

Az OB Super Finaljában volt egy – és nem túlzok ha azt mondom – az év számomra legizgalmasabb futama. A futamot Killer Bee és a Red Rocket Ellen mentük. Gyujtás problémák miatt nem volt 100 % a Honda, de így tudtunk menni egy szoros futamot vele. Az év közbeni vitáktól ami a mi beszélgetéseinket jellemezte mégis azt gondolom jelen pillanatban V. Sanyi a Magyar Drag sport meghatározó alakja és bajnoka 2009 ben. Mentünk ellene egy új csúcsot 10,419@213 J

Sajnos mi kikaptunk és 3.helyzést értük így el az összetett OB super Finaléban.

A KOE Super Final nem 8-as hanem 16-os táblát használ. Mentünk itt minden kocsival. Porsche Techart és Sanyi LOW-011 Turbo-ás Hondájával, nom meg Jeff ( dragraning.ro ).

A legutolsó Jeff Ellen az év futama volt a Csapat részéről. Új csúcsot sikerült itt is villantani : 10,3@213 J . Azt gondoljuk egyenlőre ez méltó a KOE és a DragRacing rendezvényeihez ami a Magyar Drag Sport hírnevének öregbítésére vonatkozik.

Így döntőbe jutottunk, ahol sajnos motor hiba miatt verseny nélkül veszetettünk. Így lettünk 2.dikak a KOE Super Final-jában is!

Az utolsó versenyen sajnos több műszaki hiba és óvás is hátráltatta a versenyzésünket. Nem sikerül időben javítanunk és az OB I. helyét megnyertük a kategóriában. Az összetett értékelésben pedig 4. helyzettek lettünk.

GRATULÁLUNK minden helyzettnek és kívánunk nekik további sikereket a jövőjüket illetően.

JOE


A Pokol a Ringen!

 

El voltam tünve nem kicsit. Nagyon sok volt mostanában az esemény. Kezdve onnan, hogy Hungaroring Augusztus 20, míg el nem jutottunk a KOE versenyig szeptember 06-án.

Haladjunk sorban, Hungaroring. A polo elég jó ahhoz hogy 201 méteren komoly ellenfele legyen szinte bármely autónak aki elindul ott ( sajnos itt nem teljes a mezőny általában ) . Jogosan készültünk egy jó eredmény elérésére, ami az elöző Hungaroringgel megegyező lehet.

Mondjuk nem így lett. Délelött volt minden amire számítottunk. Könnyedén mentünk 7,0s időket 35 fokban. A kocsi erős volt a technika hozta a stabilitást amit mindíg is. A VW találkozó diesel kategóriáját sikerült is megnyerni ezzel az eredménnyel. Boldogok voltunk. Egészen az utolsó futamig, amikor a már amúgy egy évet végigharcolt turbo megköszönte az együtt működést. 

Ez egyet jelentett jelen esetben, hogy nem tudunk mért időt menni a OB Kvalifikációban sem. A délelötti eredményeket törölték, és ezrét izgultunk. Délutánig nem tudtuk mit is tehetünk. A turbo nagyon ritka, szinte megoldhatalan volt a beszerzése. Egyedül Kutasi Richinek volt egy olyan amit már használt, de levette mert rossznak ítélte meg. Megkaptuk tőle, első szóra. 

A két turboból megcsináltuk az egyet amit vissza tudtunk tenni a kocsira. Nem volt kicentirozva, lehet azt mondani ez egy ALL IN ONE! Egy futamra lett tervezve ....

Egy futamot ki is bírt, mondjuk a végére felrobbant. Eredményünk így 7,1s lett 152 km/h-val.

Ez nem csúcs, de sok mindenre elegendőnek bizonyult.

Mire is ? :)         

OB AP5 kategóriában első helyen kvalifikáltunk.

OB Super Final-ban pedig 4. helyen.

A döntőkben nem tudtunk kiállni senki ellen, de a nevezésért és kvalifikációk miatt kaptunk pontot. Ezzel jóval kevesebb pontot vesztettünk. Mindezt a kölcsön TURBO nak köszönhettük, amit Kutasi Richi két jó szóért nekünk adott! Ez nagyon király hozzáállás volt a részéről! Köszi! :)

 


Továbbra is ugyanazon a szinten…

 Nem teljesen erre számítottunk. Új váltó és új kuplung a kocsiban. Időben nem hozott nekünk egyelőre. Nagyon meleg volt és ezért még a 200 km/h végsebességet sem tudtuk elérni. Folyamatosan sikerült azonban stabil 11s időket menni 402 méteren. A kezelt pálya nem igazán hozott szerintem nekünk semmi, habár nem lehet panaszunk mert nem egyszer sikerült 1,5 60 lábot mennünk. A szuperdöntőben sikerült egy új egyéni csúcsot is menni 1,515s –vel. Nem sok van már hátra egy 1,4xxx eredményhez.

Az új tengely nem vált be ezért gyorsan visszatettük a jó beváltat. A srácok nagyszerű munkát végeztek megint!  J

A kategória győzelem megvolt elég simán. A döntőben régi megbizható ellenfelemmel kerültem össze ( PONYA 338i ), de egy nem akármilyen rajttal sikerült őt is magunk mögé utasítanunk.

Video-t a futamról itt találhattok :

http://www.youtube.com/watch?v=JPS0qRfIio0

A kocsi két keréken indult hála az új „start” rendszerünknek! Mondjuk amíg vissza nem tette nem is vettem észre, hogy levegőben a két első kereke! J

A nap legjobb eredménye a szuperfinal-ban elért 10,9 lett.

 

Mindenképpen jó stabil az autó, és remélhetőleg a mostani fejlesztés meghozza 201 méteren a várt sikert is! 


Készülődünk

 Kis szünet jót tett a csapatnak .. több idő volt a fejlesztésekre. Remélhetőleg eredményesebbek lehetünk ezekkel majd. Jó tenne a kocsinak egy kis végsebesség növekedés. Sajnos ebben az élmezőny igen csak elöttünk jár...... :( 

Ma meghívást kaptunk Kohári Zoltántól egy szlovák versenyre, amin szintén a Dragracing Csapata végzi az időmérést. Az autó nem üzemképes még, sajnos ezt így vissza kellett utasítanunk. De ezúton is köszönjük hogy gondoltatok ránk! :)

A kész alkatrészek mihamarabb a kocsiba lesznek és jöhet az augusztus 1. főpróba készülve a KOE kiskunlacházi versenyére!

Üdv,

Joe

 






összesen 16 bejegyzés
1  2  Következő  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!


Fatal error: Uncaught Error: Call to undefined function mysql_query() in /data/webhosting/timeslip.hu/www/jobboldal.php:327 Stack trace: #0 /data/webhosting/timeslip.hu/www/keret_vege.php(16): include() #1 /data/webhosting/timeslip.hu/www/blog.php(1128): require('/data/webhostin...') #2 /data/webhosting/timeslip.hu/www/404.php(282): include('/data/webhostin...') #3 {main} thrown in /data/webhosting/timeslip.hu/www/jobboldal.php on line 327