timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


1/8 MÉRFÖLD MÉRÉSEK
Magyarországon főleg az 1/4 mérföldre alkalmas pályák hiánya miatt az 1/8 mérföldes táv terjedt el.
A verseny így nyíltabb, mert a sofőr által elkövetett hibák sokkal jelentősebbek,
mint a hagyományos 1/4 mérföld esetén.

Az adott mérés részletes elemzéséhez kattints a kis grafikonra!
(Az adott jármű korábbi mérései is azon az oldalon keresztül érhetők el.)


Sorrend
Jármű / oldal
  Listázott kategória

összesen 498 jármű
Előző   [...]  22  23  24  25  26  27  28  29  30  [...]   Következő  

  Típus keresés (pl. Honda)
251.

diagram
10.31 @ 117       0-100:  7.76       80-120:  5.35
Honda Civic Coupe VTI
(1 személlyel)    fotó 1     carstyling.hu adatlap

2003.06.07.

Ismét javult az időeredmény, de ez csak a jobb tapadásnak köszönhető, a teljesítménye inkább csökkent a februári méréshez képest.
Ebben bizonyára szerepe volt a mostani nagy hőségnek is.

252.

diagram
10.32 @ 119       0-100:  7.74       80-120:  5.16
Seat Leon 1.8T (tyutyesz)
(1 személlyel)    fotó 1     carstyling.hu adatlap

Rábaring, 2006.04.08.

Némi plusz teljesítmény is látható a régi méréssel összevetve, pedig elvileg nem változott semmi.
A rajt is javult egy picit, de még mindig meglepően alulról kezd is "felhúzni" magát egyesben.

253.

diagram
10.32 @ 116       0-100:  8.32       80-120:  5.47
Subaru Forester 2.5 XT
(1 személlyel)  

Taszár, 2006.09.03.

Még alig volt túl a bejáratáson ez a 2.5 literes benzines turbómotoros autó, amikor mértük a taszári gyorsulási versenyen.
Egyáltalán nem az a gyilkos rajt, nem is volt cél, de így is látszik, hogy az összkerékhajtás azért tud...

254.

diagram
10.33 @ 117       0-100:  7.70       80-120:  5.26
Honda Civic VTI
(1 személlyel)  

2003.04.19.

Bár teljesen ugyanannak látszik, mint a korábban mért VTI, ez egy másik.
Nagyon szép hangja van az indulás után, a videón kb. 5 mp-nél.
Nem rossz futam, csak a rajtban kap ki a másiktól.

255.

diagram
10.33 @ 116       0-100:  7.95       80-120:  5.53
Honda Accord Aerodeck
(1 személlyel)    fotó 1  _2_     carstyling.hu adatlap

2007.04.21.

Elég ritka típus, én legalábbis most láttam először ilyet. Sajnos a semi slick gumik nem tapadtak jobban, mint egy átlagos utcai gumi, legalábbis ezen az aszfalton nem. Az egyes fokozat kissé túl lett húzva, kettes elején láthatóan jobban gyorsul, rövid ideig még itt is elforgatta a gumikat. Igaz ehhez kellet a megfelelően kemény váltás is.
A fordulatszámtartomány vége felé kicsit esik a teljesítmény, de ez még nem vészes.

256.

diagram
10.33 @ 115       0-100:  7.94       80-120:  5.68
Honda Civic Coupe Esi
(1 személlyel)    fotó 1  _2_     carstyling.hu adatlap

Tököl, 2005.08.06.

Ezúttal kikönnyítve, slick gumikkal mértük versenykörülmények között az autót, és láthatóan gyorsabb lett. A rajtja is javult egyrészt a jobb gumiknak, másrészt a "reszelős" betonpályának köszönhetően. De a célvonali sebesség megnövekedésének oka leginkább csak a kipakolt kb. 90 kg.

257.

diagram
10.33 @ 115       0-100:  8.04       80-120:  5.65
Seat leon 2.8 V6 Cupra 4x4 (R6gufi)
(1 személlyel)    fotó 1

2005.10.31.

Összkerekes, de a visszafogott fajtából. Nem egy hirtelen rajt, amolyan kuplungból meggurított. De ezt leszámítva szép futam, szép csöndesen teszi a dolgát.

258.

diagram
10.33 @ 111       0-100:  7.88       80-120: -
Toyota MR2 1.6
(1 személlyel)    fotó 1  _2_

2003.02.23.

Középmotoros, hátsó kerék hajtású, 1.6-os, kétüléses.
Potens kis járgány, hisz tuning nélkül is nagyon jó az időeredménye.
Csak 195 méterig gyorsult az autó, de természetesen az időeredményt ez nem befolyásolta.
Különösen az indulása jó, ilyen időjárási körülmények között a 0.65 g-s csúcsérték nagyon jónak számít.

259.

diagram
10.34 @ 121       0-100:  7.48       80-120:  4.46
Peugeot 206 RC (Gr3g)
(1 személlyel)    fotó 1     carstyling.hu adatlap

2007.11.03.

Egy picit elfinomkodott megindulás, de egyesben nagyjából pont annyit gyorult, amihez volt ereje.
Igaz szép hosszú fokozatai vannak, a kettes is bőven 100 felett végződik. Kettesben szépen kirajzolodik a hegyes teljesítménygörbe, csak a vége felé egyenesedik ki.

260.

diagram
10.35 @ 123       0-100:  7.38       80-120:  4.33
Mazda RX-7 (versenyautó)
(2 személlyel)    fotó 1  _2_

Rábaring, 2002.04.07.

Sikerült újramérni a verseny RX-7-est, igaz sajnos csak a Rábaring túlsó egyenesében, ahol enyhén lejtett az út. Jól látszik, hogy a hosszú 1. fokozat és a versenykuplung nagyon megnehezíti az indulást.
A mérés alatt én az alvázon ültem és a bukócsőbe kapaszkodtam. Kivételes élmény volt , pedig már ültem jópár gyorsabb autóban!

összesen 498 jármű
Előző   [...]  22  23  24  25  26  27  28  29  30  [...]   Következő  




                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!