timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


1/8 MÉRFÖLD MÉRÉSEK
Magyarországon főleg az 1/4 mérföldre alkalmas pályák hiánya miatt az 1/8 mérföldes táv terjedt el.
A verseny így nyíltabb, mert a sofőr által elkövetett hibák sokkal jelentősebbek,
mint a hagyományos 1/4 mérföld esetén.

Az adott mérés részletes elemzéséhez kattints a kis grafikonra!
(Az adott jármű korábbi mérései is azon az oldalon keresztül érhetők el.)


Sorrend
Jármű / oldal
  Listázott kategória

összesen 498 jármű
Előző   [...]  2  3  4  5  6  7  8  9  10  [...]   Következő  

  Típus keresés (pl. Honda)
51.

diagram
 8.27 @ 146       0-100:  4.35       80-120:  1.89
Opel Corsa 2.0 16v RWD nitró
(1 személlyel)    fotó 1

Rábaring, 2006.04.08.

Brutális ez a Corsa, elképesztően hangos, meglehetősen irányíthatatlan, meglehetősen életveszélyes, de nagyon gyors is!
Tavaly ugyanezzel a 2 literes nitrós GSI motorral egy elsőkerékhajtású Kadett kasztniban 12.6-os legjobb időt tudott a Rábaringen, 183 km/h-s sebességgel.

Idén ez a motor, már a sofőr mögött dolgozik és a hátsó kereket hajtja.

A nap legjobb futamát sikerült rögzíteni, a hivatalos mérés szerint 4 századmásodperc sikerült 12 mp-nél jobbat mennie! Szép!
A váltásokon azonban még lehet dolgozni, szóval biztos lesz ez még gyorsabb is! :)

52.

diagram
 8.28 @ 149       0-100:  4.49       80-120:  2.47
Audi S2 (Boti)
(1 személlyel)    fotó 1

Kiskunlacháza, 2009.09.05.

Egy újabb gyors Audi, minden bizonnyal még sokkal gyorsabb is lesz majd, érdemes figyelni.
A kétnapos kiskunlacházi versenyen ez volt a legjobb futama, hivatalosan 12.2 @ 191. A diagramról jól látható, hogy még ezen a teljesítményszinten is vanna benne potenciál. Egyesben megtorpant picit, aztán a további fokozatokban elég jelentős lag jelentkezett. De ereje van szépen.

53.

diagram
 8.29 @ 153       0-100:  4.37       80-120:  2.22
Mitsubishi Lancer Evo IX (Bobi)
(1 személlyel)  

2011.11.04.

Egy gyors, erős utcai Evo IX. Az autón TD0520G-s turbó, nagyobb vezérműtengelyek, nyitott kipuff, kovácsolt motorbelső, átírt gyári ecu és nagyobb befecsik vannak az etanol-hoz és még sok más apróság van. Ötödik fokozatban az autó a 400 lóerőt is tartja keréken, ami elég figyelemre méltó. Sajnos ebben a futamban eléggé befulladt a rajtnál, de minden más tiszta volt teljesen. A váltásokra se lehet panasz, nagyon gyorsak. Egy másik futamban a jobb rajt miatt sikerült kevesebb, mint 4 másodperc alatt (3,97 mp) futni a 0-100 km/h-s sprintet, de sajnos utána el kellett venni a gázt.

54.

diagram
 8.29 @ 150       0-100:  4.28       80-120:  2.43
Yamaha V max
(1 személlyel)  

2003.04.13.

Ez egy elég érdekes rajt! :) ( videó! )
A gép is érdekes: 1200-as V4 motor, hosszú váltó (kb. 160-ig tart a kettes), abszolút nem speedmotor jelleg, de megy mint a meszes!
Az indulás nem csak látványos, hanem meglepő is: még 90 km/h-nál is jobban húz a motor, mint az indulás után közvetlenül.

55.

diagram
 8.35 @ 155       0-100:  4.53       80-120:  2.29
Honda Civic turbo (CCH street)
(1 személlyel)    fotó 1

2007.07.13.

CCH utcai autóját megmértük a versenyautó gumijaival is. Nem keveset javult ennek köszönhetően, a motorerőben nincs változás.
Ha virtuális versenyben a két mérést 65 km/h-tól hasonlítjuk alig pár centi különbség alakul csak ki 200 km/h-ig.

56.

diagram
 8.35 @ 147       0-100:  4.61       80-120:  2.28
Honda CBR-600
(1 személlyel)  

2003.04.13.

Gyengébb rajt, két lassú váltás, és mégis jobb, mint a 400-as Suzuki! Kb. 6 mp-nél éri utól, majd innen ad neki még 7 métert! Nem semmi!
A kettes kapcsolása motoros szinten lassúnak mondható, ennek oka az, hogy az előző kisérletnél nem vette be a másodikat, így ebben a futamban már óvatosabb volt a pilóta. A kettest kicsit belehúzatta a leszabályzásba, ez is jól látszik a grafikonon, hallható a videón.
Amúgy egy nagyon helyes hölgy vezette a motort, elmondása szerint "de én nem tudok gyorsulni" (33k)
Sajnos a vizuális megjelenítéshez nem kértem engedélyt, így ettől megfosztalak benneteket, kedves látogatók! :-)
Természetesen a futam videófelvétele azért letölthető!

57.

diagram
 8.35 @ 144       0-100:  4.49       80-120:  2.91
Audi S2 (Ádám)
(1 személlyel)    fotó 1     carstyling.hu adatlap

Tököl, 2005.08.06.

Nagyon jó kis rajt és most már jó 80 lóerővel erősebb is az autó, mint amikor legutóbb mértük. Sajnos most kicsit lassabb volt, mint legutóbb Tökölön, amikor 12.3-as időt is tudott futni. Ezen a napon 12.6 körüli eredményt tudott a hivatalos mérés szerint, 6" effektív rollouttal ez ki is jön szépen.
Szép tiszta futam, bár érdekes torpanások, "negatív tüskék" láthatóak 8 mp körül, majd közvetlenül a negyedik fokozat váltása előtt is, valamint röviddel a cél elérése előtt is.

58.

diagram
 8.35 @ 141       0-100:  4.79       80-120:  3.04
Subaru Impreza WRX STI (Ricsi)
(1 személlyel)    fotó 1

2008.05.18.

A tavalyi kissé nedves aszfaltos mérés után szárazon is megmértük a Hungaroringen jeleskedő Imprezát. (Jelenlegi körrekordja 2:09.4 - ezt nem mértük)
Ahogy az várható is volt, most sokkal jobb rajtot sikerült vennie. Minden mért ponton javult az autó, de a két mérést összevetve 75 km/h-tól azért látszik, hogy erősebb nem lett.

59.

diagram
 8.36 @ 162       0-100:  4.85       80-120:  2.12
Opel Astra Coupe (Zoomby)
(1 személlyel)    fotó 1  _2_

Tököl, 2008.04.13.

A leggyorsabb horvát elsőkerékhajtású autó, egy nem éppen könnyű alapra épült, a megtermett sofőrrel együtt állítólag 1350 kg körül volt a versenytömege.
Ha így van, akkor félelmetesen erős. De egyébként is az. GT35R turbó, plusz ebben a futamban egy kisebb nitró löket is ment hármasban. Ez volt a legjobb futama, hivatalosan 11.78 @ 212 km/h, ez ismét elég pontosan kijön 15" rollouttal.
Érdekes volt megfigyelni a ránézésre elég vicces méretű intercoolerét. Az egyik képen látszik is. Kicsi homlokfelület, de hatalmas átengedő kapacitás, ideális csövezés, kevesebb kanyar a levegőnek.
Sajnos a KoEE hétvége alatt többször is eltörte az egyik féltengelyét, az egyiket éppen a döntőben, így esélye sem volt a 3. helyre, a kisdöntőben nem tudott már rajthoz állni.
Pedig nem akkora húdenagy rajt ez, a M/T ET Street gumik nem nagyon tapadtak. A váltásai ellenben félelmetesen gyorsak! Egyesben nagyobbnak tünik ugyan a gödör, de ezt az okozta, hogy beleforgatta a leszabályzásba. Vagy profi váltója van, vagy nagyon tud. Akárhogy is, eredményes a csomag. Egy könnyű kasztniban gyilkos lehetne ez a motor-hajtás kombó.

60.

diagram
 8.38 @ 153       0-100:  4.41       80-120:  2.63
Mitsubishi Eclipse GSX
(1 személlyel)    fotó 1  _2_

Tököl, 2006.10.22.

"Minden baj" van ezzel a futammal, a számok mégis ütősek. A téli gumik nagyon jól tapadtak a tököli betonon, annyira, hogy fél másodpercnyi intenzív gyorsítás után be is fulladt a motor, a fordulatszám visszaesett 2500 körülre, onnan húzta fel magát erőből a 2 literes turbós motor. A kettes nagyjából rendben van, az nagyon hamar leforogja magát, de a hármas már borzasztó. Először is ott a másfél másodperces turbólyuk, majd 150 km/h-tól a leadott teljesítmény rohamosan esik, több mint 100 lóerő tünik el a semmibe. Egyelőre nem tudni miért, talán csak hibás a Motec program, vagy rossz a vezérműfokolás.
Mindenesetre látványos, hogy négyesben végig
(a célig) sokkal jobban gyorsít, mint a váltás előtt.

Ha sikerül a hibákat kijavítani, biztosan sokat fog javulni az eredmény.

A futamról készült belsőkamerás felvétel is, ez a versenyről készülő összefoglaló videóban lesz látható.

összesen 498 jármű
Előző   [...]  2  3  4  5  6  7  8  9  10  [...]   Következő  




                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!