timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


1/8 MÉRFÖLD MÉRÉSEK
Magyarországon főleg az 1/4 mérföldre alkalmas pályák hiánya miatt az 1/8 mérföldes táv terjedt el.
A verseny így nyíltabb, mert a sofőr által elkövetett hibák sokkal jelentősebbek,
mint a hagyományos 1/4 mérföld esetén.

Az adott mérés részletes elemzéséhez kattints a kis grafikonra!
(Az adott jármű korábbi mérései is azon az oldalon keresztül érhetők el.)


Sorrend
Jármű / oldal
  Listázott kategória

összesen 498 jármű
Előző   [...]  36  37  38  39  40  41  42  43  44  [...]   Következő  

  Típus keresés (pl. Honda)
391.

diagram
11.13 @ 109       0-100:  9.61       80-120:  6.39
VW Corrado 2.0 16v (Csaba)
(1 személlyel)  

2008.10.24.

A múltkori mérés óta jópár lóerő előkerült, a rajt is bátrabb lett, így a negyedmérföldes eredmény több mint 1 másodperccel javult.

392.

diagram
11.13 @ 107       0-100:  9.92       80-120:  7.11
VW Golf IV 1.6 16v
(1 személlyel)    fotó 1  _2_  _3_     carstyling.hu adatlap

2006.10.28.

Teljes Supersprint rendszerrel szerelve, megspékelve némi chiptuninggal.
A rajtnál kaparászott rendesen, három próbából sem sikerült ennél nagyobb tapadást elérni.
Érdekesség, hogy pár nappal a műszeres mérés után az autó járt görgőspadon is, az ott készült mérési diagram a 3. képen látható. Azon a diagramon a kék vonal a keréken leadott teljesítmény, ott 96 lóerőt mértek keréken.

393.

diagram
11.14 @ 107       0-100:  9.89       80-120: -
Trabant Wartburg motorral
(1 személlyel)    fotó 1

Rábaring, 2002.09.08.

Ez Trabi a javából! Míg egy gyári 601S-nek talán 1 perc sem elég a 100-as tempó eléréséhez, ennek a Wartburg motoros darabnak nem kell csak 10 mp.
Igen érdekes az indulása, 2. fokozatban rajtol, pörgő kerekekkel, így 3 mp-ig 0.4 feletti g-t produkál, ami elég szép eredmény. A mérés végefelé eléggé rázkódhatott a karosszéria, mert nagyon ingadozik a mért g érték és az ebből számított teljesítmény görbe is.

394.

diagram
11.16 @ 109       0-100:  9.60       80-120:  6.58
Peugeot 205 GTI 1.9 (tibi)
(1 személlyel)  

2008.10.24.

1.9-es GTI óvatos megindulással. Szépen megguritotta, majd amikor már mozgott az autó, kapta meg a padlógázt. Ezt leszámítva egy jó futam, szép a teljesítménygörbe is, bár a kerék teljesítmény jelentősen alacsonyabb a vártnál. (Lehet nehezebb?)

395.

diagram
11.16 @ 107       0-100:  9.93       80-120: -
Opel Calibra 2.0 16v
(1 személlyel)  

2003.03.16.

Bár nem gyenge a motor, de indulni nagyon nehéz vele. Vagy elpörgő kerekekkel indul az ember, mint ennél a mérésnél, vagy próbálja a kerékpörgést minimalizálni, de ha megtapad a gumi akkor leesik a fordulat és betorpan az autó. Az elért időeredmény mindkét esetben hasonló, 11.2 mp körül van.
Pedig az autó alatt speres difi van.

396.

diagram
11.17 @ 112       0-100:  9.17       80-120:  6.04
BMW E34 540i Touring
(1 személlyel)  

2002.10.03.

Eléggé visszafogott produkció ez egy 4 literes V8-tól.
A tulajdonos szerint az automata váltóval van valami zűr, ha felmelegszik, sokkal kevésbé húz az autó. Hát itt elég meleg lehetett! :-)
No és persze a kb. 1800 kg-s önsúly sem kevés!

397.

diagram
11.19 @ 105       0-100: 10.25       80-120:  7.40
Ford Capri 2.8i
(1 személlyel)  

Tököl, 2005.08.06.

Sajnos ez a rajt nagyon nem használta ki a széles hátsó gumik tapadását, egy átlagos elsőkerékhajtású autó is jobban rajtol ennél. Hogy miért nem sikerült jobbat rajtolni, nem tudom, sajnos nem láttam a futamot. Ráadásul a felújított motor sem igazán akarta leadni a kívánt teljesítményszintet. De amit leadott, azt igen szépen tette, gyönyörű örbét produkált.

398.

diagram
11.20 @ 113       0-100:  9.46       80-120:  5.78
Audi A4 1.8 20vt 2003 (Zárpy)
(1 személlyel)  

2011.10.19.

Egy teljesen gyári, elsőkerekes, 2003-as Audi A4 1.8T. A gyári erőt hozza szépen, de ezen kívül sajnos a hűvös miatt már nem vot túl ideális a rajt. Bár ahoz képest, hogy soha nem volt gyakorolva a gyorulás az autóval egész jó a futam. Talán a váltások lehettek volna kicsit gyorsabbak is. Jó gumikkal melegebb időben bőven lehetne még javítani.

399.

diagram
11.20 @ 108       0-100:  9.62       80-120:  7.34
Toyota Yaris T Sport (Zoles)
(1 személlyel)    fotó 1

2004.12.12.

Az ideálisnál kicsit gyengébb a tapadás egyesben, de utána már picit jobban gyorsul, mint a korábban már mért Yaris TS. Itt a virtuális összevetés.

400.

diagram
11.20 @ 105       0-100: 10.15       80-120:  7.68
Opel Corsa 1.4 16v
(1 személlyel)  

???, 2003.03.28.

Ügyesen tartotta tapadáshatáron a gumikat a sofőr, ezen a napon ez erre volt elég.

összesen 498 jármű
Előző   [...]  36  37  38  39  40  41  42  43  44  [...]   Következő  




                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!