timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


1/8 MÉRFÖLD MÉRÉSEK
Magyarországon főleg az 1/4 mérföldre alkalmas pályák hiánya miatt az 1/8 mérföldes táv terjedt el.
A verseny így nyíltabb, mert a sofőr által elkövetett hibák sokkal jelentősebbek,
mint a hagyományos 1/4 mérföld esetén.

Az adott mérés részletes elemzéséhez kattints a kis grafikonra!
(Az adott jármű korábbi mérései is azon az oldalon keresztül érhetők el.)


Sorrend
Jármű / oldal
  Listázott kategória

összesen 498 jármű
Előző   [...]  8  9  10  11  12  13  14  15  16  [...]   Következő  

  Típus keresés (pl. Honda)
111.

diagram
 9.08 @ 129       0-100:  5.92       80-120:  3.95
Audi 90 quattro (új Kis Audi)
(1 személlyel)  

2006.05.18.

Elkészült az új kis Audi. Igaz, kicsit lassabb, mint az elődje. De mindennapi autónak így is elég dinamikus.
Továbbra is 20 szelepes turbós motor hajtja, de ezúttal egy jóval kisebb csiga szállítja a levegőt.
A rajt is kicsit gyengébb, mint korábban, de persze azért még ez is ütős.

112.

diagram
 9.10 @ 128       0-100:  5.61       80-120:  3.98
Alfa Romeo 155 Q4 (Gibbon)
(1 személlyel)  

2004.09.05.

A múltkori mérés óta sikerült fejleszteni az autón, föleg a szinter kuplungtárcsa javított a rajton. Sajnos ezzel a tárcsával már egyáltalán nem csúszik a kuplung, de annyira meg nem erős az autó, hogy elpörgesse a gumikat, így sajnos elég rendesen befullad. A furcsa "belengést" 1.5 másodpercnél valódi belengés okozta, kicsit hullámzott az autó az úton, de hamar kihúzta magát ebből az állapotból.

113.

diagram
 9.12 @ 138       0-100:  5.66       80-120:  3.01
VW Vento TDI (TDIVento)
(1 személlyel)    fotó 1  _2_  _3_     carstyling.hu adatlap

Kiskunlacháza, 2008.09.27.

Utcai autó, GT22 turbó, spéci vezérműtengely, race csúcsok, Toyo R888 gumikon.
Ebben a futamában némileg elmaradt legjobbjától, de ez is remek eredmény egy viszonlag nehéz utcai autótól. A fotocellás mérés szerint 13.31 @ 174 km/h volt az eredménye.
Nem rossz a rajt sem, és utána sincs gond, nagyon szép teljesítménygörbét produkált.

114.

diagram
 9.12 @ 132       0-100:  5.68       80-120:  3.53
Chevrolet Corvette C4 (tuning)
(2 személlyel)    fotó 1  _2_

Rábaring, 2001.09.23.

Ez egy elég masszív menet volt! Az automata váltását gyakorlatilag nem lehetett érezni, a diagramon is csak az látszik, hogy 3 mp után kissé csökken a gyorsulás üteme. Nagy élmény volt! Aznap a versenyt ez az autó nyerte, legjobb ideje 8.913 mp volt.

115.

diagram
 9.15 @ 128       0-100:  5.78       80-120:  4.01
Audi S4 2.7 biturbo (Bunker)
(1 személlyel)    fotó 1  _2_  _3_

2005.10.31.

Egy rövid ideig csúszik a kuplung, kb. 1 másodpercig, aztán erőből húz. Chipelt motor, emelt turbónyomással.

116.

diagram
 9.16 @ 131       0-100:  6.02       80-120:  3.93
Toyota Celica GT4 Carlos Sainz Edition
(1 személlyel)    fotó 1

2003.04.10.

A tavalyi mérés óta meglehetősen nagy ménes költözött a motorháztető alá.
A futam egyetlen hibája a 3. fokozat túl korai kapcsolása, 99.3 km/h-nál. Így a potenciálisan 5.7 mp körüli 0-100-as sprint helyett "csak" 6 mp-t mértünk.
Természetesen több futamot is mértünk, de sajnos a kuplung kezdett elég erősen csúszni, emiatt 1-2 tizeddel romlottak az eredmények.
Azért ez is nagyon jó eredmény.
Érdekesség még, hogy magas fordulaton esik a teljesítmény. Talán az emelt nyomáson nem tud elég levegőt szállítani a turbó.

117.

diagram
 9.18 @ 137       0-100:  5.58       80-120:  3.27
BMW E36 M3 3.2 (Pepe)
(1 személlyel)    fotó 1  _2_  _3_

2011.12.31.

Egy erős E36 M3, 3.2 literes motorral. Csak a computerben van némi módosítás és a tiltás van kitolva 8200 rpm-re. Ezáltal félelmetesen hosszú sebességi fokozatokat kapunk, még úgyis, hogy 6 sebességes. A 3. fokozatnak 175 km/h körül van vége.

A rajt nem a legjobb, mivel 0 fok körül volt a hőmérséklet, de azon kívül szép tiszta futam.

118.

diagram
 9.20 @ 126       0-100:  5.94       80-120:  4.40
Seat Leon 1.8T 4x4 (lmr)
(1 személlyel)    fotó 1  _2_

2005.10.31.

Ez sem egy igazi rajtgép, de mindenképpen hatásosabban használja ki a 4x4 hajtás előnyeit, mint V6-os társa. No persze erősebb is, egy nagyobb turbó, egy nagyobb intercooler és egy ezekhez igazított chip a főbb módositások.
Bár kissé 'darabos' lett a teljesítménygörbe, azért látszik valamelyest, hogy a váltások után adja a legnagyobb teljesítményt a kerékre, de nem sokat esik az adott fokozot végéig.

119.

diagram
 9.21 @ 138       0-100:  5.60       80-120:  3.12
Porsche 944 turbo S
(1 személlyel)    fotó 1  _2_  _3_

2004.10.09.

A Porsche erosödött némileg, de sajnos a kuplungja egyre messzebb van az ideálistól. Sajnos 4 próba közül egyszer sem sikerült tökéletesen indulni.
Vagy túlságosan csúszott a kuplung, -mint ennél a mérésnél is- vagy befulladt.
Ezúttal egyedül a sofor ült a jármuben a gyorsulás alatt.

120.

diagram
 9.21 @ 131       0-100:  5.92       80-120:  3.34
VW Golf IV PD TDI 4motion (Rusher Tompi
(1 személlyel)    fotó 1  _2_

2008.08.18.

Két sikertelen rajt után az 1 liter kólával megkezelt kuplung kibírt egy közepesen forszírozott rajtot, sőt kettesben, hármasban sem csúszott meg, igaz ehhez az is kellett, hogy kettesben csak a már teljesen összezárt kuplungnál kapott padlógázt. Emiatt elég jelentős turbólyuk keletkezett, de legalább van egy tisztes futamunk.
Nem egy gyenge virágszál, pedig a nagy turbón, öblös kipuffon, verseny befecskendezőcsúcsokon kívül jobbára gyári az autó, persze chippelt motorvezérléssel.

összesen 498 jármű
Előző   [...]  8  9  10  11  12  13  14  15  16  [...]   Következő  




                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!