timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


1/8 MÉRFÖLD MÉRÉSEK
Magyarországon főleg az 1/4 mérföldre alkalmas pályák hiánya miatt az 1/8 mérföldes táv terjedt el.
A verseny így nyíltabb, mert a sofőr által elkövetett hibák sokkal jelentősebbek,
mint a hagyományos 1/4 mérföld esetén.

Az adott mérés részletes elemzéséhez kattints a kis grafikonra!
(Az adott jármű korábbi mérései is azon az oldalon keresztül érhetők el.)


Sorrend
Jármű / oldal
  Listázott kategória

összesen 498 jármű
Előző   [...]  19  20  21  22  23  24  25  26  27  [...]   Következő  

  Típus keresés (pl. Honda)
221.

diagram
10.16 @ 117       0-100:  7.70       80-120:  5.39
Nissan 200 SX
(1 személlyel)    fotó 1

2004.10.28.

Nem egy kitünő rajt, de nem is vészes, végig 0.5 g felett maradt, amig volt ehhez elég ereje. Egyesben csak akkor kezdett esni a gyorsulás miután elérte azt a pontot, ahol már le tudta adni a max. teljesítményt (140 Le keréken)
Erre egyesben elég ritkán kerül sor.

222.

diagram
10.16 @ 117       0-100:  7.51       80-120:  5.45
Honda Civic VTI (Bandi)
(1 személlyel)    fotó 1

2007.05.31.

Teljesen gyári VTI, ráadásul talán Magyarország legkevesebbet futott VTI-je, évekig alig használták.
Egész szép rajtot hozott össze. A legeleje egy picit gyengébb, de ahogy csökkent a gumik és az aszfalt között a sebességkülönbség egyre jobban húzott.
Csak azért nem kúszott 0.6g fölé, mert a motor teljesítménye ennyire volt elég, 2.5 másodperc után megtapadtak a gumik, a fordulat kicsit visszaesett.
De utána is rendben van a futam, minden fokozat elején rúgott egy nagyot a kemény váltások után, ezeket a csúcsokat nem kell figyelembe venni a teljesítménygörbe leolvasásakor.

223.

diagram
10.16 @ 113       0-100:  8.08       80-120:  6.81
Lancia Delta HF Integrale EVO II
(1 személlyel)  

2007.07.13.

Az autó inkább szép, mint gyors. Gyári, érintetlen motor, csúszós kuplung. Kicsit furcsa, de kettesben valamiért nagyobb teljesítményt ad le, mint a késöbbi fokozatokban, nem tudjuk mi okozhatta.

224.

diagram
10.17 @ 117       0-100:  7.75       80-120:  5.47
Lada 21074 1.8
(1 személlyel)    fotó 1

2005.11.13.

Az eddig mért legütősebb szívó Lada. Erős is, és jól is rajtol. Ráadásul sper nélkül! Szép.
Mint a súly adatából jól látható, nincs könnyítve, teljesen utcai autó.

225.

diagram
10.19 @ 132       0-100:  7.08       80-120:  3.38
Fiat Uno Turbo IE (Cry)
(1 személlyel)    fotó 1

Rábaring, 2006.09.09.

Ez a futam bátran jó eséllyel indulhatna a legbénább rajtok versenyében! :)
Az egy másodpercnyi gumicsikorgatás után visszavett gáz után alacsony fordulaton nem volt elég ereje az autónak, csak lassan küzdötte fel magát a gyorsulás, addigra pedig leforgott az egyes fokozat.
Kár ezért a rossz rajtért, mert a teljesítménnyel semmi gond nincs, el is hozta a 2. helyezést a kategóriájában a rábaringi versenyen.

226.

diagram
10.20 @ 124       0-100:  7.54       80-120:  4.40
Ford Focus ST 2.5T (Sanyi)
(1 személlyel)  

2006.12.02.

Egy másik Focus ST, ez teljesen gyári. A tapadással itt nincs gond, szépen tartja 0.5 g felett egyesben.
Teljesítményben és tömegben nincs igazán eltérés a másik ST-hez képest, a célvonali sebességek is elég hasonlóak, a ET-k közti különbség egyesben alakul ki. Bár a váltási pontok eltérnek, szerintem ezt csak az alacsonyabb fordulatszámon való váltás okozza. Ezt támasztja alá, hogy a negyedik fokozat kapcsolása közel azonos sebességnél, kicsivel 140 km/h alatt van.

227.

diagram
10.20 @ 118       0-100:  7.47       80-120:  5.17
Honda Civic VTI (Gomb)
(1 személlyel)  

2003.04.10.

Mit is mondhatnék erről...
Nagyon jó rajt, nagyon gyors váltások.
Egy kitűnő menet!

Pedig nem japán a pilóta! :)

A videófelvétel is letöltető.

228.

diagram
10.21 @ 122       0-100:  7.29       80-120:  4.78
VW Scirocco 2.0 16v
(1 személlyel)    fotó 1  _2_

2003.03.01.

Nem GTI, lévén karburátoros. Két fekvő. Tép rendesen.
Még kettesben is eltekeri a kerekeit, kb. 60 km/h-ig.
Gyors váltások, igaz a negyediket nem kellett volna még kapcsolni, de ugye ez az időeredményt nem rontja.
Jobb tapadás mellett biztosan 10 másodpercen belüli időre képes. Majd újramérjük!
A futam videófelvétele is letölthető.

229.

diagram
10.21 @ 119       0-100:  7.80       80-120:  4.86
BMW E30 M3
(1 személlyel)  

2003.04.13.

Ez nem ugyanaz az M3, mint korábban, hanem egy korábbi, kissé gyengébb 2.3 literes verzió.
Kissé elrontottnak tűnik a rajt, de valójában a másik két kisérletnél ennél jobbnak tűnő rajttal is gyengébb eredményt ért el.
Egy finom indulás, rövid gázelvétel, majd éppencsak elpörgő kerekekkel gyorsulás 45 km/h-ig.
A lassú váltás betudható a pilóta törött karjának.
Ideális esetben ennél jelentősen jobb eredményre is képes lehet. Majd újramérjük... :-)
A futam videófelvétele letölthető.

230.

diagram
10.21 @ 118       0-100:  7.87       80-120:  5.05
BMW E36 325i
(1 személlyel)  

2006.12.02.

Gyári autó, kicsit könnyítve. A rajt még az elfogadható kategória egy hátsókerekes autótól, de végülis nincs sperr-je sem. Ha bírja erővel, valószínüleg még tovább nőhetett volna a gyorsulás mértéke egyesben. Kettes és hármas elején a szokásosnál hosszabb ideig tartó csúcsokban valószínűleg az egyhén csúszó kuplung játszott fontos szerepet.

összesen 498 jármű
Előző   [...]  19  20  21  22  23  24  25  26  27  [...]   Következő  




                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!