timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


1/8 MÉRFÖLD MÉRÉSEK
Magyarországon főleg az 1/4 mérföldre alkalmas pályák hiánya miatt az 1/8 mérföldes táv terjedt el.
A verseny így nyíltabb, mert a sofőr által elkövetett hibák sokkal jelentősebbek,
mint a hagyományos 1/4 mérföld esetén.

Az adott mérés részletes elemzéséhez kattints a kis grafikonra!
(Az adott jármű korábbi mérései is azon az oldalon keresztül érhetők el.)


Sorrend
Jármű / oldal
  Listázott kategória

összesen 498 jármű
Előző   [...]  42  43  44  45  46  47  48  49  50  Következő  

  Típus keresés (pl. Honda)
451.

diagram
11.84 @ 102       0-100: 11.43       80-120:  8.61
Peugeot 205 GTI 1.6 (BaD)
(1 személlyel)    fotó 1  _2_

2004.11.21.

Egy újabb 1.6-os GTI, ez is körülbelül azt a teljesítményszintet hozza, amit a másik két 205-ös.
Ez arra enged következtetni, hogy talán nem is gyengébbek ezek a gyári specifikációnál, csak a hajtásláncon nagyobb a veszteség a megszokottnál.
Ez a futam, amint az nagyon jól látható, pocsék rajttal indult, amiben természetesen közrejátszott a nagyon hideg aszfalt, és a kopott, öreg nyári gumik is. A második fokozat kapcsolása pedig leginkább úgy jellemezhető, hogy lassú, de biztos. :)

452.

diagram
11.85 @ 102       0-100: 11.46       80-120:  8.88
Ford Escort 1986' 1.6 (Trabber)
(1 személlyel)  

2011.10.15.

Az autó egy 1986-os Ford Escort gyárilag 1.6 Ke-Jetronic motorral, de tavaly került bele egy 91-es 1.6 XR3i EFi motor (Gyárilag 105 lóerő). Ezen kívül van még egy 60-as nyitott kipuff is. A futam teljesen tiszta, szépen tartja végig a teljesítményt is. Rajtnál a tapadáson lehet még bőven javítani, ha felkerül egy jobb gumi, és magasabb fordulatról engedi el. Úgy még a gyári gyorsulási értéket is könnyen tudná hozni.

453.

diagram
11.85 @  97       0-100: 12.53       80-120: -
Opel Astra G 1.4 16V
(1 személlyel)  

2002.09.04.

Érdekes, hogy az 1/8 mérföldes ideje jobb, mint a Classic Astra 1.6 16v-é, de a 100 km/h-ig tartó sprintben a Classic a jobb. Ez utóbbit főleg az okozta, hogy a 3. fokozat kapcsolása előtt túlpörgött a motor és leszabályzott az elektronika.
Sajnos nem igazán sikerült jól indulni, 0.5 g-t még megközelíteni sem igazán sikerült. Pedig többször is próbáltam az indulást.

454.

diagram
11.87 @ 103       0-100: 11.38       80-120:  8.91
Opel Kadett GSI kabrió
(1 személlyel)  

2003.10.16.

Kuriózum ez is főleg, ha megnézzük a műszerfalát!
Lásd a videót!

Amúgy elég gyenge tapadást produkált egyesben.
Bár hidegben, de száraz aszfalton mértünk.

455.

diagram
11.88 @  99       0-100: 12.18       80-120: -
Opel Astra Classic 1.6 16V (100 Le)
(1 személlyel)  

2001.12.21.

Itt egy számomra idegen autót vezettem és sajnos csak háromszor tudtam probálkozni. Az utolsó kisérlet lett a legjobb, ez látható a diagramon. Valószínűleg lehetett volna még ennél is jobb időt menni, ha többször probálkozom. (a gyári 0-100 km/h adat: 11.5 mp)
Jó hideg volt, de az út teljesen száraz volt.

456.

diagram
11.90 @ 101       0-100: 11.79       80-120:  9.23
Chevrolet Silverado
(1 személlyel)    fotó 1  _2_

2009.08.09.

2 tonna, de V8 power. Nem egy erős változata ez a Chevy SBC-nek, az biztos, de nem kell szégyenkeznie ezekkel a menetteljesítményekkel.
Kunmadarason ment 17-es időt is valamikor idén, de pontosan nem tudom milyen időt. Rollouttal ez a futam is majdnem 17-es, egyébként.

457.

diagram
11.91 @ 102       0-100: 11.51       80-120: -
Peugeot 406 2.0 HDI (adam406)
(1 személlyel)    fotó 1  _2_     carstyling.hu adatlap

2009.08.09.

Gyárilag 110 lóerős, de chiptuning s nagyobb turbó, intercooler került bele.
A rajt átlagos egy ilyen nehéz elsőkerékhajtású autótól utcai gumival ritkán látunk jobbat.
Kettes elején, illetve kisebb mértékben hármasban is látszik némi turbólyuk.
Kb. 110 km/h-ig gyorsított, így nincs 80-120 eredmény.

458.

diagram
11.91 @  98       0-100: 12.37       80-120: -
Fiat Punto Sporting (Scream)
(1 személlyel)    fotó 1  _2_     carstyling.hu adatlap

2005.10.12.

Ez az autó valahogy nem szeret elpörgő gumikkal indulni, 0.5 g-t csak akkor éri el, amikor már megtapadnak a kerekek. Talán ledifferált, nem tudom.

459.

diagram
11.94 @  98       0-100: 12.44       80-120:  9.53
Opel Corsa Joy 1.4 8V
(1 személlyel)  

Rábaring, 2002.09.08.

Egy optikai tuningos Opel Corsa, motor tuning nélkül.
Amint látható, az első 1.5 másodpercben egész jól húz a gép, majd megtapadnak a kerekek, leesik a fordulatszám, és onnan már nincs visszaút.

460.

diagram
11.98 @ 100       0-100: 12.01       80-120: -
Opel Corsa C 1.2 16v
(1 személlyel)  

2006.03.16.

Egy számomra teljesen új autóval próbáltam egy gyorsulást, amolyan rutinszerzés gyanánt a hétvégi versenyhez. Az autó meglehetősen új, alig 5000 km-t futott csak, de a gondot nem ez okozta, hanem inkább a vajpuha kuplung. Az is igaz, hogy nagyon nem akartam durvulni, talán picit lehetett volna jobb rajtot is nyomni.

összesen 498 jármű
Előző   [...]  42  43  44  45  46  47  48  49  50  Következő  




                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!