timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


1/8 MÉRFÖLD MÉRÉSEK
Magyarországon főleg az 1/4 mérföldre alkalmas pályák hiánya miatt az 1/8 mérföldes táv terjedt el.
A verseny így nyíltabb, mert a sofőr által elkövetett hibák sokkal jelentősebbek,
mint a hagyományos 1/4 mérföld esetén.

Az adott mérés részletes elemzéséhez kattints a kis grafikonra!
(Az adott jármű korábbi mérései is azon az oldalon keresztül érhetők el.)


Sorrend
Jármű / oldal
  Listázott kategória

összesen 498 jármű
Előző   [...]  35  36  37  38  39  40  41  42  43  [...]   Következő  

  Típus keresés (pl. Honda)
381.

diagram
11.05 @ 109       0-100:  9.50       80-120:  7.10
VW Golf I GTI 1.8 8v
(1 személlyel)  

2004.11.11.

Egy kései egyes Golf, már 1.8-as, de még 8 szelepes motorral.
Kevés tapadás és kicsit túlhúzott egyes jellemzi a futamot, egyébként rendben van.

382.

diagram
11.06 @ 108       0-100:  9.54       80-120:  6.98
Alfa Romeo 156 1.6 Twin Spark (RT)
(1 személlyel)  

2003.02.23.

Ahh, modern autók, alig bírtam rendesen telepíteni a műszert, végül a csomagtartóban találtunk neki biztos helyet.
Az útburkalat nedvessége miatt ez a rajt igazán remeknek számít. A váltások gyorsak és brutálisak. (főleg a nagy tüske 8.5 mp-nél!)
Az időeredmény is remek egy 1.6-os szívó motortól.

383.

diagram
11.06 @ 105       0-100: 10.09       80-120:  8.00
Renault Clio 1.4 16v TechRun (Tlee)
(1 személlyel)    fotó 1     carstyling.hu adatlap

2006.12.02.

Chipelt autó, sport kipufogórendszer.
Picit megfontoltan indul, de szerintem közel kihozza a maximumot az autóból, nem fullad be, nem sokkal 2 mp után tapadnak meg a kerekek, de már elég magas a fordulatszám ennél a sebességnél ahhoz, hogy rendesen húzzon. A váltásokban nincs hiba, szép futam. Kiváncsiságképpen megpróbáltuk kettesben elérni a 100 km/h-t, 97-ig jutott az autó, de ott jár jelentősen túl volt az ideális fordulatszámon, több mint 15 lóerőt vesztett a 80 WHP körüli csúcshoz képest.

384.

diagram
11.08 @ 110       0-100:  9.21       80-120: -
"Brutál" Lada 1700 (tuning)
(1 személlyel)    fotó 1

Rábaring, 2001.10.14.

Brutális, pozitív értelemben. Az iszonyú hosszú 1-es fokozatban 0,35 g majdnem végig! Aznap a versenyt ez az autó nyerte ennél a mértnél sokkal jobb futamban, 10.369 idővel.
A döntőben a nagyon jó rajtja után a betegeskedő autómmal már nem tudtam utolérni.

385.

diagram
11.08 @ 106       0-100:  9.85       80-120:  7.42
Nissan Almera 1.8 P2 Sport
(1 személlyel)       carstyling.hu adatlap

2003.09.13.

A meglódulás kissé nehézkes, csak az egyes végére éri el azt a szintet, ami már jónak mondható.
A váltások azonban igazán gyorsak.

386.

diagram
11.09 @ 111       0-100:  9.37       80-120:  6.53
Opel Kadett GSi 2.0i 8v (Jánoska)
(1 személlyel)    fotó 1  _2_  _3_     carstyling.hu adatlap

2004.12.04.

Sajnos egyesben nem ideális a tapadás, de erről inkább csak az időjárás-gumi kombó tehet. Ezt leszámítva semmi gond, szép, egészséges futam.

387.

diagram
11.10 @ 110       0-100:  9.43       80-120:  6.35
Opel Vectra B 2.2 16v
(1 személlyel)  

2006.12.02.

Kissé bizonytalan megindulás, kissé átlag alatti
g csúccsal. A váltások gyorsak és kemények, nincs semmi gond a futammal.

388.

diagram
11.10 @ 102       0-100: 10.58       80-120: -
Lada 1.6 dupla Weber
(1 személlyel)  

2004.10.09.

Egy kereklámpás, két Weberrel. A motor egyéb tekintetben érintetlen. A megindulás lehetne jobb, de az egyes végére csak látszik, hogy ez RWD.

389.

diagram
11.11 @ 109       0-100:  9.65       80-120:  6.64
BMW E46 320i
(1 személlyel)  

2002.03.22.

A mérés különlegessége, hogy a 150 Le-s, teljesen gyári állapotú BMW mért 0-100 km/h gyorsulása jobb a 9.9 másodperces katalógus értéknél.
(Ugyanazon az útszakaszon a másik irányban 9.79-et sikerült mérni.)
Lásd még a változtatások oldalon az ASC ki- és bekapcsolt állapotának összehasonlítását.

390.

diagram
11.11 @ 107       0-100:  9.71       80-120:  7.02
BMW E30 320i
(2 személlyel)    fotó 1

2002.06.03.

Látható, hogy bár a két különböző generációs 320i között kb. 15 év van, a produkciójuk szinte ugyanaz. Bár az E30 esetében ketten ültünk az autóban.
A gyárinál némileg hosszabb, viszont önzáró (sper) difinek köszönhetően nagyon szépen sikerült elindulni, egy pillanatra több mint 0.6 g-t is sikerült produkálni.
Mellesleg nagyon szép hangja van az autónak.

összesen 498 jármű
Előző   [...]  35  36  37  38  39  40  41  42  43  [...]   Következő  




                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!