timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


1/8 MÉRFÖLD MÉRÉSEK
Magyarországon főleg az 1/4 mérföldre alkalmas pályák hiánya miatt az 1/8 mérföldes táv terjedt el.
A verseny így nyíltabb, mert a sofőr által elkövetett hibák sokkal jelentősebbek,
mint a hagyományos 1/4 mérföld esetén.

Az adott mérés részletes elemzéséhez kattints a kis grafikonra!
(Az adott jármű korábbi mérései is azon az oldalon keresztül érhetők el.)


Sorrend
Jármű / oldal
  Listázott kategória

összesen 498 jármű
Előző   [...]  39  40  41  42  43  44  45  46  47  [...]   Következő  

  Típus keresés (pl. Honda)
421.

diagram
11.40 @ 103       0-100: 10.87       80-120: -
VW Transporter T4 2.5 TDI
(1 személlyel)  

2003.12.19.

Egy húzott TDI, szerintem nem rossz az eredmény.
A mérés igen kellemetlen időben történt, a tapadás sem volt ideális, mégis képes volt 0.5 g-t leragasztani egyesben. Elsőkerékhajtással, természetesen.

422.

diagram
11.41 @ 103       0-100: 10.86       80-120:  8.33
Peugeot 307 1.6 16v
(1 személlyel)    fotó 1

2003.05.10.

Az egyest egy kicsit sikerült beleforgatni a leszabályzási tartományba, de alig észrevehető a hatása, és négy kisérletből így is ez lett a legjobb.
Nehéz vele jót rajtolni, a 0.5 g-t épp, hogy túl tudta lépni egyesben. A hármas kapcsolása viszont igazán jól sikerült, nem tartott tovább mint 0.2 mp. (200 ms)

423.

diagram
11.42 @ 102       0-100: 10.90       80-120:  8.67
Honda Civic 1.4 iS (Bishop)
(1 személlyel)    fotó 1     carstyling.hu adatlap

2004.12.12.

Érdekes a gyorsulási jelleggörbe egyesben, korábban is láthattunk már ilyet Hondáktól, akár S2000-ről, akár Integráról, akár más, gyengébben motorizált modellekről van szó.
Szép komótosan éri el a 0.5 g-t, és utána hirtelen hopp, vissza is esik a gyorsulás. Ez akkor jelentkezik, ha az elpörgő gumik további elforgatásához már nincs elég ereje a motornak, megtapadnak a gumik és leesik a fordulatszám, ahol ugye még gyengébb a motor.

424.

diagram
11.42 @ 101       0-100: 11.28       80-120:  9.18
Mercedes Benz C220 cdi
(1 személlyel)  

2003.10.24.

Első saját kivitelezésű powerstartom, egész szép, hirtelen megindulás, érzésre jobbnak is tünt a rajt.
Hát nem egy lóerőgyár ez a 2.2 literes 4 hengeres dízel motor, de azért el lehet vele lenni. Városba és autópályára igazán kellemes.

425.

diagram
11.43 @ 106       0-100: 10.47       80-120:  7.63
Skoda Fabia 1.4 16V (FM2000)
(1 személlyel)  

2011.10.01.

Íme FM2000 utcai autója. Az autó teljesen gyári azon kívül, hogy van rajta egy direktszűrő és a chip van módosítva. Úgy néz ki ezek bőven elegek ahhoz, hogy jóval erősebb legyen, mint a gyári érték. A rajt nem az igazi, de a 0-100-as gyári értéknél így is jóval kevesebb.

426.

diagram
11.45 @ 104       0-100: 10.58       80-120:  8.23
Honda Civic 1.5 vtec
(1 személlyel)    fotó 1

2003.04.10.

Pörgő kerekekkek indult, és ha erősebb motor van benne, akkor 2 mp után talán még nem tapadna meg a kerék, és tovább tudna húzni.
Szép hosszú a kettes, a 100-as tempót még ebben a fokozatban éri el.

Érdemes összehasonlítani a mérést a VTI-vel, különösen mivel a motort és a japán harci díszt leszámítva közel egyforma a két autó.

427.

diagram
11.46 @ 102       0-100: 11.10       80-120:  8.80
Peugeot 205 GTI 1.6 (Gabo)
(1 személlyel)    fotó 1

2006.09.30.

A múltkori méréskor meglehetősen alul teljesített ez a GTI. Azóta jól láthatóan kb. 10 lóerőt erősödött keréken mérve. A rajt is sokkal jobban sikerült, utcai gumikkal, ezzel a teljesítménnyel ennél jobbat elég nehéz lenne rajtolni.
Nagyon szépen gyorsul egyébként, ritkán látni ilyen sima görbéket.

428.

diagram
11.47 @ 103       0-100: 10.50       80-120:  7.84
Peugoet 405 SRI 2.0 8v
(1 személlyel)  

2006.05.18.

2 literes 8 szelepes motor. A rajt elég érdekes lett, ráadásul kétszer is ugyanilyen lett a görbe egyesben.

429.

diagram
11.48 @ 102       0-100: 11.16       80-120:  9.17
Peugeot 205 (versenyautó)
(1 személlyel)  

2002.03.26.

Rally III. osztályban N csoportban indult korábban ez az autó, nem is eredménytelenül.
A jármű tömegét csak becsülni tudtuk, így a mért teljesítmény eltérhet a valóstól, bár nem jelentősen.

430.

diagram
11.49 @ 108       0-100: 10.19       80-120:  7.57
Peugeot 205 GTI 1.9 (Wik)
(1 személlyel)  

2008.05.15.

Papíron 129 lóerő, valóságban 100-nál nincs több, sajnos. Nagyjából gyári motor, emelt kompresszióviszonnyal, 1.6-os GTi váltójával.
Nem igazán jó a rajt sem, a 185/60R14 utcai gumik csak az egyes végére kezdtek el tapadni, de a 0.5g-s szintet így sem érték el. Az első váltás egy korábbi rontott futam után óvatosabbra lett véve, de így sem rossz.

összesen 498 jármű
Előző   [...]  39  40  41  42  43  44  45  46  47  [...]   Következő  




                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!