timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


1/8 MÉRFÖLD MÉRÉSEK
Magyarországon főleg az 1/4 mérföldre alkalmas pályák hiánya miatt az 1/8 mérföldes táv terjedt el.
A verseny így nyíltabb, mert a sofőr által elkövetett hibák sokkal jelentősebbek,
mint a hagyományos 1/4 mérföld esetén.

Az adott mérés részletes elemzéséhez kattints a kis grafikonra!
(Az adott jármű korábbi mérései is azon az oldalon keresztül érhetők el.)


Sorrend
Jármű / oldal
  Listázott kategória

összesen 498 jármű
Előző   [...]  34  35  36  37  38  39  40  41  42  [...]   Következő  

  Típus keresés (pl. Honda)
371.

diagram
10.97 @ 109       0-100:  9.04       80-120:  6.64
Rover 825 Sterling 2.5 24v
(1 személlyel)  

2003.06.28.

Egy Rover, Honda V6 motorral. Mármint gyárilag.
Elég nehéz az autó, ez jelentős kihatással van a megindulására. A fokozatok is picit hosszúak gyorsuláshoz. Autópályán viszont gondolom szép csöndesen tud suhanni.
Kétszer mértük, mindkétszer leszabályozott a kettes fokozat a 201 méteres táv vége előtt. Persze ennek nem igazán van hatása az időeredményre.

372.

diagram
10.98 @ 112       0-100:  8.93       80-120: -
Ford Capri 2.0i turbo (nitrobuster)
(1 személlyel)    fotó 1

2005.10.31.

K-jetes turbósított Capri, "egykerékmeghajtással".
Még sok megoldandó dolog van hátra, ez a rajt, hát még egy elsőkerék-hajtású autótól is meglehetősen gyengének számítana.

373.

diagram
10.99 @ 110       0-100:  8.73       80-120:  6.21
BMW E21 325i
(1 személlyel)  

2003.03.13.

Egy modern 2.5 literes, 24 szelepes VANOS motor egy 1976-os autóba ültetve.
Az indulás nem kiemelkedő, ennek főleg a kopott gumik, valamint a rossz lengéscsillapítók az okai.
Váltás után nagyon mélyről kapszkodik fel a motor, véleményem szerint itt valami nem stimmel, talán a VANOS vezérléssel. (?)
Persze okozhatja ezt a túl hosszú váltó (vagy difi) is.

374.

diagram
10.99 @ 109       0-100:  9.46       80-120:  6.70
Alfa Romeo 146 ti
(1 személlyel)  

Kiskunlacháza, 2006.08.20.

2000-es 16 szelepes motor. Sajnos ez egy rosszul sikerült rajt, nem tudom mi okozta a torpanást az elején, de elég sokat veszített vele.
Nem sokkal 2 mp után pedig már nem volt ereje elforgatni a gumikat, megtapadt. Ez se segít a jó eredmény elérésében, de a váltás után már nincs gond.

375.

diagram
11.00 @ 111       0-100:  9.30       80-120:  6.09
Honda Prelude 2.3 16v (Peti)
(1 személlyel)  

2008.07.11.

Az átlagosnál valamivel rosszabb rajt, de végülis a futam egész jó. Szépen kirajzolódik a hegyes motorkarakterisztika. Erre mondják, hogy forgatni kell, hogy menjen. Ez végülis igaz, de azért érdemes észrevenni, hogy minden fokozatban közel állandó a gyorsulás, szóval ugyanúgy gyorsul 4500-nál, mint 7500-nál. (A kerékre jutó forgatónyomaték közel azonos végig)

376.

diagram
11.00 @ 107       0-100:  9.85       80-120: -
Lada 2103 1700
(1 személlyel)    fotó 1

2005.06.07.

Egy szép Lada, nem is lassú. 1.7-es motor dupla fekvővel ahogy kell. A rajt nem rossz, sőt, egész jónak számít utcai gumival sima aszfalton. Egy jobb váltó sokat segítene, elég sokáig tart az üresjárat a fokozatok között.

377.

diagram
11.01 @ 108       0-100:  9.07       80-120:  6.47
Toyota Auris 2.2 D-Cat
(1 személlyel)  

2009.03.30.

Az átlagos kerékelkaparós rajt után nagyon hamar jön az első váltás, így még kettesben is kapar egy picit. Hármas és négyes elején látható egy kis hezitálás, talán csak turbólyuk, nem tudom. De szépet szalad így is.

378.

diagram
11.02 @ 110       0-100:  9.45       80-120:  6.25
Mazda 626 GT 2.0 16v Coupe
(1 személlyel)  

2003.03.13.

Egy igazi japán mérés! Tessék megnézni a videót!
Nem egy agyonerőltetett gyorsulás, ennél valamivel jobbra is képes lehetne a jármű.

379.

diagram
11.03 @ 106       0-100:  9.72       80-120:  7.70
Renault 5 GTE (175/50R13 kerék)
(1 személlyel)    fotó 1

2004.10.09.

A rövid fokozatainak, és az extrém kicsi kerekeinek (175/50R13 gumik) köszönhetően egész szépen gyorsul. Nem rossz a rajtja sem, bár kissé lassan találta meg az ideális tapadási pontot.
A váltások igazán szenzációsak: kb. 200 ms körüliek, ami ugye alig lassabb, mint a most piacon levő leggyorsabb félautómata váltók. (pl. SMG)
Szóval ez az igazi Sebes Marok Gangolás! :)

380.

diagram
11.04 @ 108       0-100:  9.58       80-120: -
Peugeot 306 ST 2.0
(1 személlyel)    fotó 1

2003.04.10.

Pörgő kerekes indulás és nem rossz!
Két futamot mértünk, az első kisérlet 11.24 volt.

összesen 498 jármű
Előző   [...]  34  35  36  37  38  39  40  41  42  [...]   Következő  




                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!