timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


1/8 MÉRFÖLD MÉRÉSEK
Magyarországon főleg az 1/4 mérföldre alkalmas pályák hiánya miatt az 1/8 mérföldes táv terjedt el.
A verseny így nyíltabb, mert a sofőr által elkövetett hibák sokkal jelentősebbek,
mint a hagyományos 1/4 mérföld esetén.

Az adott mérés részletes elemzéséhez kattints a kis grafikonra!
(Az adott jármű korábbi mérései is azon az oldalon keresztül érhetők el.)


Sorrend
Jármű / oldal
  Listázott kategória

összesen 498 jármű
Előző   [...]  45  46  47  48  49  50  Következő  

  Típus keresés (pl. Honda)
481.

diagram
12.87 @  88       0-100: 17.39       80-120:  9.39
Daewoo Tico (MiSA)
(1 személlyel)    fotó 1  _2_

2008.05.15.

Igazi csiga, de piszok takarékos is (4.5l/100km) a világ talán legcsúnyább autója. No persze ez elég szubjektív.
800 ccm, 41 lóerő papíron, ezt hozza is, szerintem a rajt sem rossz ahhoz képest, hogy miről is beszélünk. Gyors váltások, alacsony gyorsulás.
Mértünk 1/4 mérföldet is, de nem fért be a 19mp-s szintidő alá, 20.26 @ 106-ot produkált.

482.

diagram
13.02 @  89       0-100: 16.39       80-120: -
Suzuki Swift 1.3 4WD
(1 személlyel)  

2003.03.01.

Egy négykerékhajtású Swift.
De ez a négykerékhajtás csak hóban segít.
Mivel az autó tulaja kímélni akarta a gépet, egy viszonylag visszafogott indulás után szép nyugodt váltás következik. Ezután az autó visszafogott teljesítménye viszi a prímet.
Mindazonáltal még így is gyorsabb, mint a Astra Caravan, pedig azt fickós indulás, és kíméletlen váltások jellemzik.

483.

diagram
13.08 @  89       0-100: 16.53       80-120: -
Opel Astra Classic Caravan 1.4 8V (60le)
(1 személlyel)  

2001.12.08.

A fórumon CZOTI jelezte, hogy valami nem stimmel az Astra idejével. Újra mértem és tényleg, most jelentősen jobb időt regisztrált a műszer!

484.

diagram
13.17 @  91       0-100: 15.00       80-120:  9.06
VW Lupo 3L
(1 személlyel)  

2005.01.05.

3 liter, turbós motor, ahogy igértem!
A Lupo a VW rekordfogyasztó kisautója, 1.2-es háromhengeres, hengerenként kétszelepes(!) TDI motorral, a tulaj szerint Rómáig és vissza 3 liter alatti fogyasztással. Itt egy adatlap az típus adataival.
A mérés helyét keresve, dinamikus autózással, a gyorsulás mérésekkel együtt persze a fedélzeti számítógép szerint is megnőtt a fogyasztás, úgy 5 liter körülre. Nem rossz, nem rossz, de hát nem is egy vasparipa, amint az a görbén látszik. :)
A kis fogyasztás érdekében ráadásul egy elvont váltó dolgozik az autóban. Automata, de nem ám az amerikai, "váltás alatt is gyorsul az autó" tipusú, hanem "a csiga vagyok, de keveset fogyasztok" alapelvnek jobban megfelelő "szünetet" tartó. :)

Egyébként azt le kell szögeznem, én sokkal rosszabbra számítottam, a forgalomban egészen dinamikusnak tünt.

ui: Aki nem tudná, miért csinálta meg a VW ezt az autót, íme az igaz történet: Ipari kémek jelentették a VW vezetőségének, hogy a Renault egy 3 literes Clio-n dolgozik. Összedugta a fejét a vezetőség, és arra jutottak, ez nagy üzlet, erről ők sem maradhatnak le, és ők is csináltak egy 3 literes kisautót. Igaz a Clio inkább 10 liter felett fogyaszt, lévén a hengerürtartalma lett 3 literes... :)

485.

diagram
13.17 @  88       0-100: 16.66       80-120: -
Ford Transit MKII 1984
(1 személlyel)  

2011.10.01.

Egy 27 éves technika. Egy négykerékhajtású teherautó! Igaz, hogy egy tengelyen van mind a négy kerék. Meglátszódik ez a rajton is annak ellenére, hogy nagyon öreg abroncsok voltak fent és szinte semmi súly nincs hátul. Rövid fokozatok és egész kellemes teljesítmény jellemzi a futamot, ami egy nagyobb turbónak köszönhető.

486.

diagram
13.23 @  87       0-100: 17.19       80-120: 16.79
Suzuki Swift 1.0 (fehér)
(1 személlyel)  

2011.10.01.

Egy nagyon hangos 1.0l, 3 henger Suzuki Swift. Egy sportdob, sport légszűrő és a gyújtáson módosítottak még. A gyári értéknél valamivel erősebb. A gumik 165 mm széles 13" kerekek voltak. A futam szép tiszta, talán ha kicsit magasabb fordulatról megy a rajt, akkor az hozott volna a többi eredményen is.

487.

diagram
13.30 @  85       0-100: 18.05       80-120: -
Toyota Land Cruiser
(1 személlyel)    fotó 1

Rábaring, 2002.06.23.

Egy több mint 2.5 tonnás terepjáró. 4 literes, soros 6 hengeres turbódizel motor. Jó móka volt, a rajtvonal előtti kapun nem fért át, így a cél felől közelítette meg a rajthelyet. A versenyen elért ideje jobb mint amit egy "kispolszki" mutatott be, sőt egy VW Polónál is jobbat ment!
De hát egy ilyen járgánynak úgysem a gyorsulási pályán kell bizonyítania!

488.

diagram
13.34 @  86       0-100: 17.91       80-120:  8.48
Lancia Y 1.2 (Pág)
(1 személlyel)  

2008.05.15.

A 8 szelepes motor 60 lóereje, és nem csekély súlya alapján túl sportos produkciót nem lehet várni a kis Y-tól még a hatos váltó sem tesz csodát. De azért látszik milyen rövidek a fokozatok, kettes addig ér míg egy átlagos egyes, a hármas kb. 100-ig, ez sok autó még kettesben eléri.
A 19mp-s időlimit alatt nem sikerült elérni a 1/4 mérföldet, ezért ideírom: 20.79 @ 106 (0 rollouttal!)

489.

diagram
13.74 @  81       0-100: 22.07       80-120: 22.63
Ford Fiesta 1.6D (Ács Levi)
(1 személlyel)    fotó 1

2011.10.01.

Íme a StefanZorst Racing titkos fegyvere! :-) Jelenleg egy 1.6 szívódízel motor hajtja. Így ahogy van stabilan 4 liter üzemanyagot fogyaszt el 100 kilóméterenként.

Tavasszal remélhetőleg már egy TDI motorra lesz lecserélve a szív és akkor újra megmérjük, hogy megtudhassuk mennyire marad le Szabyk a Fiestával! :-))

490.

diagram
13.83 @  83       0-100: -       80-120: -
Fiat Seicento S
(1 személlyel)  

2001.09.27.

Abszolút gyári álapotban erre képes a 900 cm3-es motor.
Az Astrához hasonlóan itt is fennáll a téves mérés eshetősége, ezt is hamarosan újra mérem.
(Bővebb infó a fórumon)

összesen 498 jármű
Előző   [...]  45  46  47  48  49  50  Következő  




                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!