timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


1/8 MÉRFÖLD MÉRÉSEK
Magyarországon főleg az 1/4 mérföldre alkalmas pályák hiánya miatt az 1/8 mérföldes táv terjedt el.
A verseny így nyíltabb, mert a sofőr által elkövetett hibák sokkal jelentősebbek,
mint a hagyományos 1/4 mérföld esetén.

Az adott mérés részletes elemzéséhez kattints a kis grafikonra!
(Az adott jármű korábbi mérései is azon az oldalon keresztül érhetők el.)


Sorrend
Jármű / oldal
  Listázott kategória

összesen 498 jármű
Előző   [...]  28  29  30  31  32  33  34  35  36  [...]   Következő  

  Típus keresés (pl. Honda)
311.

diagram
10.59 @ 113       0-100:  8.31       80-120:  5.73
Peugeot 205 GTI 1.9 (BaD)
(1 személlyel)    fotó 1  _2_     carstyling.hu adatlap

2005.05.25.

Az első 1.9-es GTI amint mértünk, nem a legerősebb változat, de így is látványosan gyorsabb a korábban mért 1.6-os változatoknál.
A rajt végülis nem rossz, de a kettes váltásában még van némi tartalék. A hármas váltása gyorsabban ment, de egy pillanatnyi "hezitálás" jelentkezett, de ez csak elhanyagoltható hátrányt okozott.

312.

diagram
10.61 @ 116       0-100:  8.36       80-120:  5.23
Ford Mondeo ST200 (Tempomax)
(1 személlyel)  

2011.10.15.

Egy teljesen gyári Ford Mondeo ST200. gyárilag 200 lóerő körül van, amit még most is szépen hoz. A motor egy 2.5 24 szelepes V6. A rajt egész jónak mondható , ugyanis a mérés idején már egész hűvös idő volt és a váltások is egész jók.

313.

diagram
10.61 @ 113       0-100:  8.57       80-120:  5.85
Renault Clio 1.5 dCi
(1 személlyel)    fotó 1  _2_     carstyling.hu adatlap

2005.05.20.

Hát ilyet ritkán látok! Első kisérletre, semmi spéci gumi, vagy gumimelegítés és mégis több mint 0.6 g egyesben! Persze sajnos nagyon rövid az egyes, de akkor is, ez nagyon jó rajt! Igaz egy picit még jobb lehetett volna, ha hirtelenebbül tud megindulni, de gondolom akkor meg nem lenne ilyen jó később. Na mindegy, nem csak a rajt jó, később se gyenge a chiptuningos 1.5-os dízelmotor.

314.

diagram
10.62 @ 119       0-100:  8.21       80-120:  4.98
Seat Leon 1.8 20vt (Tomcsi23_)
(1 személlyel)  

2011.10.19.

Az autó teljesen széria kevés kilóméterrel és hozza is az elvárt eredményeket. A rajt a lehetőségekhez képest nem rossz, ugyanis a gumik elég kopottasak voltak. Váltások se rosszak, turbólyuk szinte alig van. Egy jó rajttal könnyedén hozná a gyári gyorsulási adatokat.

315.

diagram
10.62 @ 118       0-100:  8.01       80-120:  4.96
VW Passat TDI
(1 személlyel)    fotó 1

2007.02.17.

A már korábban is mért Passat immár nagyobb csúcsokat kapott, módosított adagolót, nyitott kipuff rendszert és intercoolert. Hamarosan egy nagyobb turbó is rákerül.

316.

diagram
10.62 @ 115       0-100:  8.32       80-120:  5.37
Fiat Uno Turbo IE (Besi)
(1 személlyel)  

2005.06.29.

Itt is nagyon hamar, alig 33 km/h-nál jelentkezik az első váltás, így kettesben is van még ereje egy rövid ideig elforgatni a kerekeket.

317.

diagram
10.63 @ 119       0-100:  7.89       80-120:  4.78
VW Passat 1.9 TDI (safetycar)
(1 személlyel)    fotó 1

2007.04.21.

Nagyon erős, de nagyon nehéz, így a számok nem olyan lenyűgözőek, mintha ez a motor egy Golf I-ben lenne. A tapadás nem tól jó, egyesben főleg, de kettesben is csak kapirgál sajnos.

318.

diagram
10.64 @ 120       0-100:  7.82       80-120:  4.66
Volvo 850R T5 (2.0! turbo)
(1 személlyel)    fotó 1

2004.12.12.

Van egy olyan érzésem, hogy kipörgésgátlóval ez az autó valószinűleg jobb eredményt tudott volna elérni, ezt azonban nem volt módunkban kipróbálni.
Sajnos így könnyedén elforgatta a nyári, peres gumikat. Persze nem tragikus a futam, azért 8 mp alatt simán százon van.

Ez egy olasz piacra készült valóban 2 literes modell, nem 2.3 mint más országokban.

319.

diagram
10.64 @ 115       0-100:  8.09       80-120:  5.61
Honda Civic VTI (Norbi)
(1 személlyel)    fotó 1     carstyling.hu adatlap

2005.02.27.

Sajnos a három mért rajtbol ez, a legjobb is elég messze van az ideálistól. A tapadáson kivül persze mással nincs baj, a váltások rendben.

320.

diagram
10.64 @ 114       0-100:  8.39       80-120:  5.73
Ford Mondeo 2.2 TDCi
(1 személlyel)  

2006.05.18.

Sikerült szárazon újramérnünk az autót, mint látható az időeredmény jelentősen javult. :)
Egész jól tapadt, de nem tudom az ilyen rövid fokozazoknak van-e értelme. :)
Szerencsére a 100 km/h-t pont megcsípte hármasban. Ami még érdekes, hogy a fordulatszám növekedésével jelentősen esik a teljesítmény.

összesen 498 jármű
Előző   [...]  28  29  30  31  32  33  34  35  36  [...]   Következő  




                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!