timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


1/8 MÉRFÖLD MÉRÉSEK
Magyarországon főleg az 1/4 mérföldre alkalmas pályák hiánya miatt az 1/8 mérföldes táv terjedt el.
A verseny így nyíltabb, mert a sofőr által elkövetett hibák sokkal jelentősebbek,
mint a hagyományos 1/4 mérföld esetén.

Az adott mérés részletes elemzéséhez kattints a kis grafikonra!
(Az adott jármű korábbi mérései is azon az oldalon keresztül érhetők el.)


Sorrend
Jármű / oldal
  Listázott kategória

összesen 498 jármű
Előző   [...]  26  27  28  29  30  31  32  33  34  [...]   Következő  

  Típus keresés (pl. Honda)
291.

diagram
10.49 @ 123       0-100:  7.92       80-120:  4.41
Skoda Octavia RS 2.0 TFSI
(1 személlyel)  

2006.12.02.

A modern TFSI motoros Skoda Octavia kissé még erősebbnek is tűnik a megadott gyári teljesítménynél. Vagy így van, vagy esetleg könnyebb, mint 1450kg. Kissé nehézkes megindulás és elég nagy kapirgálás egyesben, de azért ez nem számít rossznak ilyen hidegben. Az első váltás után már nincs gond, megy, ahogy bír.

292.

diagram
10.49 @ 117       0-100:  7.72       80-120:  5.21
Seat Leon 1.8 20vt (minaleon)
(1 személlyel)  

2011.10.19.

Az autó elvileg már tuningolva van, ami a teljesítménygörbén nem igazán látszódik. Tisztán kivehető, hogy egy dízel váltó van az autón, aminek nem tudom mi az oka, de jó hosszú az egyszer biztos. A rajt itt is lehetne jobb, de hozza az átlagot ebben a hűvös időben, a váltásokkal viszont nincs gond.

293.

diagram
10.49 @ 117       0-100:  8.07       80-120:  5.36
Opel Astra GSI
(1 személlyel)  

2004.09.05.

Egy újabb GSI, szintén egykerékhajtású, sajnos. Egy kicsit még a kettes elején is elkapartak a kerekek, egy kicsit be is pattogott, azért ilyen egyenetlen a görbe. Hármasban már csak nyikkant, no de azért az sem akármi...

294.

diagram
10.49 @ 117       0-100:  8.08       80-120:  5.18
Alfa Romeo GTV 2.0 V6 turbo
(1 személlyel)    fotó 1

2004.10.09.

Ez egy elég érdekes motor, 2 literes, turbós V6-os, hengerenként két szeleppel.
Az ideális tapadást sajnos csak az egyes végére éri el, itt tehát már elveszít vagy 2-3 tizedet.
A jó rajtot a fordulatszámmérő hibája is nehezítette, csak egy szűk tartományon belül mutatott helyesen, ez alatt és felett is szépen visszement 0-ra a mutató.

295.

diagram
10.50 @ 120       0-100:  7.82       80-120:  4.74
VW Golf II VR6
(1 személlyel)  

2004.01.03.

Egy hivatalosan nem létező autó. :)
A VR6 ugyebár csak a III-as szériában jelent meg.
Nedves úton mértünk, ez az időeredményben jelentősen jelentkezik.
Érdekes összevetni a Corrado VR6-tal.
Elég eltérő a teljesítménygörbéjük.

296.

diagram
10.50 @ 118       0-100:  8.03       80-120:  4.97
Lancia Kappa 2.0 20v turbo
(1 személlyel)  

Rábaring, 2004.05.15.

5 hengeres turbómotor, de sajnos csak első kerekeket hajt, így hiába a gyári 220 Lóerő, nem lehet egetrengetőt alkotni. A 100 km/h azért majdnem meglett 7.7 mp körül, 98.8 km/h-ig nyúlt a kettes a mérés alatt, de biztos lehetett volna még egy pindurkát tovább húzatni. Nem rossz ez egy ilyen nehéz autótól.

297.

diagram
10.50 @ 118       0-100:  8.01       80-120:  5.06
Honda Civic 1.8 vti (Otti)
(1 személlyel)    fotó 1

Rábaring, 2004.09.25.

A keményen elpörgő kerekek 2 mp után nem sokkal megtapadnak, leesik a fordulat 5000 körülre, betorpan az autó. A váltások viszont gyorsak és kemények.

298.

diagram
10.50 @ 114       0-100:  8.41       80-120:  5.58
Alfa Romeo 156 2.5 v6 24v (cacho)
(1 személlyel)    fotó 1     carstyling.hu adatlap

Kiskunlacháza, 2006.08.20.

Gyönyörű, vízszintes g görbék, nagyon egyenletes gyorsul, még egyesben is. Az indulás is kifejezetten jól sikerült, persze a jó pálya biztos segített.
A váltások lehetnének gyorsabbak, de ne legyünk telhetetlenek.

299.

diagram
10.51 @ 117       0-100:  7.83       80-120:  5.24
Skoda Octavia RS
(1 személlyel)  

2003.04.10.

Az autó tömegéhez képest szerintem egész jó a rajt, csak az első másodperc visszafogott kissé. Sokat segítene, ha nem csak az első kerekeket hajtaná a motor. A teljesítménygörbe alapján közel 200 lóerősnek saccolom a Skodát. Pedig nincs piszkálva, majdnem vadonat új.
A futam videófelvétele is letölthető.

300.

diagram
10.52 @ 121       0-100:  7.72       80-120:  4.57
Ford Focus ST 2.5T
(1 személlyel)       carstyling.hu adatlap

2006.09.30.

Az új 5 hengeres, turbós ST, de ez már közel sem gyári, kapott egy Quaife diferenciálművet, valamint a motorvezérlést is megpiszkálták egy kicsit.
Sajnos három próbából háromszor fulladt meg az autó egyesben. Azt tudni kell, hogy a motorvezérlés egyesben és kettesben limitálja a motor teljesítményét, valószínüleg ez is közrejátszott ebben.

összesen 498 jármű
Előző   [...]  26  27  28  29  30  31  32  33  34  [...]   Következő  




                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!