timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


1/8 MÉRFÖLD MÉRÉSEK
Magyarországon főleg az 1/4 mérföldre alkalmas pályák hiánya miatt az 1/8 mérföldes táv terjedt el.
A verseny így nyíltabb, mert a sofőr által elkövetett hibák sokkal jelentősebbek,
mint a hagyományos 1/4 mérföld esetén.

Az adott mérés részletes elemzéséhez kattints a kis grafikonra!
(Az adott jármű korábbi mérései is azon az oldalon keresztül érhetők el.)


Sorrend
Jármű / oldal
  Listázott kategória

összesen 498 jármű
Előző   [...]  40  41  42  43  44  45  46  47  48  [...]   Következő  

  Típus keresés (pl. Honda)
431.

diagram
11.50 @ 108       0-100: 10.01       80-120:  7.10
Seat Altea 2.0PDTDI DSG (Bunker)
(1 személlyel)  

2011.10.19.

Az autó egy teljesen széria dízel Altea DSG váltóval! Elég nehezen kivehetőek a váltások, de azért lehet látni, hogy 3, 5 és 9 mp-nél vannak. A rajton még bőven lehetne javítani, de a gyári értékeket így is hozza.

432.

diagram
11.52 @ 105       0-100: 10.64       80-120:  7.17
Peugeot 206 XS 1.6 16v
(1 személlyel)  

2003.04.11.

A Matador gumik tökéletes tapadása miatt nem sikerült igazán jó rajtot abszolválni. Egyszerűen nem voltak hajlandóak elpörögni az új gumik, emiatt a 2. mp-től kezdve, amikor a kuplung már nem csúszik jelentősen csökken a húzóerő (g force).
A mérés ugyanakkor és ugyanott történt, ahol a Peugeot 206 GTI-é.

433.

diagram
11.52 @ 105       0-100: 10.64       80-120: -
Opel Astra GSI 8v (Fiba)
(1 személlyel)    fotó 1     carstyling.hu adatlap

2005.02.27.

Az alap, 8 szelepes Astra GSI. Sajnos ez is "egykerékhajtású", mint sok más elsőkerékhajtású Opel. Ebből következően egyesben nem igazán gyorsul jól, bár ahogy egyre kevésbé tudja elforgatni a jobb kereket, javul a helyzet. Sajnos amint teljesen megtapad a gumi, az erő hiánya miatt esik vissza a lendület. Valószinüleg ennél lehetett volna jobb rajtot összehozni, de csak egyszer próbáltuk.

434.

diagram
11.54 @ 114       0-100:  9.85       80-120:  6.32
Mitsubishi Lancer Turbo
(1 személlyel)    fotó 1

2002.04.13.

Ez a 1982-es éjváratú "EVO 0" még hátsókerék hajtású, de a motor blokkja azonos a mai EVO VII-ével.
Az időeredményen szerintem lehetett volna még javítani egy keményebb indulással.

435.

diagram
11.55 @ 104       0-100: 10.72       80-120:  7.86
Peugeot 309 GTI Mi-16 (Maddock)
(1 személlyel)  

2008.05.15.

436.

diagram
11.58 @ 103       0-100: 10.99       80-120: -
Suzuki Swift 1.6 16v Sedan
(1 személlyel)  

2003.03.28.

Egy újabb Suzuki, ezúttal a legnagyobb, 1.6-os motorral szerelt szedán.
Szép hosszú a váltója, simán 100 fölé lehet huzatni a kettest.
A tapadás nem volt tökéletes az induláskor, ennél jobb időeredményre lehet képes az autó.

437.

diagram
11.58 @ 101       0-100: 11.34       80-120:  9.77
Mazda 323 1.3 16v (Pityukaaa)
(1 személlyel)    fotó 1     carstyling.hu adatlap

2007.11.03.

A tapadással, mint látható voltak gondok, persze nem nagyon vészes. Egyes végén, amikor elfogyott az elforgó gumi és az aszfalt közötti sebességkülönbség, már emelkedett a gyorsulás, de pont itt fogyott el az autó ereje is. Kicsit túl is lett húzva az egyes.

438.

diagram
11.60 @ 101       0-100: 11.45       80-120:  8.71
BMW E39 520d Touring
(1 személlyel)    fotó 1  _2_

2006.10.28.

Nagyon szép az autó, de a gyorsulása.... Hát, hogy is mondjam, hagy némi kivánnivalót maga után! :)
De a hatalmas tömeghez képes alacsony teljesítményt leszámítva szép futam ez. A gyönyörű, sima g görbék kellemes utazási konfortra utalnak.

439.

diagram
11.62 @ 103       0-100: 11.04       80-120: -
Ford Focus 1.8 16v
(1 személlyel)  

2005.10.12.

Tulságosan kímélős rajt, szinte elvesztegeti az első fél másodpercet. A tapadás is lehetne picit jobb, de persze ez nem egy gyorsulásra hegyezett autó.

440.

diagram
11.62 @ 100       0-100: 11.62       80-120: -
Mitsubishi Galant 2.0 8v
(1 személlyel)  

2003.05.10.

Az első "négyzetes" autó, az 1/8 mérföldes és a 0-100 idő pontosan azonos.
Sajnos a kuplungja már egyesben megcsúszott (1 mp után kis gödör), így több próbát nem is tett.

összesen 498 jármű
Előző   [...]  40  41  42  43  44  45  46  47  48  [...]   Következő  




                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!