timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


1/8 MÉRFÖLD MÉRÉSEK
Magyarországon főleg az 1/4 mérföldre alkalmas pályák hiánya miatt az 1/8 mérföldes táv terjedt el.
A verseny így nyíltabb, mert a sofőr által elkövetett hibák sokkal jelentősebbek,
mint a hagyományos 1/4 mérföld esetén.

Az adott mérés részletes elemzéséhez kattints a kis grafikonra!
(Az adott jármű korábbi mérései is azon az oldalon keresztül érhetők el.)


Sorrend
Jármű / oldal
  Listázott kategória

összesen 498 jármű
Előző   [...]  46  47  48  49  50  

  Típus keresés (pl. Honda)
491.

diagram
13.89 @  89       0-100: 17.38       80-120: 11.18
Ford Escort 1.6 98' (Kiss Pati Kati)
(2 személlyel)    fotó 1

2011.10.01.

Megnéztük mit tud egy igazi pizzafutár autó, méghozzá női tulajdonossal, sofőrrel! :-) Sajnos a futam nem tiszta, erős torpanások vannak a teljesítményben ezért a rajt is elég gyengén siekrült, de amikor nincs torpanás, akkor szépen hozza a gyári teljesítmény adatot (90 lóerő). A mérés két személlyel történt.

492.

diagram
13.98 @ 109       0-100: 12.79       80-120:  4.99
Boeing 737-500
(9 személlyel)    fotó 1  _2_  _3_

Ferihegy, 2002.01.24.

Nos igen, ez egy menetrendszerű repülőgép fedélzetén történt mérés volt.
A teljes mérés, -bővebb leírással- itt látható.

493.

diagram
14.23 @  82       0-100: 20.48       80-120: -
Smart Fortwo Coupé
(1 személlyel)  

2004.04.28.

Váá, ez naggyon jó autó. Volt lehetőségem is vezetni, ezt ezúton is köszönöm! :)
Persze nem egy gyors jármű, az biztos. Az igazán lassú azonban a váltó. Automata, de nem a nyomatékváltós fajta. Olyan, mint a kézi váltó, csak magától csinálja. Majd 1 másodpercig! :)
Érdemes összevetni ezt a 40 Le-s dízel dragsztert a szintén ülésbe szorító gyorsításra képes 24 Le-s kispolákkal egy virtuális versenyben. Végülis azonos célért épült autók. Kicsik. Hátsókerékhajtásúak. És jópofák! :)

494.

diagram
14.26 @  82       0-100: -       80-120: -
Volvo 850 2.0 10v (Csipi)
(1 személlyel)  

2008.05.15.

Papíron 125 lóerős a járgány és meglehetősen nehéz. Amikor megláttam a görbét nem hittem el, így a második körre én is beültem az autóba, hogy megérezzem. Hát tényleg nem megy. Pedig látszólag teljesen jó a motor, semmi nyoma nincs annak, hogy mitől ennyire gyenge, de bizony majd 50 lóerő hiányzik. Így aztán tényleg nem nevezhető sportosnak a produkciója, kerek 20 másodperc kellett a 100 tempóhoz. Remélem kiderül, mi okozza a galibát, és meg tudjuk mérni gyógyult állapotban is.

495.

diagram
14.27 @  80       0-100: -       80-120: -
Trabant 1.1 benzin
(1 személlyel)  

2003.03.01.

A mérés nem tartott elég sokáig ahhoz, hogy a Trabi elérje a 100 km/h sebességet.
Egyébként az autó tempóját lehet "fokozni", ugyanis gázüzemre is fel van készítve! Természetesen gázzal is megmértük, de azt egy kicsit később publikálom.

496.

diagram
14.62 @  74       0-100: -       80-120: -
Polski Fiat 126P
(1 személlyel)  

2003.10.16.

A Trabant 601S méltó ellenfele, közel azonos lökettérfogat és teljesítmény, két henger.
Jól látható, hogy a hátsókerékhajtás segítségével egészen jól indul, 0.5 g-t is megüti!
Az külön csemege, hogy a max. teljesítményt már egyesben eléri! A váltások gyorsak és kemények!
És a Trabit rendesen odaveri, 1/8 mérföldön 25 métert verne a keletnémet csodára, ha egymás mellől indulnának. (Bár a Trabantot biztosan lehetne jobban vezetni.)

497.

diagram
16.04 @  70       0-100: -       80-120: -
Trabant 601S
(1 személlyel)    fotó 1

2003.10.19.

Egy 28 éves kétütemű jószág, gyári motorral, gumikkal, mindennel. Eddig csak 35600 km-t futott!
Szerintem nagy élvezet Trabit vezetni, aki megteheti próbálja ki!
Bármilyen hihetetlen is első hallásra, eltekerte a kerekeit! Mégis siralmas az indulás is, nem beszélve a továbbiakról! A hármas kapcsolása jóval lassabb mint a kettesé.
A mérés videófelvétele is letölthető, nagyon látványos!

498.

diagram
20.67 @  59       0-100: -       80-120: -
Párizsi Metró (1-es vonal)
(9 személlyel)  

2002.02.02.

Ez egy viszonylag gyors metróvonal Párizsban, több megálló között is mértem, de ez volt az egyetlen eset, amikor legalább 15 másodpercig folyamatosan gyorsított. Amint látható, nem éppen egy rakéta, de azért kapaszkodás nélkül állva könnyen eldőlhet az ember.
Mivel a legnagyobb sebesség 64 km/h volt (a 27. másodpercnél), ezért a 0-100 km/h nem volt mérhető.

összesen 498 jármű
Előző   [...]  46  47  48  49  50  




                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!